Ja, we zitten in het andere topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we zitten in het andere topic.
Dus zowel met schrijven als met presenteren gaat het niet goed. Maar met zijn gezin gelukkig wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry t zat iets anders, http://www.nu.nl/boek/2426265/beau-wil-schrijver.html
Kees was effe rusten.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
Eet smakelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat doet kees dan maar lekker in zn eigen tijd![]()
Zo ff eten wokken...ik heb honger
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.quote:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.
Ik weet dat hij af en toe echt vals zingt maar dat heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |