Wanneer dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
toch wel handig dat twitter, nu is het wel mogelijk om de zaak een beetje te volgen, wel stom dat het resultaat niet tijdens de zitting bekend wordt.
Enige wat niet handig is dat ik 3 ajax dingen volg. En als er een wedstrijd is 2 van die live verslagen doenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
toch wel handig dat twitter, nu is het wel mogelijk om de zaak een beetje te volgen, wel stom dat het resultaat niet tijdens de zitting bekend wordt.
na de zitting gaat de arbitragecommissie in beraad en ik dacht ergens te hebben gelezen dat de uitkomst aan het begin van de avond bekend wordt.quote:
Mooi optijd voor VI dusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
na de zitting gaat de arbitragecommissie in beraad en ik dacht ergens te hebben gelezen dat de uitkomst aan het begin van de avond bekend wordt.
Goed. Schenk hem dan aan Feyenoord of VVV of Heerenveen. Gaan we kijken hoe hij het daar doet als hij wekelijks speelt.quote:
tja vraag me ook af wat er zal gebeuren als heereveen gelijk heeft, hij wordt er zo niet populairder op in Frieslandquote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha één ding is zeker, het is over tussen Heerenveen en Dost, dit gaat zo niet verder.
Dat doen alle clubs. Als iemand naar Ajax gaat gaat de prijs ineens met een faktor 2 of 3 omhoog. Zeker nu er net zoveel geld bij Ajax is binnengekomen door Suarez.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Aan de ene kant logisch dat Heerenveen zo doet, aan de andere kant is : oh, Ajax wil hem, prijsverdubbelen tov wat we aan Twente zouden vragen, ook niet slim.
ja, dat zeg ik dusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen alle clubs. Als iemand naar Ajax gaat gaat de prijs ineens met een faktor 2 of 3 omhoog. Zeker nu er net zoveel geld bij Ajax is binnengekomen door Suarez.
Wat een lozersquote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
heereveen wil 7 miljoen en een beetje
5 miljoen krijgen ze in de zomer er sowieso wel voor. Ze voetballen straks ook nergens meer om, dus mag ie dan lekker minuten maken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wat een lozers
Dan houden ze hem maar lekker en hebben ze een dure bankzitter.
Wat een onzinquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef Kabolter het volgende:
Als Heerenveen er 8 miljoen voor had betaald dan had Ajax hem allang overgekocht voor 7 miljoen.
Dost heeft een contract getekend en heeft vrij weinig te eisen. Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerenveen heeft Dost gekocht voor 2,8 miljoen en 3 ton tekengeld. Dost wil (eist) voor 3,1 miljoen naar Ajax.
Weet waar je over praat, rond de 5 miljoen was prima geweest. maar 7 MILJOEN voor een bankzitter?!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dost heeft een contract getekend en heeft vrij weinig te eisen. Gelukkig maar.
Daarnaast geeft ik Heerenveen groot gelijk dat ze rond de 5 miljoen vragen. Ze hebben destijds een prima koopje gedaan met Dost, en ze zien daar heel veel potentie in, maar valt op dit moment gewoon nog niet helemaal goed in het huidige systeem...
Als Dost nu iedere week op de tribune zou zitten, dan zou ik hem groot gelijk geven, maar deze hele arbitragezaak slaat echt helemaal nergens op.
Ajax moet ook niet flauw doen. Als ze Dost daadwerkelijk een dusdanig goede spits vinden, dan betalen ze Heerenveen 5 miljoen en maken met Dost gewoon een goede afspraak over een langdurige verbintenis tegen een gelijkwaardig of wat lager salaris, zodat ze straks weer de hoofdprijs kunnen vragen voor hem wanneer hij er 25 in het seizoen inlegt voor ze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |