Altijd dezelfde ?quote:
Je wil het ?quote:
Ik heb er niets tegen ofzo. Als je moet dan moet je.quote:
ik heb geen blackberry ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom hebben jullie een ping op plasseckxs?
Hoezo ? zitten beetje druk zetten ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen ofzo. Als je moet dan moet je.
Maar ik vind het moeilijk! Pissen als er iemand kijkt.
DDOS?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pingen kan ook op andere manieren?
Zelfs onder DOS, bijvoorbeeld?
Nooit van gehoord ? heeft dat met plassex te maken ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, Micro Soft-Disc Operating System?
Zover ik weet ben je niet zo moeilijk J ?quote:
Bij wie ?quote:
Toen je begon te emmeren over plassex ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voelde aan mijn water dat er gedonder van zou komen?
Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen ?quote:
Die kan je toch ook omhoog pissen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel met de bril omhoog, want de dames zitten ook graag droog?
Das lastig.quote:
lijkt me wel ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook als je een beetje extra druk zet?
of niet ? vraag je vriending eens ?quote:
Zo een gouden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die heeft wel een warme douche verdiend?
Je zou het kunnen vragen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of dat bij haar in de smaak valt?
Heb je dr al gekocht ?quote:
Snap je hem J ?quote:
Wil je graag van dr af ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, ik heb haar (nog) niet contractueel vastgelegd?
Misschien vind ze plassex wel de bom ?quote:
ook nog bij de jeugd ? of lig jij er 1 van een jaar of 65+ te duwen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier in Rotterdam liggen bommen wat gevoelig?
Ik dacht dat rotterdam wel over het bommen syndrome heen was?quote:
Zo af en toe zakt er een gebouw in ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was dat maar zo?
Er worden nog steeds bommen gevonden?
ik lust het ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef KingOfMars het volgende:
De piepers staan op? Lekker oudhollandsch prakkie stamppot andijvie? Met stoofvlees?? Aan mij zal het niet liggen???
Yummiequote:
Zo maak ik altijd andijvie stampot ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef KingOfMars het volgende:
En wel die andijvie rauw erdoorheen he? Niet dat gemiet?
Je hebt mensen die de andijvie dan kort meekoken? Kennelijk? Maar die gaan als eerste tegen de muur als de revolutie komt, wees gerust?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo maak ik altijd andijvie stampot ?
Hmmm ja ik ken ze ? maar andijvie stampot hoort met rauwe andijvie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je hebt mensen die de andijvie dan kort meekoken? Kennelijk? Maar die gaan als eerste tegen de muur als de revolutie komt, wees gerust?
Duidelijk rauw dus ?quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren nog andijvie stampot met spekjes gegeten.
Die andijvie met die spek en stoofschotel ?quote:
ik had de pizza's ook wel aardig opgewamt ?quote:
9 minuten op 220quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef KingOfMars het volgende:
Zo een kwartier op een graad of 180?
Stond op die kartonnen doos ?quote:
Als er wat op staat waar ik wat mee kan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
En jij luistert naar kartonnen dozen?
Teveelquote:
Zo tot de middag , dat de kleuter thuis komt ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef KingOfMars het volgende:
Kleuter op school, boodschaps gedaan, koffie pruttelt en wasmachine draait. Me good huishomo!
FF zitten dus.
Ik hou dr van ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |