En als je soep te langzaam afkoelt gaat het afschuwelijk schiftenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef moussy het volgende:
en stamppot en soep zijn de volgende dag lekkerder dan de dag dat je het gemaakt hebt
nooit last van gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
En als je soep te langzaam afkoelt gaat het afschuwelijk schiften
Geraspte kaas er over en in de oven zetten, krijg je ook nog een lekker korstje er op. Pasta van te voren dus niet helemaal gaar koken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef miss_sly het volgende:
pasta opbakken of opwarmen in de magnetron maakt het niet lekker, vind ik
Dat zeggen er meer inderdaadquote:
Dat is wel een goede inderdaad!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Geraspte kaas er over en in de oven zetten, krijg je ook nog een lekker korstje er op. Pasta van te voren dus niet helemaal gaar koken.
Je kunt het op meerdere manieren doen. Gewoon in de pan, in de magnetron of in de ovenschaal. Dat laatste is erg lekker.. Ovenschaal wel invetten met wat boter en wat kaas erover heen. Erg lekker. Nasi en bami kun je in de mag en in de pan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Soep had ik ook al bedacht, inderdaad. Maar pasta, hoe doe je dat dan?
Nasi inderdaad. En stamppot bak je dat dan op de volgende dag? En bewaar je het dan in de pan in de koelkast ofzo?
Als je nog meer wil roep je maar, ik maak ook altijd zelf maaltijden voor P. voor in de avond- en nachtdienstenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad!
Ik ga zo even wat aantekeningen maken, anders vergeet ik het allemaal weer
Ik heb er een bikini van. Zit inderdaad heerlijk en mooi ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag een bh van Marlies Dekkers gekocht, wat een zaligheidIk heb nog niet eerder gehad dat ik een bh paste en dat hij meteen perfect zat. Ik heb hem aangehouden
Ik vind dat echt goorquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij hebben speciale bakjes voor in de mag. Als je het eten daarin opwarmt, is het nog best lekker. Ik vind bami vaak lekkerder dan zelfs.
Dat kan. Bijndeze bakjes merk ik het echt niet. Misschien ben ik ook niet zo'n fijnproever.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt goorsowieso eten wat in plastic bakken heeft gezeten, je proeft die plasticsmaak, iig ik wel! (En ja tig merken geprobeerd, ook tuppertrut)
De smaak verdwijnt ook in de ping, is mijn ervaring. Hier alleen opbakken of in de oven, geen magnetronquote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt goorsowieso eten wat in plastic bakken heeft gezeten, je proeft die plasticsmaak, iig ik wel! (En ja tig merken geprobeerd, ook tuppertrut)
ik ook, maar niet als de verzekering er tussen komt, of die moeten gewoon een bedragje overmaken, maar das helaas niet meer zoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef k_i_m het volgende:
Bij (auto) onderdelen ga ik altijd gelijk naar mijn vrinden van de sloop.
Voor verzekeringswerk haal ik ook niet het uiterste uit de kan. Maar voor een dermate groot bedrag dat mijn eigen bijdrage in het gedrang komt ga ik altijd wel even informerenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook, maar niet als de verzekering er tussen komt, of die moeten gewoon een bedragje overmaken, maar das helaas niet meer zogoh
ik ook niet! en iets dat nog niet goed afgekoeld is in de koelkast zetten lijkt me ook niet zo verstandig (voor de bacterieën-ontwikkeling in de koelkast). hoe koel jij dan actief, freecell?quote:
Dit denk ik eigenlijk ook wel een beetje jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef innepin het volgende:
Haha miss sly. Goedemorgen schoonmoeder![]()
Misschien heeft ze het gewoon verkeerd begrepen, dat ze dus voortaan elke keer zelf binnen moest komen?
Nee, want ze zei letterlijk: ik dacht dat ze misschien wel weer sliep, dus ik heb het maar zo gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk ook wel een beetje ja.
Ik heb geen idee, maar toen ik in de psychiatrie werkte vond ik dit ook al het leukste werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat niet ook een beetje wat de stichting MEE doet?
Dacht ik althans... of mss zit ik wel compleet mis hoor.
Das voornamelijk als je voor 10 uur al een halve liter hebt opengetrokken of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef moussy het volgende:
Wij hebben op zn achterbuurterigs een touwtje uit de deur, wie er in wil komt er maar in, als ik niet wil dat je er in komt kachelen hangt ie binnen [/tokkie]
Nou, dat lukt dus lang niet altijd, lijkt mij...sterker nog, dat weet ik omdat het mij overkomen isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Nah, je spreek toch af dat ze er tussen 7 en half 8 is.. Dan zorg je toch gewoon dat je bent aangekleed om 7 uur.. Lijkt mij.
tuurlijk, en aan mn zware shag zit, van de aldi uiteraard!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das voornamelijk als je voor 10 uur al een halve liter hebt opengetrokken of niet?
Ligt eraan of de postbode lekker is, ken ie je rug ff zepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij wonen achtergebleven, dus hier zijn de deuren gewoon open. óók bij mijn ouders en schoonouders. Behalve als ik ga douchen in de tobbe ga. dan doe ik de deur op slot. Dat de postbode zo ineens in de hut staat vind ik toch wat minder dan.
wat ik nu ook maar eens moet gaan doen. Ben wezen sporten. Bejaardengym. Maar toch best zweten nog.
Mijn vent had leeftijdtechnisch ook mn pa kunnen zijn, maar hij is wel rugzeepwaardig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
noh, hij is wel aardig-leuk, dat wel. Maar niet rugzeep leuk. Geen materiaal voor een donker steegje zeg maar. Buiten het feit dat ie m'n vader had kunnen zijn. *Huuuuuuuuu*
bejaardensex mental image.
Ik gaf het op na 1x proberen, de 2e uitleg was duidelijker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft je moeder goed gedaan dan toch?
Ik heb het 3x moeten lezen om te begrijpen trouwens.
Ik ben een aanhouder, soms....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gaf het op na 1x proberen, de 2e uitleg was duidelijker.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef Ticootje het volgende:
Nee ik geef snel op... Meestal begin ik al niet eens aan.
Dat maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:56 schreef Memmel het volgende:
het sneue is, dat toen hij geboren werd, ik voor het eerst tongzoende met J.
zegt ie ook mevrouw of dat niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:56 schreef Memmel het volgende:
het sneue is, dat toen hij geboren werd, ik voor het eerst tongzoende met J.
Hij ook niet... vooral na 2 kinderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voel je niks van dat je getrouwd bent, toch?
Moet je je panty aanhouden..is het net of je weer maagd bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij ook niet... vooral na 2 kinderen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet je je panty aanhouden..is het net of je weer maagd bent
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ieuwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
quote:Op 28 januari 2011 10:59 schreef M D H <@gmail.com> het volgende:
Hoi lieverd wil ff kijken of dit werkt
Groetjes m.....
quote:Nee, het werkt niet.
Groetjes!
quote:hallo vera
hier een bericht van mij
prettig weekend aan jullie.
groet ronald.
Ze is weer lekker actief met mn mailadres, het is ff stil geweestquote:Dankjewel!!
Waarom eigenlijk?
quote:Het wissen van je membership is voltooid.
We hopen dat je een leuk contact aan Relatieplanet hebt overgehouden.
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
geen idee, van de zomer kreeg ik zelfs mail van dr advocaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef chacama het volgende:
lol hoe verzint iemand het om een ander emailadres te gebruiken...
Of.....mijn pantykousjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maar ze kan toch niet inloggen en mist dus mailtjes nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef moussy het volgende:
pft.. er is een troela die mn email gebruikt... oa voor bestellingen, rekeningen, inschrijvingen, maar ook toen met dat contract (die ik ooit eens hier gepost heb)
Ik heb dr weer 1, ze is iig weer aan de man!
[..]
[..]
Dat klinkt lekker!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef Saffier het volgende:
Wij eten stoofpotje met oa rundvlees, krieltjes, boontjes, omaten, ui en paprika. E het ruikt zo lekker hier!![]()
Het was zoooooooo lekker!quote:
Ok dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef -sabine- het volgende:
Dat gedoe zonder koolhydraten, dus geen aardappelen, geen rijst, geen brood en geen pastas.
En ik ben een echte broodeetster.
Komt wel goed.
Ik was zaterdag op een verjaardag, en daar was dus iemand die op een bejaardentehuis werkt.quote:
Atkins brood ftw!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef -sabine- het volgende:
Dat gedoe zonder koolhydraten, dus geen aardappelen, geen rijst, geen brood en geen pastas.
En ik ben een echte broodeetster.
Komt wel goed.
Lekklquote:
Magnetronspulquote:
Ow die vind ik zo niet lekkerquote:
klinkt inderdaad als wat hier rondgaat. Sommige kinderen zijn wel 1,5 week ziekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef Vicky het volgende:
de HAP zegt heftige griep maar ik ga morgen naar mijn eigen ha
Ai. Beterschap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Vicky het volgende:
bami van de Toko![]()
M. had geen zin om te koken, die is dde hele dag met Amber bezig geweest die al 4 dagen 40g. koorts heeft, spuugt, overal pijn heeft, niet eet, weinig drinkt en al 2kg afgevallen is
we hadden er 6 gekregen maar die zijn nu op....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef Nijna het volgende:
Vicky, blegh. Beterschap! Kan je bij de apotheek niet iets tegen het spugen halen (domperidon zetpil bv?) heb je nu natuurlijk ook niks aan, want de apotheek is dicht...
Het is met name de school voor voortgezet onderwijs die er bijzonder veel waarde aan hechtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Die ophef over de Cito. Vroeger kreeg je gewoon een toets, werd je niet weken van tevoren opnaaid door de media, je ouders, je school... Raar dat die kinderen helemaal in de stress zitten. Ongelofelijk.
knijpfruitjes FTWquote:
er zijn hier ook 2 nachtapotheken maar Amber ligt nu te slapen en morgen om 8.00 uur hang ik aan de telefoon bij ha.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:57 schreef Saffier het volgende:
De nachtapotheek is hier altijd open. En anders de HAP bellen voor een receptje!
ORS komt er net zo hard uit als dat het erin gaat.. dat drinkt ze echt niet he.. ze is een "lastige" medicijnennemer... Zetpillen gaan goed maar dingen zoals vloeibare ibuprofen en vloeibare ab zijn een regelrecht drama! Ik hou het gewoon ff in de gaten, mocht ze straks toch weer gaan spugen rijd ik wel ff naar de apotheek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef mefke79 het volgende:
vicky, bij ons is de nachtapotheek in het ziekenhuis, daar kan je altijd zo binnenlopen. Lust ze ORS? Dat helpt dan ook wel om haar niet te laten uitdrogen. Nou ja, ze is nu bekend bij de HAP, als je het echt niet vertrouwd gewoon nog een keer bellen en vragen om nieuwe pillen.
slaapt ze wel goed door?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
ORS komt er net zo hard uit als dat het erin gaat.. dat drinkt ze echt niet he.. ze is een "lastige" medicijnennemer... Zetpillen gaan goed maar dingen zoals vloeibare ibuprofen en vloeibare ab zijn een regelrecht drama! Ik hou het gewoon ff in de gaten, mocht ze straks toch weer gaan spugen rijd ik wel ff naar de apotheek.
ja dat wel maar we maken haar wel wakker voor een slokje waterquote:
De ene keer heet ze net zoals ik, Vera, de andere keer is het een Veerle. Ik heb mensen teruggemaild in het begin, met het verzoek het door te sturen naar haar andere adres (ik kreeg dan vaak een cc'tjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar ze kan toch niet inloggen en mist dus mailtjes nu?
Ik krijg standaard rond kerst een mailtje over dat ik dan en dan inpland ben om te werken. Dat is dus niet voor mij en elk jaar stuur ik dat terug en krijg een sorry terug.
Waarschijnlijk lijken jullie mail adressen op elkaar en typt zij of de verzender het fout.
Vaak hebben de kinderen (bij ons op school iig) pre advies gehad. En ook in groep 7.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef chacama het volgende:
Het plassen geeft inderdaad dan nog wel wat moed. Maar voor de volledigheid toch de kenmerken (noem me overbezorgd):
Diepliggende oogjes
Een droge mond
Lusteloosheid
Niet meer willen drinken
En ik zou inderdaad ook naar mijn eigen huisarts willen. Pff, 4 dagen is echt voor mijn moederhart te lang. Kan me voorstellen dat jij ook wilt dat er wat gedaan wordt.
Cito's, wat Tico zegt. Wat een ophef, wat een stress voor de kinderen. Het is al stress genoeg omdat het om je schoolkeuze gaat, maar als je daar dan ook nog de druk van ouders en media bij optelt...pfff. Nog even en dan krijgen bij de cito hetzelfde als bij de examens dat ze op teletekst de antwoorden gaan geven en dat je dan jezelf gek kan gaan rekenen of mavo/havo advies krijgt of toch iets anders.
Ik heb niet zo veel met die HAPs, ik vind het toch prettiger om naar mijn eigen ha te gaan. Ten eerste omdat hij ons kent, ten tweede omdat hij heel prettig is en hij is praktisch mijn buurman...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef chacama het volgende:
Het plassen geeft inderdaad dan nog wel wat moed. Maar voor de volledigheid toch de kenmerken (noem me overbezorgd):
Diepliggende oogjes beetje
Een droge mond weet ik eigenlijk niet![]()
Lusteloosheid check
Niet meer willen drinken onder lichte dwang
En ik zou inderdaad ook naar mijn eigen huisarts willen. Pff, 4 dagen is echt voor mijn moederhart te lang. Kan me voorstellen dat jij ook wilt dat er wat gedaan wordt.
Volgens mij is de nio 'vrijwillig'. Ik bedoel te zeggen, dat ouders toestemming geven, en alleen de kinderen waarvan de ouders toestemming hebben gegeven, deze toets maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Ticootje het volgende:
Cil heeft 2x groep 7 gedaan en vooraf de Cito een nio toets, daarmee naden we al scholen geselecteerd. Die Cito was helemaal niet meer belangrijk, dat hebben we ook zo tegen cil gezegd. Die heeft zich dan ook niet druk gemaakt, er was toch al bekent welk niveau ze ging doen.
die rehydratie sportdrankjes Vicks, die zijn heel snel weer uit de maag en vullen de mineralen weer aan. Ik gebruik het altijd bij overgeven.quote:
Dat kan wel zo zijn, maar met een nioscore kun je je ook inschrijven op middelbare scholen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is de nio 'vrijwillig'. Ik bedoel te zeggen, dat ouders toestemming geven, en alleen de kinderen waarvan de ouders toestemming hebben gegeven, deze toets maken.
die ga ik morgen gelijk ff halen Buuf! Thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die rehydratie sportdrankjes Vicks, die zijn heel snel weer uit de maag en vullen de mineralen weer aan. Ik gebruik het altijd bij overgeven.
Oh dat zal best. Maar er zijn ook genoeg scholen die alleen op basis van de cito aannemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar met een nioscore kun je je ook inschrijven op middelbare scholen.
Niet elke school doet dat, en zelfs binnen een school doet niet elke leerkracht dat. Wij hebben nu schoolbreed de afspraak dat de ouders een uitdraai van het cito leerlingvolgssysteem krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Ticootje het volgende:
Wij kregen ze gewoon mee, en de eerste bladzijde van het rapport gaf ook altijd eerst het niveau aan van het kind. Daarna kwam de mening van de juf en de cijfers enzo.
misschien ook wel te koop bij het tankstation? ik zou het geloof ik nu al geven. Maar ik ben dan ook een mekker met overgeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
die ga ik morgen gelijk ff halen Buuf! Thnx voor de tip!
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is de AH tot 21.00 uur open.. ff snel kijken..
AA of Isostar oid?
geen AA dat is alleen maar suiker. Het is van Isostar en alleen de citroen is rehydratie. die vinden ze hier niet zo lekker. De oranje wel. Werkt ook wel. Maar isostar heeft alleen dat met die mineralen, AA niet!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij is de AH tot 21.00 uur open.. ff snel kijken..
AA of Isostar oid?
Witte aquarius!! die is het!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
zoiets ja![]()
Merk maakt niet zo veel uit.. Aquarius heb je ook nog![]()
oranje = zoet
licht = zoete citroen
meestal dan
ik dacht altijd dat het niet zo veel uitmaakte.. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Witte aquarius!! die is het!!
dacht ik ook, maar aangezien ik hier al 3 weken met kots-kinderen zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat het niet zo veel uitmaakte.. Weer wat geleerd
Die knijpfruit ging hier bij Iris dus absoluut niet. Bij Mirte is dat vaak een van de dingen die juist wel gaan. Die domperidon is volgens mij vrij verkrijgbaar.quote:
ik was bij de AH... heerlijk rustig trouwens zonder bedelende kindjes aan de deurquote:
noh dank u k_i_m.quote:
witte of oranje? hier vonden ze de oranje wel lekker. Maar de witte viel beter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik was bij de AH... heerlijk rustig trouwens zonder bedelende kindjes aan de deur
Ik heb het opgenomen/op de harde schijf staan..kijk het later wel terug
oh en madam walgde van de Aquarius
Graag gedaan buuf!quote:
Ja bart smit heeft dus ook alleen complete Sets, ik heb niets aan tig van die houders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag ook Bart Smit tussen de resultaten staan?
Alsjeblieft, ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ja bart smit heeft dus ook alleen complete Sets, ik heb niets aan tig van die houders.
Net als de bruna hier, de paagman, van stockem en alle andere boekhandels en speelgoedzaken in den ahag die ik al geprobeerd heb.
Vandaar de vraag of iemand handiger dan ik is met google en dus LOSSE boekjes kan vinden.
kiek!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef p_iglet het volgende:
de speel-o-theek heeft mini loco en bambino, geen pocket loco, en dan schieten we er nog niets meer op voor trein reisjes en vakantie enzo..
4+ is toch goed, hij is toch nog niet eens vier?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef p_iglet het volgende:
buurvrouw zoiets zoek ik idd, die ga ik morgen eens bellen, want wat een belachelijk slechte webwinkelDie zullen vast enorm veel online bestellingen krijgen.
mefke selexyz.nl heeft dus alleen 4+ en 8+ boekjes online helaas![]()
Blijkbaar is dat pocket loco niet zo populair.
Wij hadden zo'n 5 treetjes little tikes glijbaan! superding stevig, hufterproof en ook leuk om bijvoorbeeld in een zwembadje uit te laten komen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan bedenken wat er voor Beppie d'r verjaardag gekocht moet worden. Ik twijfel tussen een glijbaan of een schommel.
Die hebben wij ook!! Kinderen zijn dol op dat dingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n 5 treetjes little tikes glijbaan! superding stevig, hufterproof en ook leuk om bijvoorbeeld in een zwembadje uit te laten komen!
Een schommel vind ik alleen leuk als het een beetje een stevige constructie is.
allebeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan bedenken wat er voor Beppie d'r verjaardag gekocht moet worden. Ik twijfel tussen een glijbaan of een schommel.
Geen konijn ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn beppie wil een puppiepf een roze stokpaarx..dat is ook goed
zij of jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn beppie wil een puppiepf een roze stokpaarx..dat is ook goed
je hebt ook bedden met een glijbaan hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef k_i_m het volgende:
De ruimte is er (nog), geen idee of het straks ook in de nieuwe tuin past. Daarom vind ik wel dat er nu iets groots moet komen.
oh ja natuurlijk.... stupid mequote:
heb wel een plastieke voor je staan.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die houten huisjes waar een glijbaan uitkomt ook gaaf. Maar dat is net iets te gortig voor waarschijnlijk 1 zomer
.
die poes??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Talking Tom ftwen fingersketch en dan al haar krabbels opslaan. Mn fotomap zit er helemaal vol mee
Die speelt met de Playstation?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben Saskia de oude iPodTouch van Jeroen gegeven.. Tijn is voorlopig nog tevreden met de DS en af en toe mijn iPhone.
Over Nienke hebben we het maar ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |