En als je soep te langzaam afkoelt gaat het afschuwelijk schiftenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef moussy het volgende:
en stamppot en soep zijn de volgende dag lekkerder dan de dag dat je het gemaakt hebt
nooit last van gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
En als je soep te langzaam afkoelt gaat het afschuwelijk schiften
Geraspte kaas er over en in de oven zetten, krijg je ook nog een lekker korstje er op. Pasta van te voren dus niet helemaal gaar koken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef miss_sly het volgende:
pasta opbakken of opwarmen in de magnetron maakt het niet lekker, vind ik
Dat zeggen er meer inderdaadquote:
Dat is wel een goede inderdaad!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Geraspte kaas er over en in de oven zetten, krijg je ook nog een lekker korstje er op. Pasta van te voren dus niet helemaal gaar koken.
Je kunt het op meerdere manieren doen. Gewoon in de pan, in de magnetron of in de ovenschaal. Dat laatste is erg lekker.. Ovenschaal wel invetten met wat boter en wat kaas erover heen. Erg lekker. Nasi en bami kun je in de mag en in de pan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Soep had ik ook al bedacht, inderdaad. Maar pasta, hoe doe je dat dan?
Nasi inderdaad. En stamppot bak je dat dan op de volgende dag? En bewaar je het dan in de pan in de koelkast ofzo?
Als je nog meer wil roep je maar, ik maak ook altijd zelf maaltijden voor P. voor in de avond- en nachtdienstenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad!
Ik ga zo even wat aantekeningen maken, anders vergeet ik het allemaal weer
Ik heb er een bikini van. Zit inderdaad heerlijk en mooi ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag een bh van Marlies Dekkers gekocht, wat een zaligheidIk heb nog niet eerder gehad dat ik een bh paste en dat hij meteen perfect zat. Ik heb hem aangehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |