Ik was echt terreur op middelbare school.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij ons staat er ineens heel groot DEZ en 'Groet bolle mr. Smit' op het gymgebouw gegraffitiieed, mr. Smit is de directeur
Lieven jongens die dat wel doenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jongens die boeken voor meisjes gaan dragen
Die zijn niet lief, die zijn sneu.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lieven jongens die dat wel doen
Slijmjurken zijn hetquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lieven jongens die dat wel doen
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die zijn niet lief, die zijn sneu.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Dalando het volgende:
Ik ga om 20:00 denk in een 30 minuten mixje doen van Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers. In die volgorde.
Ik weet het nietquote:
Dat er jongens zijn die dat doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vind ik echt, loop je daar een beetje als een slaafje met 2x zoveel boeken.
Als je DM ontvangt op dat groene dingetje klikkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
DM Geschiedenis
Ja. Het is zo cijferig.quote:
Meestal geef ik ze aan het minkukel van de klas.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vind ik echt, loop je daar een beetje als een slaafje met 2x zoveel boeken.
Die worden bij ons altijd omgeschopt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij mij op school lopen ze met van die tassen op wieletjes![]()
Wel handig.. kan altijd hun boeken lenen
Nou kijk daar heb je het alquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meestal geef ik ze aan het minkukel van de klas.Hij vindt het niet erg om 2 extra boeken mee te nemen.
Wat voor school zit jij danquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij mij op school lopen ze met van die tassen op wieletjes![]()
Wel handig.. kan altijd hun boeken lenen
Er zijn te weinig.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat er jongens zijn die dat doen.
Bij mij zijn ze al wat ouder hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die worden bij ons altijd omgeschopt.
Truequote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn te weinig.
Er zijn ook veelste weinig die deuren voor je openen, stoelen aanschuiven, rozen geven.
QFTquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Echte mannen helpen de dames. Jongetjes doen dat niet, die pesten meisjes. Mannen hebben ballen op de goede plek, bij jongetjes zitten de ballen nog in het buikje
En ik dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zijn te weinig.
Er zijn ook veelste weinig die deuren voor je openen, stoelen aanschuiven, rozen geven.
Begint ie dan te stotteren en te trillen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meestal geef ik ze aan het minkukel van de klas.Hij vindt het niet erg om 2 extra boeken mee te nemen.
ah, mooi, dan ben ik dus manquote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Echte mannen helpen de dames. Jongetjes doen dat niet, die pesten meisjes. Mannen hebben ballen op de goede plek, bij jongetjes zitten de ballen nog in het buikje
Verkeerde patat gegeten toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ben een beetje minder actief maar voel me al een paar dagen niet lekker.
Echte mannen laten zich niet gebruiken.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Denk dat dat het was ja, ik weet niet maar ik ga daar in ieder geval niet meer etenquote:
Lars wil je even mijn boeken meenemen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Begint ie dan te stotteren en te trillen?
Want jij bent hartstikke heet natuurlijk
Heb je al kippensoep gehaald? Helpt echt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ben een beetje minder actief maar voel me al een paar dagen niet lekker.
Een nintendo ds is ook voor 12 jarige meisjesquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
Ik hoef alleen maar een laptop mee naar school te nemen en binnenkort een nintendo ds.
Sterkte ermee man.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Denk dat dat het was ja, ik weet niet maar ik ga daar in ieder geval niet meer eten
Er moeten nog 2 delen komen, dat hij precies een uur duurt, maar Darcli heeft het te druk gehad met andere dingen.quote:
Gelukkig is dat het enige bitchy wat ik doe.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind het altijd zo sneu.. als een jongen de boeken van een meisje draagt.. 9 van de 10 keer draagt hij ze van een arrogante bitch die hem gebruikt...
heb altijd de neiging om die meiden te laten struikelen
Dat is toch triest.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lars wil je even mijn boeken meenemen?
'eeuh.. jawel, waar..'
Dankje.
Ik weet nog niet zeker of ik hem mee ga nemen want een emulator is veel handiger.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een nintendo ds is ook voor 12 jarige meisjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lars wil je even mijn boeken meenemen?
'eeuh.. jawel, waar..'
Dankje.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga heulemaal niet naar school, hoe vind je dat?
Niet van jou, van hem. Ik liet in de 1e ook een meisje mijn huiswerk makenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft een mond, dus kan ook gewoon nee zeggen
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dit nog steeds een van mijn beste topics: FOK! Ontgroening
Kthnxbaiquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb em gekickt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is ook voor newbies die nergens wat van begrijpenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nergens last van gehad
Ja en die heeft mijn vader opquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je al kippensoep gehaald? Helpt echt.
Ik snap ook nergens wat vanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ook voor newbies die nergens wat van begrijpen
Oh. Hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet van jou, van hem. Ik liet in de 1e ook een meisje mijn huiswerk maken
quote:
ik doe mijn huiswerk gewoon nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Luie mensen hier. Ik deed al mijn huiswerk zelf, heeft alsnog niets geholpen...
Hey ouwe ragboerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Dat vind ik eigenlijk ook wel. Maar mijn printer deed het niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo aantrekkelijk. Iedereen zou het aan moeten bieden.
dat heb ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn ouders vinden het onzin dat ik mijn fietssleutel aan de rest van m'n sleutelbos doe, ik kreeg er net ruzie om
Maar dat is toch normaal of wat?
Hier bij mij thuis is dat heel normaal ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mijn ouders vinden het onzin dat ik mijn fietssleutel aan de rest van m'n sleutelbos doe, ik kreeg er net ruzie om
Ik ben best een studie pik.. spaarzaam. ik doe weinig.. maar als ik wat doe dan doe ik ook gelijk heeeeel veeelquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Ik doe dat ookquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gewoon normaal toch.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tja, ik deed het vaak ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe mijn huiswerk gewoon niet
Waalwijkerrrrrrrquote:
heb hem er ook aan.. maar bij het verliezen ben je wel alles kwijt hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |