wtf doe jij met je boerenkoolquote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef Tally het volgende:
Wij voor de boerenkool!
Hubbie op de normale manier. Ik op de iets wat andere manier met sambal, zilveruitjes, ketjap en spekkies
Ik vind het heerlijk op die manierquote:
Hoe ben je erop gekomen omdat er ingodsnaams door te flikkerenquote:
Er stond iemand bij de Plus die maakte de boerenkool zo om uit te proberen. Althans dat dacht ikquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe ben je erop gekomen omdat er ingodsnaams door te flikkerenik snap de spekjes en de sambal nog wel een beetje
Whehehehehquote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Er stond iemand bij de Plus die maakte de boerenkool zo om uit te proberen. Althans dat dacht ikRecept was heeeeeeeeeeel anders
Maar dit vond ik zo lekker dat ik het niet aanpas
Vind ik ook. Zo eet ik mijn boerenkool graagquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehnajah als het lekker is is het goed ?
ik sla ff over denk ik maar dat geeft nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zo eet ik mijn boerenkool graag
Des te meer voor "ons"quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik sla ff over denk ik maar dat geeft niet
Voor jullie met zn 2enquote:
WTF je moet nog eten en alles ?quote:
Verstandigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef KingOfMars het volgende:
Nee dat hebben we dus bij m'n ouders gedaan..
Tis wel je weekje ?quote:
Nouja als je er graag afwilt ?quote:
WHehhehequote:Op maandag 31 januari 2011 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, dat is dus letterlijk, geld speelt geen rol?
Je merkt er weinig van als je bij de appie moet afrekenen ?quote:
Ik doe dat er gewoon ff naast zo ?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... Ik ben wel weer klaar met dat huiswijven gedoe.
maar heb geen 3 kids thuis lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... Ik ben wel weer klaar met dat huiswijven gedoe.
3 keer per dag anderhalve kilometer lopen om kinderen naar school te brengen en te halen, tussendoor even een ochtendje werken en dan nog naar het zwembad met de oudste?quote:
Repsect ?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
3 keer per dag anderhalve kilometer lopen om kinderen naar school te brengen en te halen, tussendoor even een ochtendje werken en dan nog naar het zwembad met de oudste?
Lag je weer de hele nacht zo een beetje te neuken ?quote:
Welkom in de komende 7 jaarquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Tally het volgende:
De babykamer word echt roze roze
Hubbie is er ook ontzettend blij meeTerwijl hij er voor gekozen heeft
Men, mocht het nu toch een jongen worden per ongeluk dan issie meteen compleet homo als hij een nachtje in de kamer geslapen heeftZo roze is het
Ik vind het echt te gekquote:
Je vrouw merkt toch niet als die stuk is ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet het niet? Ik was met de trein?
Sta je vandaag gewoon een keer niet uit je werk bij de dealer.quote:
Net als een avondje op tijd naar je nest ? en vervolgens pas weer om half 1 de lamp uit ?quote:
MOEquote:
Als het zo doorgaat haal ik midden februari niet denk ik , kan ik alsnog die planken weer bestellen ?quote:
Als je toch flauwvalt is bed wel een prima plek ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... vrouwlief is niet merkbaar flauw gevallen vannacht, maar ja... ze lag dan ook in bed.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je toch flauwvalt is bed wel een prima plek ?
Gewoon weer lekker een lange dag werken ?quote:
hmmm ja ik hoop iets eerder af te ronden , met vanavond thuis nog een uurtje of 2 ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Tot een uur of half vijf met de volle 12% inzet?
Hmmmm ja vind ik ook wel maar anders krijg ik dingen niet af en dan gaan ze me straks contractueel pakken op 1s in de 14 dagen een zaterdagwerken en dat wil ik liever niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Dat thuiswerken na kantoortijd doe ik echt zo min mogelijk tegenwoordig? Ik krijg er niet genoeg voor betaald vind ik?
Whehehe je zei trekt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef KingOfMars het volgende:
Sowieso dat werken trekt me niet echt?
Neucken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Tally het volgende:
Hier is het de hele ochtend nog niet helder geweest
ik ben op die arbeitsplatz ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan slinger je de frituur aan?
Het was okay ?quote:
Altijd dezelfde ?quote:
Je wil het ?quote:
Ik heb er niets tegen ofzo. Als je moet dan moet je.quote:
ik heb geen blackberry ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom hebben jullie een ping op plasseckxs?
Hoezo ? zitten beetje druk zetten ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen ofzo. Als je moet dan moet je.
Maar ik vind het moeilijk! Pissen als er iemand kijkt.
DDOS?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pingen kan ook op andere manieren?
Zelfs onder DOS, bijvoorbeeld?
Nooit van gehoord ? heeft dat met plassex te maken ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, Micro Soft-Disc Operating System?
Zover ik weet ben je niet zo moeilijk J ?quote:
Bij wie ?quote:
Toen je begon te emmeren over plassex ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voelde aan mijn water dat er gedonder van zou komen?
Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen ?quote:
Die kan je toch ook omhoog pissen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel met de bril omhoog, want de dames zitten ook graag droog?
Das lastig.quote:
lijkt me wel ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook als je een beetje extra druk zet?
of niet ? vraag je vriending eens ?quote:
Zo een gouden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die heeft wel een warme douche verdiend?
Je zou het kunnen vragen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of dat bij haar in de smaak valt?
Heb je dr al gekocht ?quote:
Snap je hem J ?quote:
Wil je graag van dr af ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, ik heb haar (nog) niet contractueel vastgelegd?
Misschien vind ze plassex wel de bom ?quote:
ook nog bij de jeugd ? of lig jij er 1 van een jaar of 65+ te duwen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier in Rotterdam liggen bommen wat gevoelig?
Ik dacht dat rotterdam wel over het bommen syndrome heen was?quote:
Zo af en toe zakt er een gebouw in ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was dat maar zo?
Er worden nog steeds bommen gevonden?
ik lust het ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef KingOfMars het volgende:
De piepers staan op? Lekker oudhollandsch prakkie stamppot andijvie? Met stoofvlees?? Aan mij zal het niet liggen???
Yummiequote:
Zo maak ik altijd andijvie stampot ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
En wel die andijvie rauw erdoorheen he? Niet dat gemiet?
Je hebt mensen die de andijvie dan kort meekoken? Kennelijk? Maar die gaan als eerste tegen de muur als de revolutie komt, wees gerust?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo maak ik altijd andijvie stampot ?
Hmmm ja ik ken ze ? maar andijvie stampot hoort met rauwe andijvie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je hebt mensen die de andijvie dan kort meekoken? Kennelijk? Maar die gaan als eerste tegen de muur als de revolutie komt, wees gerust?
Duidelijk rauw dus ?quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren nog andijvie stampot met spekjes gegeten.
Die andijvie met die spek en stoofschotel ?quote:
ik had de pizza's ook wel aardig opgewamt ?quote:
9 minuten op 220quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef KingOfMars het volgende:
Zo een kwartier op een graad of 180?
Stond op die kartonnen doos ?quote:
Als er wat op staat waar ik wat mee kan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
En jij luistert naar kartonnen dozen?
Teveelquote:
Zo tot de middag , dat de kleuter thuis komt ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef KingOfMars het volgende:
Kleuter op school, boodschaps gedaan, koffie pruttelt en wasmachine draait. Me good huishomo!
FF zitten dus.
Ik hou dr van ?quote:
Je 'hubbie' de weg kwijt vannacht?quote:
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je 'hubbie' de weg kwijt vannacht?
Oef sterkte. Daar heb ik als (vieze stomme stinkende kut)-skateboarder al vaak last van gehad. Wat een kutstuk-lichaam is dat.quote:
Nee das een zwangerschapsprobleemquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je gevallen met snowboarden?
Gefeliciteerd! Nice!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef NJ het volgende:
Middag! Gisteren in een voortgangsgesprek over mn scriptie heeft het bedrijf gevraagd of ik hierna, wanneer ik weer naar school ga, nog een paar dagen in de week tijd over heb om hen te helpen met het implementeren van mn plannen! *blij*
Ah, goed bezig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef NJ het volgende:
Middag! Gisteren in een voortgangsgesprek over mn scriptie heeft het bedrijf gevraagd of ik hierna, wanneer ik weer naar school ga, nog een paar dagen in de week tijd over heb om hen te helpen met het implementeren van mn plannen! *blij*
Ach. Even van een ijzerdraadje en een stuk plastic een diploma in elkaar knutselen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, goed bezig.
Al zie ik bij jou echt nog steeds de man uit je UI voor me, dus staat het best raar als je dan tijpt dat je weer 'naar school' gaat, whehehe.
Dat terwijl IK boodschappen heb gedaan, de muur in de latex heb gezet, het plafond heb bijgewerkt en de kamer heb schoongemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
Anders flikker je ff samen met voornoemde kleuter in slaap op de bank voor een uur of wat?
Das opzich ook een oplossing ? ipv optijd naar bed ?.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
Anders flikker je ff samen met voornoemde kleuter in slaap op de bank voor een uur of wat?
Whehe, alles flex met de zwangerschapsmormonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
Dat terwijl IK boodschappen heb gedaan, de muur in de latex heb gezet, het plafond heb bijgewerkt en de kamer heb schoongemaaktLui varken!
Morgen word het laminaat gelegd
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, alles flex met de zwangerschapsmormonen?
Het is zo makkelijk he! Een depressie bestaat op dit moment gewoon niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En iedere minuut minstens 5 emoosies beleven! Heerlijk! Binnen 2 seconden van lachen naar huilen, vanuit stilstand!
Nee das mijn Oma. Als daar iets mee zou zijn zou ik echt niet bezoekuur afwachten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat die oma die op de tv ging schelden bij het WK?
Dan nog JK. Dan nog!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben twee meter lang, bijna net zo breed en weeg bekant 100 kg?
Half 7 word ik opgehaald.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou hup, snel naar het ziekenhuis?
Thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
Sterkte Taly en man. Hopelijk valt het allemaal mee dus!
Hubbie eet spruitjes en ik eet sla.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
En wij eten pasta carbonara dus? Met Dora pasta zelfs?.
Wij eten spruiten ? ik hou dr niet van ? maar af en toe moet je wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:54 schreef KingOfMars het volgende:
En wij eten pasta carbonara dus? Met Dora pasta zelfs?.
Ik eet me dunkt ook spruiten vanavond?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Joene het volgende:
Wij eten spruiten ? ik hou dr niet van ? maar af en toe moet je wat ?
Ik ben er niet vies van?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij eten spruiten ? ik hou dr niet van ? maar af en toe moet je wat ?
1 van de 2 koolsoorten waar ik niet gek op benquote:
Nee kaassaus lust ik alleen op spruiten en bloemkoolquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alles gaat wel gewokt met spekjes en kaassaus?
We twijfelen nog? Tunesie wellicht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had je nou een vakantie naar Egypte geboekt, KOM?
Gewoon omdat je zo een lekker weekje had afgelopen week met weinig kosten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We twijfelen nog? Tunesie wellicht?
Zonder geld tel je ook mee ?quote:
Oh lekker ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn linkse kameraden zullen vast voorzien in een fijne biodynamische vakantie?
Zo een zogenaamde WERK-vakantie ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo eentje dat je gelijk even een half dorp in somber Afrika uit de grond stampt?
Weinig kans dat ik daar aan mee doe ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon uit solidariteit voor de donkere medemensch?
Misschien als er ook NoNo's zijn ?quote:
Oh ja jij kent die rechtse mop natuurlijk niet !quote:
Stiekem is het ook best een geinig mopje dus.quote:
Wil je mn handtekening ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn opa is verongelukt tijdens de nonojacht?
Nog niet ?quote:
Ben ik nou een linkse rakker of wat?quote:Dit is uw positie in het politieke landschap:
U staat het dichtst bij de PvdA
U bent het verst verwijderd van GroenLinks
Hoe weet ik niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay? Als in "de kogel kwam van rechts"?
Precies? we moeten morgen wel doorpotse ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |