Die eerste zou ik niet doen. Je telefoon hangt dan laag op je middenconsole (tenminste, bij mijn autoquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
via pdashop.nl misschien nog wat gevonden;
http://www.pdashop.nl/pro(...)powerport-mount.html
http://www.pdashop.nl/pro(...)mium-car-holder.html
1 van deze?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Cryothic het volgende:
Als ik dat soort bedragen zou uitgeven, ga ik wel voor de originele zuignap van htc zelf (die ook bij HR Richter vandaan komt trouwens).
[..]quote:
Die telefoon ziet er ook vet uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Wells.p het volgende:
heeft iemand dit al gezien?? ziet er echt heel vet uit, ff wat anders dan adw launcher
Mja, je hebt ook camera's van Hyundai (random voorbeeld) met 14 megapixel, dat betekent nog niet dat 'ie beter is dan een Panasonic Lumix (random voorbeeld) van twee jaar geleden met 8 megapixel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat snap ik ook welDoe altijd alles met mijn DSLR dus kwaliteit is standaard voor mij. Punt is echter dat mijn twee jaar oude Nokia nog scherpere foto's maakt. Ik vind die vage waas om het midden heen erg lelijk/vervelend.
Daarom zei ik dat een Hyundai camera met meer megapixels dan een Panasonic Lumix waarschijnlijk toch veel slechtere foto's maakt. Lijkt me gewoon dat de lens/sensor en verwerkingseenheid niet goed op elkaar ingespeeld zijn of gewoon algeheel van matige kwaliteit zijn. Kijk, Carl Zeiss, in een Nokia of Sony Ericson, of een telefoon met een Schneider-Kreuzanchlens is gewoon beter. Maar nogmaals: dat weet je toch voordat je de telefoon koopt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Megapixels kijk ik niet eens meer naar, dat zegt weinig danwel niks over de foto's die uit een apparaat komen. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande foto, gemaakt met mijn inmiddels twee jaar oude Nokia 5800 (3,2MP Carl Zeiss)
[ afbeelding ]
Da's toch veel mooier dan die wazige zooi van de DHD? Daarom valt het mij zo tegen. Ligt het aan mij of aan de DHD? Hij is niet vies oid.
Je hebt gelijk, ik wist niet dat er zoveel verschil tussen zou zitten. Maar zijn er meer mensen die van die wazige foto's nemen? En wat is bijvoorbeeld jou ervaring met de camera? Je zegt als dat je 'm niet serieus gebruikt, logisch, ik ook niet. Als ik fotoshoots doe dan neem ik mijn DSLR wel mee. Maar voor snelle kiekjes wil ik niet een soort wazige zee met een scherp puntje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat een Hyundai camera met meer megapixels dan een Panasonic Lumix waarschijnlijk toch veel slechtere foto's maakt. Lijkt me gewoon dat de lens/sensor en verwerkingseenheid niet goed op elkaar ingespeeld zijn of gewoon algeheel van matige kwaliteit zijn. Kijk, Carl Zeiss, in een Nokia of Sony Ericson, of een telefoon met een Schneider-Kreuzanchlens is gewoon beter. Maar nogmaals: dat weet je toch voordat je de telefoon koopt?Kijk, als Sony Ericson de hele tijd reclame loopt te maken met 'Hey! Kijk! Deze lens, onze camera, wow! Dit en dat!' en het dan zulke foto's zou leveren, ja, dan snap ik het. Maar ja... als je dan bijvoorbeeld de productpagina bekijkt... http://www.htc.com/www/product/desirehd/overview.html ze hebben er voor de leuk een camera met 720p video en 8 megapixel 'bijgedaan', het is geen sellingfeature, dat is voornamelijk het scherm.
Jazeker, maar niet voor een prikkie en niet zóveel sterker dat 'ie het ineens een week uithoudt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er betere batterijen te krijgen voor de hdh?
Zijn wel betere foto's dan dat ik klaarspeel. Ik ga eens klieren met instellingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Cryothic het volgende:
Dit zijn wat foto's die ik gemaakt heb.
Ik vind ze een heel stuk beter dan van m'n Nokia 5800, en evengoed goed genoeg voor een telefoon.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat m'n verwachtingen van een telefooncamera gewoon erg laag zijn.
6MP is al een beetje de mag voor een klein lensje, dus 8MP is gewoon overdreven.
Daarbij, als ik mooie foto's wil maken, pak ik m'n DSLR wel. Telefoon is voor leuke snapshots van leuke momenten als je ff niks beters hebt
[ Flickr Photoset ]
Vet, jammer dat ik niet ergens zon opladen heb liggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet voor een prikkie en niet zóveel sterker dat 'ie het ineens een week uithoudt.
Je bereikt meer door te besparen... en het schijnt dat de accu langer meegaat als je hem bij laag voltage (5V) oplaadt dan met de originele oplader. Ik laad de mijne op met m'n oude Nokia-oplader (5v, 550mA), en ik kon inderdaad al snel verbetering merken.
Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Verder heb ik een vraag.
Ik heb mijn hotmail via POP3 aan me mobiel gekoppeld.
Maar ik kan nu via WiFi geen mail sturen. Dan moest ik eerst naar 3g switchen. Iemand een manier om dit te fixen?
Best fijn idee. Maar ik houd liever alleen mijn hotmail.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |