abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92141272
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Waarom ontkenning?

Is toch zo :')
Eigenlijk wel maar dat ligt aan beide zijdes aan blank en donker dat hoort niet alleen bij een ras.
pi_92141365
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Bushalte het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar dat ligt aan beide zijdes aan blank en donker dat hoort niet alleen bij een ras.
Jawel.

Ik zie hier weinig Chinezen enzo die chicks lastig vallen, alleen negers en Marokkanen. Oh en van die oostblokkers..
pi_92142304
Wat verschrikkelijk al die reacties hier zeg :{ T zou beter zijn als ik hier gewoon niet meer kwam, trieste mensen.

@ TS, de losers hebben KLB en ONZ in handen en de modjes zijn het ergst (met kanker schelden :N ) Als je iets serieus wil horen kan je beter naar R&P gaan.

Ik snap je klacht wel en er is niks raars aan, ik vind het juist lief. ik heb ook 2 grote zussen we doen niet standaard meisjes dingen en zij houden niet van uitgaan, maar toch kan ik soms beter met hun kletsen dan met welke andere vriendin dan ook.

Ze wordt dan wel ouder, maar dit is ook een leuke fase. al doet ze nu even minder lief tegen je.

kvind t lieffff *;
  maandag 31 januari 2011 @ 20:58:28 #129
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92142507
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat verschrikkelijk al die reacties hier zeg :{ T zou beter zijn als ik hier gewoon niet meer kwam, trieste mensen.

@ TS, de losers hebben KLB en ONZ in handen en de modjes zijn het ergst (met kanker schelden :N ) Als je iets serieus wil horen kan je beter naar R&P gaan.

Ik snap je klacht wel en er is niks raars aan, ik vind het juist lief. ik heb ook 2 grote zussen we doen niet standaard meisjes dingen en zij houden niet van uitgaan, maar toch kan ik soms beter met hun kletsen dan met welke andere vriendin dan ook.

Ze wordt dan wel ouder, maar dit is ook een leuke fase. al doet ze nu even minder lief tegen je.

kvind t lieffff *;
Was mijn broer maar zo. ;(
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:59:52 #130
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_92142603
10 euro voor je zusje.
pi_92142767
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:

kvind t lieffff *;
Ja, echt kanker losers ik ga ook stoppen met posten hier gwn te erg.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_92142911
Ik wil de rol van klein zusje wel overnemen!
Eastside, Westside, Genocide
  maandag 31 januari 2011 @ 21:05:14 #133
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_92142966
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef HUORATRON het volgende:
Ik wil de rol van klein zusje wel overnemen!
Juist...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')