Eigenlijk wel maar dat ligt aan beide zijdes aan blank en donker dat hoort niet alleen bij een ras.quote:
Jawel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar dat ligt aan beide zijdes aan blank en donker dat hoort niet alleen bij een ras.
Was mijn broer maar zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat verschrikkelijk al die reacties hier zegT zou beter zijn als ik hier gewoon niet meer kwam, trieste mensen.
@ TS, de losers hebben KLB en ONZ in handen en de modjes zijn het ergst (met kanker schelden) Als je iets serieus wil horen kan je beter naar R&P gaan.
Ik snap je klacht wel en er is niks raars aan, ik vind het juist lief. ik heb ook 2 grote zussen we doen niet standaard meisjes dingen en zij houden niet van uitgaan, maar toch kan ik soms beter met hun kletsen dan met welke andere vriendin dan ook.
Ze wordt dan wel ouder, maar dit is ook een leuke fase. al doet ze nu even minder lief tegen je.
kvind t lieffff
Ja, echt kanker losers ik ga ook stoppen met posten hier gwn te erg.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat verschrikkelijk al die reacties hier zegT zou beter zijn als ik hier gewoon niet meer kwam, trieste mensen.
@ TS, de losers hebben KLB en ONZ in handen en de modjes zijn het ergst (met kanker schelden) Als je iets serieus wil horen kan je beter naar R&P gaan.
Ik snap je klacht wel en er is niks raars aan, ik vind het juist lief. ik heb ook 2 grote zussen we doen niet standaard meisjes dingen en zij houden niet van uitgaan, maar toch kan ik soms beter met hun kletsen dan met welke andere vriendin dan ook.
Ze wordt dan wel ouder, maar dit is ook een leuke fase. al doet ze nu even minder lief tegen je.
kvind t lieffff
Juist...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef HUORATRON het volgende:
Ik wil de rol van klein zusje wel overnemen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |