Kodiefiles in de gaten houden maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Psst... Misschien hebben ze wel foto's gemaakt
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.quote:
Wat? Geen Top Gear op TV?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thee![]()
![]()
Top Gear![]()
Lekker wijf op bed![]()
![]()
Oh.. Wacht..
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik word zojuist door de vriendin van m'n tante toegevoegd op facebook
Whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Omdat ik jou niet kan vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Ik wehel ik wehel ik wehel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij facebook? Waarom heb ik jou daar dan niet?
Nou, ga eens zoeken danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleenJij bent ook veel te slim he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou niet kan vinden
Of ik heb gewoon niet goed gezocht. Die kans is groter
Wait, whut?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Ik heb iig een paar maanden werkquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joe![]()
Hoe was je gesprekje dinges iets?
Jaquote:
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSXquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs ik ken Jofunu op facebook en ik heb hem niet eens op facebook.
Oeps, ik vergis mij. Het was een andere quote.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |