Die SM57 die er meestal voorhangt pakt ook doorgaans niet alle subtiele verschillen in geluidskwaliteit op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo kan je in feite overal de fout wel leggen. Heb je een perfecte tone uit je versterker komen, dan gaat dat door een mic waar weer verlies optreed, die mic loopt via tig meters kabel naar de geluidsman, dan vervolgens weer tig meters terug naar de PA nadat er ongetwijfeld nog wat compressie op zit. Enz
Haha ja, ze hebben een beetje een gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Die DSL reclame van je is communicatief echt een ramp Dean
Vraag je een offerte aan voor
-Prijs
-Levertijd
-Of een bestand met bepaalde waardes voldoende is
-Of alles volledig is afgewerkt inc ringen.
Krijg je een mail terug
Dat kost dan 45 euro.
Nouja dan nog een keer dezelfde vragen maar stellen.
Je kan het bestand mailen als het kleiner is dan 10mb of anders kan je het uploaden.
10mbhet is een hoge resolutie bestand van 250 bij 80 cm, en ze denken zelf dat dat onder de 10 mb kan
Nog steeds geen antwoordIk ga een ander bedrijf zoeken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Gitarist het volgende:
Ik weet, ik post hier haast nooit meer maar nu kan ik niet laten om te posten waar ik net op stuitte.
Speciaal voor Dean
Dean girls
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef Muchachooo het volgende:
Net Crossroads Festival 2010 dvd gekocht, damn wat gaaf!
Heb 'm ook pas binnengehuurd. Moet het tweede deel nog steeds een keer kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef Muchachooo het volgende:
Net Crossroads Festival 2010 dvd gekocht, damn wat gaaf!
Ik heb het nu al ergens anders besteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, ze hebben een beetje een gebruiksaanwijzing
En je kan het toch als vector [EPS] sturen, dat is heul niet groot, en kunnen ze de grote naar behoefte zelf aanpassen zonder kwaliteitsverlies.
Prima tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu al ergens anders besteld![]()
In 5 tot 10 werkdagen binnen als het goed is
Sporten is dan ook niet bepaald goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
godver, tijdens het squashen, gestruikeld en met me schouder vol de muur geramt, gelukkig doen de botten het nog, nu nog de spieren enzo
Fixed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Sporten is dan ook niet bepaald goed voor je gezondheid![]()
Wees een binkrock
en drink
![]()
Wajo gaan we allemaal falen op het moment ofzo? Ik m'n hand in het gips, menno z'n arm in het gips, nu jij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
godver, tijdens het squashen, gestruikeld en met me schouder vol de muur geramt, gelukkig doen de botten het nog, nu nog de spieren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |