Denk dat dat hyves wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.Ik dacht trouwens dat ik jou wel erin had?
[Autimode aan]quote:
Soms ook en als ik je aardig vind.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.
Jij bent echt de uitzondering in mijn faceboekvriendjesbestand.quote:
Ja, die snapte ik niet echt, aangezien ik geen ontsteking of pijn hadquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs paracetamol aangeboden, dat schept toch een band.
Wij zouden nog steeds een keer meetenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms ook en als ik je aardig vind.
[..]
Jij bent echt de uitzondering in mijn faceboekvriendjesbestand.Nooit ontmoet en niet eens intensief contact online zeg maar.
Aardig vinden is criterium twee.quote:
Ik hoorde dat je ziek was. Dan komt de zuster in mij naar boven, sorry.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik niet echt, aangezien ik geen ontsteking of pijn had
Yeah, I know. Het is ook gewoon zo druk.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij zouden nog steeds een keer meeten
Bijdeze iig welquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je ziek was. Dan komt de zuster in mij naar boven, sorry.
Ziekjes? Of gewoon koud?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
I got chiiiiils, they're multiplying..
Misschien dat m'n thee dat oplost
Komt wel een keerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah, I know. Het is ook gewoon zo druk.Amper tijd voor mijn directe vrienden.
Ik wilde helpen, kon verder ook niets bedenken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was sowieso lief, ook al was het wat onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoi!!!![]()
Vermoeid denk ik eerderquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.Ik dacht trouwens dat ik jou wel erin had?
Dat is vroegquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vermoeid denk ik eerder
't hele weekend druk geweest, vanmorgen vroeg opgestaan voor werk.. (wekker ging om half 4..)
Was liefquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde helpen, kon verder ook niets bedenken.
Hoiquote:
PM over 2 minutenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ja, werken. Voor hete roddels mogen jullie me smsen.
En nu er voor zorgen dat hij dat jaren volhoudt!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me zorgen! Kleine man is daarstraks uit zichzelf 1,5 uur bezig geweest zijn kamer op te ruimen, alle kasten netjes, al zijn oude tijdschriften bij het oud papier. Kwam hij daarna vragen of ik even wilde stofzuigen.
Hij heeft iets nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak me zorgen! Kleine man is daarstraks uit zichzelf 1,5 uur bezig geweest zijn kamer op te ruimen, alle kasten netjes, al zijn oude tijdschriften bij het oud papier. Kwam hij daarna vragen of ik even wilde stofzuigen.
Hij heeft een vriendinnetje?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
*telefoon zoekt*quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Ja, werken. Voor hete roddels mogen jullie me smsen.
Hier nog 1. Maar ik heb zo'n vriend die graag trakteert en lekkere dingen voor me koopt. Laatst voor 18 euro bij de bakker aan koeken en cake. Ook voor familie.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]ik ben aangekomen, ik mag geen koekjes meer van mezelf
Ik trakteerde mezelf wat te veel geloof ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1. Maar ik heb zo'n vriend die graag trakteert en lekkere dingen voor me koopt. Laatst voor 18 euro bij de bakker aan koeken en cake. Ook voor familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |