Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wahwah?
Oh wacht....volplakken met stickers natuurlijk.
Que?!quote:hello amigo
soy carlos de lima PERU -sud america
me gusta mucho la cancion y tu interpretar con amor
felicitaciones amigo
de que pais
eres tu????
Ik wil er ook wel een paar spammenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
Maar heb nu ff geen postzegels hier, zal zo ff zoeken als ik wat heb kan ik wel wat die kant op doen
Hij komt uit Pero, vind het een leuk, met liefde gespeeld, liedje en is nieuwsgierig waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Que?!
Wie spreekt er spaans? Ik kreeg dit bij een van m'n filmpjes...
Hallo vriend,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Que?!
Wie spreekt er spaans? Ik kreeg dit bij een van m'n filmpjes...
Ik plak d'r wel een paar in m'n school ergens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een paar spammen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij komt uit Pero, vind het een leuk, met liefde gespeeld, liedje en is nieuwsgierig waar je vandaan komt
Ah thanks to you both!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hallo vriend,
Ik ben Charlie uit Peru, Zuid-Amerika.
Ik vind het een mooi nummer en jouw interpretatie van de liefde.
Gefeliciteerd en in welk land woon je?
Aan mij gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wahwah?
Oh wacht....volplakken met stickers natuurlijk.
Wij binnenkort ook via de school van de gitarist! Ons padje, uitgeknipt in vorm. 25e per 300 ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Net de postbode aan de deur
[ afbeelding ]
Dat is ook wel tof jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij binnenkort ook via de school van de gitarist! Ons padje, uitgeknipt in vorm. 25e per 300 ofzo
TNTquote:
Fuck yeah.quote:
Weet je wat ze een keer zouden moeten doen! Staken!! Dat hebben ze wel verdiend vind ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TNT
Volgens mij hebben ze er geen zin meer in ofzo... als het goed is maandag/dinsdag. Ik word gek van die lui, volgende keer lekker met GLS ofzo.
Ja, gewoon een dagje niet werken. Zijn ze wel goed in, want doen ze nu ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Weet je wat ze een keer zouden moeten doen! Staken!! Dat hebben ze wel verdiend vind ik
Gistermiddag wat besteld, einde van de ochtend had ik het in huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TNT
Volgens mij hebben ze er geen zin meer in ofzo... als het goed is maandag/dinsdag. Ik word gek van die lui, volgende keer lekker met GLS ofzo.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met TNTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gistermiddag wat besteld, einde van de ochtend had ik het in huisTNT werkt wel bij ons geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |