Ongelooflijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef eclipce het volgende:
pro, Je was je wel echt aan het vervelen hè?
Waarom zit je er niet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn tijd, nu ik niet meer in de SC zit
Moet je dat er nou serieus weer bij betrekken?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn tijd, nu ik niet meer in de SC zit
Ja even bookmarken dit topicquote:
Sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je dat er nou serieus weer bij betrekken?
Dankjequote:
Om tijd te creëren voor het maken van mijn paintsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zit je er niet meer?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef eclipce het volgende:
we moeten er voor zorgen dat TS zich weer gaat vervelen
Oké. Wat moet ik painten!?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HT JE TOPIC VERVEELT ME IK WIL EEN NIEUWE PAINT.
nee hoor haha tis goed ik voel me vereerd welquote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef honkeytonk het volgende:
OhjaIk heb een van jouw posts in de paint verwerkt
Da's toch niet erg hoop ik
?
KOETJEquote:Op maandag 31 januari 2011 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Al weet ik niet wat het is.
what the hell is datquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat dit een koetjong was![]()
[ afbeelding ]
Wat moet ik er in zien dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat dit een koetjong was![]()
[ afbeelding ]
Doegdoeg!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef Viper86 het volgende:
dat ziet er gesellig uit op je paints ik wou dat ik zo spannend leve had doe de groete aan ruud en diana. doeg doeg
ik vond de eerste toch mooierquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
Intussen weet ik dat dit een koetjong is.
[ afbeelding ]
Een koe. Van het beest. En een Tjong, da's een chinees. Koetjong
ik moest lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
Intussen weet ik dat dit een koetjong is.
[ afbeelding ]
Een koe. Van het beest. En een Tjong, da's een chinees. Koetjong
Ik ook.quote:
Snap ikquote:
Straks. Eerst komt er een vriend langs.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een ware kunstenaar![]()
ga je nog wat nieuws maken?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest lachen om beide paints![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Held ben je![]()
![]()
Vanavond. Er komt binnen nu en 6 minuten een vriendquote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maak maak maak maak een konijntje
Zometeenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
maak jezelf zittend op een wc terwijl je FOK!t en jezelf aftrekt
Oke, fijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zometeen[ afbeelding ][ afbeelding ] Oohw! Dikke boks alles!
Wist ik alquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook van jouKijk maar naar mijn PI
Ik heb geen paint talenten. Daarom post ik ook geen paintsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij met je talenten er alsjeblieft een voor ons maken?
ga niet haten op de meesterlijke bazen strip jhaquote:
ok, das kutquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb geen paint talenten. Daarom post ik ook geen paints!
omdat TS een baas isquote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Dae1337 het volgende:
Waarom adoreren zoveel vrouwen TS zijn kutstrip die iedereen kan maken? jaloezie..=.=
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JApieman het volgende:
Ja, maar TS is verliefd op mij. Dus verspilde moeite.
HOIquote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok niet dus. TS is weg en ik zit hier alleen.
is TS homo dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JApieman het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey masterofthetelecaster
[..]
Hallo![]()
Het is een prima knul, maar de Honkeytonk hype is mij ook een beetje ontgaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Dae1337 het volgende:
Waarom adoreren zoveel vrouwen TS zijn kutstrip die iedereen kan maken? jaloezie..=.=
Op deze manier is de titel baas natuurlijk ook niks meer waard.quote:
* Klinkerbotsing raakt xSummergirlx aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
![]()
Klinkerbotsing zei hoi tegen me.
Klopt, TS is een heldquote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Op deze manier is de titel baas natuurlijk ook niks meer waard.
* xSummergirlxschrikt maar vindt het stiekem wel fijnquote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing raakt xSummergirlx aan.
Druk op die Respect! knop dan, hij is er niet voor niks.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Giester het volgende:
Bij deez wil ik even rezpect tonen voor deze topique!
Vraag informatie zou ik zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Het is een prima knul, maar de Honkeytonk hype is mij ook een beetje ontgaan.
[..]
Op deze manier is de titel baas natuurlijk ook niks meer waard.
OT:
Goed topique.
draag je een hoed?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Hee, ik verveel mij, dus ik ging maar iets moois painten. Ik heb een stripje over mijn dag gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs op internet ben ik geen baasIk heb geen idee waar dit topic over zal gaan. Maar veel plezier ermee. Ik hoop dat jullie van mijn paints hebben genoten
Ditquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hij is zo bescheiden, die jongen is echt een baas.
Ik las besneden.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet wel wat bazen zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij snapt het ook, zuster.
Oké. En nu?quote:
En toch nog kritiek geven dat niet eens opbouwend is?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb geen paint talenten. Daarom post ik ook geen paints!
Wat lief.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:59 schreef masterofthetelecaster het volgende:
ik vind je een baas hoor!
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Dae1337 het volgende:
Daar heeft ze wel een punt.quote:
Schattepetattiequote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JApieman het volgende:
Half.quote:
Voor zover ik weet is er nooit een Honkeytonk hype geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 16:37 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Het is een prima knul, maar de Honkeytonk hype is mij ook een beetje ontgaan.
[..]
Dankje!quote:Op deze manier is de titel baas natuurlijk ook niks meer waard.
OT:
Goed topique.
Hartelijk dank!quote:
Wat lief!quote:
Respect terugquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Giester het volgende:
Bij deez wil ik even rezpect tonen voor deze topique!
Baasquote:
Ik ookquote:
Ik en bescheidenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
school, da's een soort tussenwegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Leuke strip, TS. Echt creatief.![]()
Ook Vrije School gedaan vroeger?
In de strip wel.quote:
quote:
Wat lief!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou Honkey, een paarse vogel die op het punt staat een vijver in de stappen. Voor jou he. Voor jou.
Die ga ik aan mijn muur hangenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou Honkey, een paarse vogel die op het punt staat een vijver in de stappen. Voor jou he. Voor jou.
Hij is voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die ga ik aan mijn muur hangen
Aight ik durf het bijna niet te vragen mangggquote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aight ik durf het bijna niet te vragen manggg
Maak er daarna ook eentje voor mijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga ook een paint voor Aight1 makenMaar eerst moet ik eten
Noh! Jeeej ik durfde het al niet te vragen. Jij staat hoog in mijn aanzienquote:
Dan wil ik daar liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij wordt gered door de held Aight1
Nee, nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heeft ie jou aangeraakt met zijn gespierde klabanus?
Wat deed die emo gif hier dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Viper86 het volgende:
Ik haat niemand, ik kom in vrede.
Paint-topics, altijd![]()
Jeejquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Viper86 het volgende:
Ik haat niemand, ik kom in vrede.
Paint-topics, altijd![]()
Ik gok op huilen van gelukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed die emo gif hier dan?
Ik weet het ook niet, mangg, ik weet het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed die emo gif hier dan?
deze?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds uit te vinden wat je met die post bedoelt
Feli.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is vandaag drie jaar oud geworden.
Jeej voor je broertje!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is vandaag drie jaar oud geworden.
Ik ben ongelooflijk jaloers op je broertje. Ik wil ook Dora stempelsquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Appol.
[..]
Hij kreeg Dora-stempels
Eekhoorn UIquote:
Heuj Klinkiequote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai Appol.
[..]
Hij kreeg Dora-stempels
Je mag mee komen stempelen hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ongelooflijk jaloers op je broertje. Ik wil ook Dora stempels
Teletubby UI!quote:
Echt!? Vind je broertje dat goed?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mee komen stempelen hoor!![]()
Zit die aap er ook tussen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mee komen stempelen hoor!![]()
Ik weet het niet. Maar je kan gewoon kijken hoe hij op je reageert, anders gaan wij samen wel wat leuks doen!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt!? Vind je broertje dat goed?
Jaquote:
Ik wil iets leuks doen met je broertje. Niet met jouquote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar je kan gewoon kijken hoe hij op je reageert, anders gaan wij samen wel wat leuks doen!
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil iets leuks doen met je broertje. Niet met jouMeisjes zijn stom
Mn broertje wil vast met je delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is cool.
Dat cool zijn zit in de familiequote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn broertje wil vast met je delenHij is cool.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat cool zijn zit in de familie
Jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er heul heul heul erg mijn best op gedaan
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er heul heul heul erg mijn best op gedaan
Is dat hip tegenwoordig?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lindgren wordt steeds leuker heeft hem ook op de kop
Dit is niet op z'n kopquote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lindgren wordt steeds leuker heeft hem ook op de kop
Ik ben uit verveling dingen aan het paintenquote:
lol, net als TSquote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben uit verveling dingen aan het painten
Die bloos is lief, hou diequote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben uit verveling dingen aan het painten
Ik heb er nu 11.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net aan jou vragen !
jepquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is dit nu het" Ooh check mij veel verschillende UI's hebben jonge" topic?
Hij sad.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat is er? Ik ben er voor je dat weet je toooch.
Mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Chill.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziek wel die van buurman en buurmanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Chill.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIHIHI ZIEN JULLIE DIT
A je to.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ziek wel die van buurman en buurman
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIHIHI ZIEN JULLIE DIT
Aw one luvvquote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat is er? Ik ben er voor je dat weet je toooch.
Tof!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en die gaat: "Een nog onzinniger topic" heten
Ik zeg bloos!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Niet haten dan.quote:
Wik wil ze allemaal!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Die laatste is lief.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Dat moet je intussen toch wel gewend zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef aight1 het volgende:
Al die aandacht ik kan er niet mee omgaan
Zo bescheiden, zo bescheiden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef aight1 het volgende:
aawh kusje op je snuitquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef aight1 het volgende:
Populair.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef aight1 het volgende:
heb je nu een stijfje?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, dit is waarschijnlijk het eerste goedlopende topic dat ik open![]()
CC !quote:
Ben blij voor je mang!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Tof!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat had ik ook al voor dit topic
Fijn dat je me er weer aan herinnerdquote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
CC !Ik had zonder te proberen gewoon 400 posts
![]()
![]()
[..]
Ben blij voor je mang!
Congrats.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Oh, wat spannond.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
Hier moet een paint bij... Even wachten.
Je herinnerd mij aan het huiltopicquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HERRINNER ME NIET AAN HET LIEFDESTOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMMEquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je herinnerd mij aan het huiltopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Lysdexie het volgende:
Ik zit de hele tijd naar mijn post te zoeken in een topic![]()
handig zo'n mooie UI
Die vorige was wel lekker herkenbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Lysdexie het volgende:
handig zo'n mooie UI
heb je geen kleurtjes aanstaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Lysdexie het volgende:
handig zo'n mooie UI
Gewoon achtergrond kleur instellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Lysdexie het volgende:
handig zo'n mooie UI
Jij hebt bij mij een roze/lichtrode kleurquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon achtergrond kleur instellen.
liefde mangquote:
Echt!? Wat lief!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij een roze/lichtrode kleur![]()
![]()
Die is niet goed op de paint gekomen zie ik netquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
liefde mang
maar waar is me boi lysdexie
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is mooi, die komt in mijn fobo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef er niet inquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
liefde mang
maar waar is me boi lysdexie
PI niet UIquote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HONKEYTONK IN DIE PAINT HEB IK EEN ZIELIGE UI DAT IS NIET COOL MANGGG
NU LIJK IK EEN EMO KIND![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HONKEYTONK IN DIE PAINT HEB IK EEN ZIELIGE UI DAT IS NIET COOL MANGGG
NU LIJK IK EEN EMO KIND![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kusjequote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je, zo in de war ben ik dus.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |