Nee, er is blijkbaar een correlatie tussen noorderlicht en bewolkt weerquote:Op zondag 6 maart 2011 10:35 schreef KarinJ. het volgende:
He Fogel, heb je het noorderlicht nog gezien?
Helaas ik nog niet.
http://www.storm.no/nordlys/quote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Welke site is dat? Ik zoek al lang naar een goede Noorderlicht voorspeller. Op Yr.no kan ik niks vinden
Dan open ik een algemeen KAA topic als: Stereotyperende eigenschappen die je hebt overgenomen/zijn ingeslopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens, wil je iets posten en weet je gewoon niet waar je het over wilt hebben...weinig spannends meegemaakt, het leven kabbelt rustig voort etc etc
Ik ben wel eens Hollanders tegengekomen die me afzeken omdat ik 'Hollander' tegen ze zei en ze 'Nederlander' waren. "Ik kom toch niet uit N-Z-Holland?"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Jagärtrut het volgende:
We blijven wel hollanders hè, altijd maar weer over het weer praten...:
Wat is zweden ook eigenlijk een enorm land he... Ik was het eerste deel in de millenniumtrilogie aan het lezen en ze moesten drie uur naar het noorden met de trein, en ik dacht "wow, zitten ze helemaal in lapland". Maar volgens mij nietquote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, er is blijkbaar een correlatie tussen noorderlicht en bewolkt weer
De noorderlichtvoorspelling van vandaag:
[ afbeelding ]
En het weer:
[ afbeelding ]
Kortom: vanavond is het ook niet te zien.
klopt Wonderer, van sommige landen hebben we echt geen idee hoe groot (of klein) het is.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is zweden ook eigenlijk een enorm land he... Ik was het eerste deel in de millenniumtrilogie aan het lezen en ze moesten drie uur naar het noorden met de trein, en ik dacht "wow, zitten ze helemaal in lapland". Maar volgens mij niet(niet dat ik weet waar ze wel zaten maar in drie uur kom je vast niet daar in het noorden).
Nou ja, ik kwam laatst op een ander forum een mooie-plaatjes-uit-Canada-topic tegen, en een Canadees daar zei dat al die plaatjes dan wel heel mooi mochten zijn, maar dat het voor hem niet te doen was om ook echt die mooie plekken van zijn land te bezoeken omdat de afstanden veel te groot zijn en er ook geen lowcost-airlines zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn toch wel aan afstanden gewend daar?
Ikke niet hoor, ik kom amper de deur uitquote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn toch wel aan afstanden gewend daar?
Doe een road trip ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, ik kom amper de deur uit
Geef effe een gil als je daar bent, ik kom wel naar Boston toe, als je het leuk vindtquote:Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe een road trip ofzo
Ik ben van plan om in juli vanaf upstate NY even bij iemand in Boston op bezoek te gaan, ben dan toch in de buurt. Maar in de buurt is relatief, toch nog een uur of 3-4 rijden
Eerst maar mijn 2 articles door het review process heen krijgen en dan kan ik daarna een keer beter na gaan denken over wat ik allemaal voor elkaar kan krijgen aan die kant van de oceaan.
Hehe, kom je je huis ook eens uitquote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef effe een gil als je daar bent, ik kom wel naar Boston toe, als je het leuk vindt
Ligt eraan waar in NY natuurlijk, die staat is echt enorm
Na 100 mijl moet je de batterij op laden?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:15 schreef wonderer het volgende:
Wil ik ook niet met mijn huidige auto, maar goed.
Nee, sinds ze de wielen hebben geroteerd trilt ie en da's niet zo lekker op lange afstanden.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:29 schreef devzero het volgende:
Gewenning. In Nederland had ik geen auto (niet nodig, want randstad) en toen vind ik 100 mijl toch best wel ver
[..]
Na 100 mijl moet je de batterij op laden?
quote:[b]Op maandag 7 maart 2011 00:29 schreef devzero het volgende:
Na 100 mijl moet je de batterij op laden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |