Ik vind dat Mubarak een eerlijk processquote:
1 miljoen/2miljoen bijna het zelfde.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Olga het volgende:
overigens hoorde ik op het nosjournaal dat men morgen twee miljoen mensen in Caïro verwachten? Ben ik dan de hele dag Oost-Indisch doof geweest toen ze het over een miljoen hadden op al-jazeera en twitter e.d.?
Het is de million men march. Betekent niet dat er niet meer dan een miljoen kunnen komen of worden verwacht, maar MMM bekt lekkerderquote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Olga het volgende:
overigens hoorde ik op het nosjournaal dat men morgen twee miljoen mensen in Caïro verwachten? Ben ik dan de hele dag Oost-Indisch doof geweest toen ze het over een miljoen hadden op al-jazeera en twitter e.d.?
proestquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En uiteraard Egyptenaren die in het buitenland werken en enveloppen met geld opsturen.
quote:We are hearing sounds that the army finds the demands of the Egyptian people reasonable
Ze maken eindelijk het land schoon, werd eens tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Flashbox het volgende:
Farrah3m YOU ABSOLUTELY MUST SEE THIS VIDEO! EGYPTIAN SPIRIT ;feature=player_embedded #jan25 #egypt 2 minutes ago via web
Ik las eerst unreasonable en ik dacht kuuttt. Maar er staat dus reasonablequote:
Je doet net alsof het NOS journaal ook maar enig gezag heeft?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Olga het volgende:
Dan doen de Belgen het nog een stuk beter.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
Je doet net alsof het NOS journaal ook maar enig gezag heeft?
ja fijn, het leger laat ze met rust, maar zorg er ook voor dat ze niets kunnen doen behalve wat op het plein te staan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Flashbox het volgende:
SultanAlQassemi Breaking Al Arabiya: Egyptian Army says it will not shoot at civilians. (strong green-light to protesters tomorrow) 5 minutes ago via web
mooiste zou zijn als ze vanaf Tahrir plein mét leger richting Heliopolis gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Zith het volgende:
[..]
ja fijn, het leger laat ze met rust, maar zorg er ook voor dat ze niets kunnen doen behalve wat op het plein te staan.
Ging er juist om dat ze naar het paleis van mubarak gingen en bang waren dat het leger daar op ze zou schietenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Zith het volgende:
[..]
ja fijn, het leger laat ze met rust, maar zorg er ook voor dat ze niets kunnen doen behalve wat op het plein te staan.
Ja hoor ik ook net op AJEquote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Zowel in Cairo als in Alexandrië proberen ze 1 miljoen mensen te krijgen.
In Cairo alleen wonen al 8 mil mensen he.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoe gaan ze het ooit voor elkaar krijgen morgen ? Met al die roadblocks
Volgens mij wonen er nog steeds veel meer en als je alle niet geregistreerden meetelt, dan kom je denk ik wel op 20 mijoen. Het is een vieze kut stad kan ik je vertellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
In Cairo alleen wonen al 8 mil mensen he.
Verder kunnen ze lijkt me nooit al de weggen blokkeren en anders gaat men wel tevoet.
Geruchten?? Waar komen die geruchten vandaan dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef deleriouz het volgende:
Geruchten over weigering van orders door hooggeplaatste militairen, luchtmacht nog wel 100% achter Mubarak.
Internetquote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Geruchten?? Waar komen die geruchten vandaan dan?
Dat is al dagen zo toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef deleriouz het volgende:
Geruchten over weigering van orders door hooggeplaatste militairen, luchtmacht nog wel 100% achter Mubarak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |