Ligt eraan wie je vriend is, aardige mensen schop ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mn vriend even schoppen? Hij ligt overdwars in bed, met zn hoofd tegen mijn heup, en ondertussen lig ik in een hoekje met ene kat op mijn benen, tegen de verwarming aan
Hij zit neit op fok he (ja ok hij heeft een account maar geen posts).quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je vriend is, aardige mensen schop ik niet
Jij wou toch net vechten, waarom doe je het nu niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mn vriend even schoppen? Hij ligt overdwars in bed, met zn hoofd tegen mijn heup, en ondertussen lig ik in een hoekje met ene kat op mijn benen, tegen de verwarming aan
Ik heb al striemen op mijn bovenbeen, bovenarm en sleutelbeen van hem.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij wou toch net vechten, waarom doe je het nu niet?
symptomen van smquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al striemen op mijn bovenbeen, bovenarm en sleutelbeen van hem.
Dat klopt.quote:
Poezenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
nee.quote:
ja hij ligt altijd naast mijn voetenquote:
Doeggquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee.
[..]
ja hij ligt altijd naast mijn voeten
En nu ben ik weg![]()
Doeiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee.
[..]
ja hij ligt altijd naast mijn voeten
En nu ben ik weg![]()
Dan ken ik hem niet dus wil ik hem wel schoppenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit neit op fok he (ja ok hij heeft een account maar geen posts).
Daar waren vroeger aparte topics voor om te meldenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 29292 (gemiddeld 162 per dag)
Eindelijk mis ik zo'n post niet
haha tofquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar waren vroeger aparte topics voor om te melden
Post hier je palindroom postaantal
Hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw ui ook, dat jongetje! hmm sopsop
Met die katquote:
Ik van poezenquote:
Zero ook jaquote:
Ik had het ook over die poesjesquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet dit het...
[ afbeelding ]
ander soort poesjes
Zero meer dan jijquote:
die zijn wel heel cutequote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet dit het...
[ afbeelding ]
ander soort poesjes
Ja kijk daar gaan we dus de fout in... ik had het over...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het ook over die poesjes
[..]
Zero meer dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja kijk daar gaan we dus de fout in... ik had het over...
[ afbeelding ]
WAT DOE JE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zijn een stel haarballen godverdomme
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden Dale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |