Wij binnenkort ook via de school van de gitarist! Ons padje, uitgeknipt in vorm. 25e per 300 ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Net de postbode aan de deur
[ afbeelding ]
Dat is ook wel tof jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij binnenkort ook via de school van de gitarist! Ons padje, uitgeknipt in vorm. 25e per 300 ofzo
TNTquote:
Fuck yeah.quote:
Weet je wat ze een keer zouden moeten doen! Staken!! Dat hebben ze wel verdiend vind ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TNT
Volgens mij hebben ze er geen zin meer in ofzo... als het goed is maandag/dinsdag. Ik word gek van die lui, volgende keer lekker met GLS ofzo.
Ja, gewoon een dagje niet werken. Zijn ze wel goed in, want doen ze nu ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Weet je wat ze een keer zouden moeten doen! Staken!! Dat hebben ze wel verdiend vind ik
Gistermiddag wat besteld, einde van de ochtend had ik het in huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TNT
Volgens mij hebben ze er geen zin meer in ofzo... als het goed is maandag/dinsdag. Ik word gek van die lui, volgende keer lekker met GLS ofzo.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met TNTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gistermiddag wat besteld, einde van de ochtend had ik het in huisTNT werkt wel bij ons geloof ik.
Ik heb het zelfs wel eens gehad dat die TNT knakker het gewoon voor m'n deur heeft gelegd (weliswaar afgesloten portiek maar dan nog.) echt, wtf!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Metalfreak het volgende:
Vroeger deed TNT nog wel eens een briefje in de bus dat ze mijn pakketje bij de buren hadden afgegeven, dat gebeurt tegenwoordig ook niet meer merk ikMaar gelukkig dumpen ze het bij de gepensioneerde buurman die toch niets beters te doen heeft dan kijken hoe laat iemand thuis is, dus als er een pakketje is afgeleverd bij hem, gaat 2 seconden nadat ik thuis ben altijd de bel
Bij mij leveren ze vrijwel altijd bij de buren af als ik niet thuis ben. Maar volgens mij ben ik gezegend met een goede pakketbezorger. Hij heeft ook een keer een briefje door de brievenbus gedaan met ''Pakketje ligt in de papierbak!''. Dat is wel handiger dan mensen die het pakketje weer meenemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Metalfreak het volgende:
Vroeger deed TNT nog wel eens een briefje in de bus dat ze mijn pakketje bij de buren hadden afgegeven, dat gebeurt tegenwoordig ook niet meer merk ikMaar gelukkig dumpen ze het bij de gepensioneerde buurman die toch niets beters te doen heeft dan kijken hoe laat iemand thuis is, dus als er een pakketje is afgeleverd bij hem, gaat 2 seconden nadat ik thuis ben altijd de bel
Ziet er netjes uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef Muchachooo het volgende:
nog maar een kleine update mbt mijn DLS kloon:
[ afbeelding ]
de componenten moeten nog verbonden worden, maar de buitenkant is af (zit niet allemaal 100% recht maar ik vind het geen slecht resultaat voor een eerste keer), printjes zijn af en zitten er al in. Nu dus alleen nog wat draadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten pareltjes tussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |