En dat begrijp ik dus niet, want als het daarna lekker is maakt het toch niet uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik dingen die ik vies vind (vis) niet ga koken en dan maar lekker ga maken met sausjes.
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Dus jij lust alleen producten waar een hele pleur aan specerijen op zitten? Grappig
Ik zie het NUT er niet van in stond er toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet, want als het daarna lekker is maakt het toch niet uit?
dat weet ik al jaren, waarom denk je anders dat ik in de zure sloot ga?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo zien die van ons volk eruit. Komt omdat we hem te vaak op de verkeerde plek stoppen. Wist je dat niet?
Gerookte zalmquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Dan nog maakt de bereidingswijze vaak wel veel uit voor de smaak. Als je zalm rookt smaakt het heel anders dan gestoomd bijvoorbeeld en juist de combi van de smaak van een vis met specerijen oid kan beide smaken verhogen. Maar goed.
Dat weet ik. Maar topkoks laten de oorspronkelijke smaak niet verloren gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Alle topkoks gebruiken kruiden en specerijen hoor. Zoutloos koken doen ze in het zieken- en bejaardentehuis.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
Contract; OT, goed salaris, jippie-ja-jee.
Dat heb ik toch nergens gezegd?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik. Maar topkoks laten de oorspronkelijke smaak niet verloren gaan.
Thuis, de hotribs van de http://www.spareribexpress.com/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Speaking of food, waar zal ik NU weer eens gaan eten zo?.
Klopt. Maar dat maakt voor het statement "Dan heb je nog nooit goed bereide vis gehad" weinig uit. Want dat is een onzin-statementquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Ripley het volgende:
Dan nog maakt de bereidingswijze vaak wel veel uit voor de smaak. Als je zalm rookt smaakt het heel anders dan gestoomd bijvoorbeeld en juist de combi van de smaak van een vis met specerijen oid kan beide smaken verhogen. Maar goed.
Ja, lekker makkelijk als ik om 19:30 in de melkweg moet zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Thuis, de hotribs van de http://www.spareribexpress.com/nl/
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Jij zegt dat je producten zonder specerijen niet lekker vind, waaruit ik de conclusie trok dat je de natuurlijke smaak van producten niet lekker vindt en dat sprak jij niet tegen.quote:
Nom nom.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
Gerookte zalm; gerookte paling
; gerookte makreel
+ teveelquote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het NUT er niet van in stond er toch?
Waarom zou nik de moeite gaan doen iets wat ik vies vind te gaan bereiden, om het daarna onder te moeten stoppen met sausjes omdat ik het anders niet lekker vind? Dan kan ik beter OF gewoon puur de saus gaan eten of iets beereiden wat ik lekker vind ongeacht of ik de smaak verbloem met saus of niet
Da's toch niet zo raar? Dat je kookt wat je zelf lust en dat je niet kookt wat je niet lust?
Mja, ik houd niet van koffie, maar wel van dingen met koffiesmaak zeg amarquote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt voor het statement "Dan heb je nog nooit goed bereide vis gehad" weinig uit. Want dat is een onzin-statement
Daarnaast smaakt het anders, maar de basissmaak (de zeesmaak) blijft er in zitten op de een of andere manier. Het is zoiets als aan iemand die geen koffie lust wiener melange voorschotelen en zeggen dat dat toch heel anders smaakt. Klopt. Maar het smaakt nog steeds naar een hint van koffie, en als je DAT smerig vindt... ja dan lust je het dus ook niet
Dat klinkt leukquote:Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik al jaren, waarom denk je anders dat ik in de zure sloot ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |