Dat kan dan verklaren waarom er gister 3 vliegtuigen vol met munitie aankwamen op het vliegveld in Cairo.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan me vinden in dit scenario;
[..]
Ik blijf bang dat hij wacht tot de menigte weer in beweging komt richting een presidentieel paleis, of ministerie of iets en het dan aangrijpt hard terug te slaan... De vraag is dan of het leger het vuur opent op het eigen volk... Wellicht niet, alhoewel je altijd NSB'ers houdt natuurlijk, die presendentiele garde zou er wel op geselecteerd worden. Dat zijn juist de mannen die getraind zijn voor zoiets.
Inderdaad RvLaak. Je doet het heel erg goed vind ik en je houd alles mooi op to date. Ga zo door.quote:
Ik heb het al aangepast, klopt de huidige tekst nog met de feiten? Zo ja, laat ik het staan zoals het nu staatquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef rakotto het volgende:
Ik merk dat ik een paar dingen grammaticaal verkeerd heb getypt.Sorry voor het niet nachecken.
![]()
Een Egyptische man zei dat zijn zoon die vermoord werd in de winkel was toen hij vermoord werd door een geheime agent.
Hoort te zijn:
Een Egyptische man zei dat zijn zoon vermoord werd in een winkel. Hij was doodgeschoten door een geheim agent.
Dank, maar vergeet de bijdrage van raistlin6 niet... Hij heeft de afgelopen paar dagen ook hard gewerktquote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad RvLaak. Je doet het heel erg goed vind ik en je houd alles mooi op to date. Ga zo door.
Misschien kan je nog linken naar deze topicreeks?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast, klopt de huidige tekst nog met de feiten? Zo ja, laat ik het staan zoals het nu staat
Het is nou niet echt fijn om de komende tijd zonder eten te zitten...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Stelletje jankzakken:
Dit is onmenselijk!'
CAÏRO - Op het vliegveld van Caïro is het een complete chaos. Het drinken raakt op en mensen moeten bedelen voor wat te eten. Een groep gestrande bejaarden heeft zijn toevlucht gezocht tot de ballenbak en wacht lepeltje lepeltje op een vlucht.
Foto: AFP
Op de luchthaven is het echter zoeken geblazen naar vertrekkende vluchten naar Nederland. Veel toeristen willen zo snel mogelijk het land verlaten, maar het wordt steeds drukker. "Je voelt je hier net een zwerver. Er is geen drinken en geen eten meer. Je moet hier bedelen om je voedsel", zegt de Liselore Molema vanmiddag op Radio 1. De vrouw zit al twee dagen vast op het vliegveld. "Ik slaap op een kartonnen doos die ik toevallig heb kunnen krijgen bij een winkel."
"Achttien hoogbejaarden die met een ouderenreis mee waren, zitten lepeltje lepeltje in de ballenbak. Dit kan niet, het is gewoon onmenselijk."
http://www.telegraaf.nl/r(...)elijk____.html?p=3,1
Is tot nu toe nog neit gedaan & ik vind het wel lekker rustig hierzo, zo zonder de FP users erbijquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Misschien kan je nog linken naar deze topicreeks?
Is dat nou al ergens bevestigd?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat kan dan verklaren waarom er gister 3 vliegtuigen vol met munitie aankwamen op het vliegveld in Cairo.
In het vorige topic was er al een bericht van een andere (lees echte) krant die de "ellende" van de Televaag zwaar nuanceerde.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is nou niet echt fijn om de komende tijd zonder eten te zitten...
zeker niet als bejaarde, ook al zijn ze nog fit genoeg om te reizen kennelijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar wat ik nu niet snap is wat ze nog meer kunnen doen? Ik bedoel wat kunnen ze nog doen zodat hij opstapt?
die mensen zijn idd het spoort bijster. Sowieso op een vliegveld zitten terwijl er chaos is, is niet bijster slim.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Stelletje jankzakken:
Dit is onmenselijk!'
CAÏRO - Op het vliegveld van Caïro is het een complete chaos. Het drinken raakt op en mensen moeten bedelen voor wat te eten. Een groep gestrande bejaarden heeft zijn toevlucht gezocht tot de ballenbak en wacht lepeltje lepeltje op een vlucht.
Foto: AFP
Op de luchthaven is het echter zoeken geblazen naar vertrekkende vluchten naar Nederland. Veel toeristen willen zo snel mogelijk het land verlaten, maar het wordt steeds drukker. "Je voelt je hier net een zwerver. Er is geen drinken en geen eten meer. Je moet hier bedelen om je voedsel", zegt de Liselore Molema vanmiddag op Radio 1. De vrouw zit al twee dagen vast op het vliegveld. "Ik slaap op een kartonnen doos die ik toevallig heb kunnen krijgen bij een winkel."
"Achttien hoogbejaarden die met een ouderenreis mee waren, zitten lepeltje lepeltje in de ballenbak. Dit kan niet, het is gewoon onmenselijk."
http://www.telegraaf.nl/r(...)elijk____.html?p=3,1
Heb je helemaal gelijk in. Laat ze maar lekker op de FP blijven. Vind het een prima reeks zonder al te veel gekke dingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog neit gedaan & ik vind het wel lekker rustig hierzo, zo zonder de FP users erbij
'quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is nou niet echt fijn om de komende tijd zonder eten te zitten...
zeker niet als bejaarde, ook al zijn ze nog fit genoeg om te reizen kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |