Hoor je die sustain?quote:
Ik vind 't ook niks. En mijn oom raad van nature Dean af als merk, dus dan neem ik aan dat het niet te goed is danquote:
Nee, vooral naar iemand anders luisteren en niet zelf proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niks. En mijn oom raad van nature Dean af als merk, dus dan neem ik aan dat het niet te goed is dan
Ik heb eerlijk gezegd nooit de kans gehad om ze uit te proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vooral naar iemand anders luisteren en niet zelf proberen
Waarom raad je oom Dean af?
Ze zijn er ook met normale headstockquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef Muchachooo het volgende:
Al zijn die dingen beter dan elke andere gitaar, ik zou ze nog niet kopen vanwege die headstock![]()
Hij heeft vast zijn reden, maar zolang hij/jij me geen concrete reden kan geven hou ik het gewoon op het standaard Deanbashen wat veel niet-kenners doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit de kans gehad om ze uit te proberen![]()
Hij speelt zelf al bijna 40 jaar, en heeft zoals je kan verwachten op wel meer dan 1 gitaar gespeeld. Kan natuurlijk ook persoonlijke smaak zijn..
Ik zal zelf ook geen concrete reden geven waarom ik Dean niks vind hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij heeft vast zijn reden, maar zolang hij/jij me geen concrete reden kan geven hou ik het gewoon op het standaard Deanbashen wat veel niet-kenners doen.
Je mag volgende keer als we elkander meeten best een spelen hoor
Welke? De instaplijn X modellen zijn inderdaad niet de beste, maar als je bijvoorbeeld eens een '79 serie, mijn BlackGold of een Soltero Standard pakt, dan zullen ze je nog verbazenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Muchachooo het volgende:
ik ben een standaard Dean basher en ik ben er trots op
nee ik heb er wel een paar bespeeld, en ik vind het echt niks. Doe mij maar een lekkere Strat.
Geld ook voor jou, kijk eens verder dan de X serie, de 'echte' modellen zit erg mooi spul tussen. Al vind ik die X serie ook zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zal zelf ook geen concrete reden geven waarom ik Dean niks vind hoorDat heb ik volgens mij ook niet gedaan
Mijn oom hielp mij op mijn eerste gitarenjacht en vertelde mij Dean te mijden. Als gitaarguppie (toendertijd) nam ik dat maar van hem aan
![]()
Maar qua gitaren heb ik op 't moment niet zoveel te klagen. Een tweede Roland Spirit zou wel leuk zijn![]()
Ik moet binnenkort nog wel even naar de reverb kijken van die versterker, want die doet het niet
Sterker nog, ik heb nog nooit naar een Dean gekekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geld ook voor jou, kijk eens verder dan de X serie, de 'echte' modellen zit erg mooi spul tussen. Al vind ik die X serie ook zeker niet slecht.
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit naar een Dean gekeken
Maar ik zal het doorgeven aan m'n oom voor je hoor
Hoor je ook gewoon met alleen de knop te bedienen lijkt me tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geld ook voor jou, kijk eens verder dan de X serie, de 'echte' modellen zit erg mooi spul tussen. Al vind ik die X serie ook zeker niet slecht.
Is die reverb niet footswitchable? Dus dat hij pas werkt als je hem in/uitschakeld met een footswitch? Dat werkte bij mij geloof ik wel.
geen idee, maar hoop van wel, verga nu zo af en toe wel van de pijn though...quote:
geen gips, wel auwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wajo gaan we allemaal falen op het moment ofzo? Ik m'n hand in het gips, menno z'n arm in het gips, nu jij.
Dit gaat de verkeerde kant op
Dan mag I've got you babe niet ontbreken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
It's GROUNDHOG DAY!
[ afbeelding ]
Je stelde de vraag niet aan mij... maar is het zo vreemd dan om een footswitch te gebruiken?quote:
vet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
It's GROUNDHOG DAY!
[ afbeelding ]
BIj mijn Marshall werkt dat in elk geval niet zo. Dat knopje is om het te activeren zodat je die vervolgens met de footswitch kunt bedienen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoor je ook gewoon met alleen de knop te bedienen lijkt me toch
Grapje zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Wss 1 april optreden in.. Leeuwarden.
Geen idee, niet een bijbehorende, misschien wel een bijpassende...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoor je ook gewoon met alleen de knop te bedienen lijkt me toch
Anyways het geeft geen effect. Hij staat nu nog in de oefenruimte dus over een weekje of 2 kan ik er denk ik wel even naar kijken (mis de reverb toch niet echt, zit op mn pedaal)
Heb jij nog zo'n footswitch dan?
Scooters, Clash of the Coverbandsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Waar? Dan kom ik ook even.
En wie doen jullie na?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Scooters, Clash of the Coverbands
Ik ben ergens toch blij dat ik gewoon onderwijs heb gevolgd waarbij de echt in een klaslokaal moest zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Blegh, net maar 'ns een college gevolgd via internet, kijk dan toch liever een film van 1,5 uur.
3 weken (deze erbij) en dan 1 week vakantie (als ze niet van alles verzinnen dat je alsnog veel bezig moet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |