abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:46:42 #251
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92594140
quote:
Die eerste zou ik niet doen. Je telefoon hangt dan laag op je middenconsole (tenminste, bij mijn auto :) ), lijkt me onhandig, en daarbij twijfel ik of het GPS ontvangst in het midden van de auto daar een beetje te doen is.
Als ik zie dat ie het in m'n rubber hoesje al niet doet... en na meer ervaringen met een losse gps tracker die de halve vakantie geen verbinding heeft kunnen maken in de auto, ben ik wat huiverig voor locaties niet-in-de-buurt-van-het-raam.

En die tweede, ik vraag me af hoe die vast zit, maar die kan je zo te zien ook niet kantelen. En das nog best prijzig ook :)

Als ik dat soort bedragen zou uitgeven, ga ik wel voor de originele zuignap van htc zelf (die ook bij HR Richter vandaan komt trouwens).
NIEUW: Foto's!
pi_92594306
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Cryothic het volgende:
Als ik dat soort bedragen zou uitgeven, ga ik wel voor de originele zuignap van htc zelf (die ook bij HR Richter vandaan komt trouwens).
1 van deze?
http://www.b2ctelecom.nl/(...)-hd-met-zuignap.html
http://www.b2ctelecom.nl/(...)-met-zwanenhals.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92597702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]

http://www.appbrain.com/a(...)opers.android.synker
die misschien?
[/quote]
Bedankt zeer handig, hij staat er nu op!

Gebruik de app van HTC sense mail en daarbij kan je instellen hoevaak hij de email ophaalt. Ik heb autosync uitstaan en ingesteld dat hij email om de 5min ophaalt (als test even om de 5min). Nu heb ik mezelf een email gestuurd maar hij haalt niets binnen. Moet autosync aanstaan voor deze optie?
pi_92611468

heeft iemand dit al gezien?? ziet er echt heel vet uit, ff wat anders dan adw launcher
--- ҉ ---
pi_92620150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Wells.p het volgende:

heeft iemand dit al gezien?? ziet er echt heel vet uit, ff wat anders dan adw launcher
Die telefoon ziet er ook vet uit :D
pi_92625209
gisteravond Find It geïnstalleerd, wat is dat verslavend zeg :D :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92629694
Ik wil het even hebben over de fotocamera. Filmpjes zijn echt mooi, geen kwaad woord hoor. Maar de foto's zijn echt slecht als je ze op de pc bekijkt. Twee willekeurige voorbeelden van mij:

De voorkant is mooi scherp, maar de rest van de foto is zo wazig! Die foto is genomen zonder rare instellingen, alles standaard.

Deze foto is genomen met contrast +1, maar alles is wederom wazig. Het lijkt wel als de foto onder water is genomen ofzo.

Ligt dit aan mij of zijn mijn eisen te hoog?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:05:49 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92630858
Ik heb wel eens behoorlijk slechter gezien. :P

Sowieso, als je de fotograaf wilt uithangen, dan moet je daar een 'dedicated' camera voor nemen, een telefoon is eigenlijk niet bedoeld om al je foto's mee te maken, meer voor die momenten dat er iets gebeurt of je iets ziet en denk 'Kut! Had ik nu maar een camera gehad!', want een telefoon heb je namelijk vrijwel altijd bij je, vandaar dat ze camera's in telefoons hebben ingebouwd. Ik gebruik m'n telefooncamera voor snelle snapshots als er bijvoorbeeld een Ferrari 458 Italia aan je voorbij rijdt of een Audi A7 geparkeerd ziet staan en je dat feit met je vrienden wil delen (die dan vaak de foto zelf ook bekijken als verkleinde versie op Facebook of hun mobieltje, waardoor de kwaliteit toch niet veel uitmaakt).

Ik bedoel, kijk naar je sensor, is die gemaakt om professionele foto's te nemen? Nee, het is een concessie tussen het willen uitrusten van je telefoon met een camera versus mobiliteit. ;) Dus denk ik dat je te hoge eisen stelt. O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92630965
Ja dat snap ik ook wel ;) Doe altijd alles met mijn DSLR dus kwaliteit is standaard voor mij. Punt is echter dat mijn twee jaar oude Nokia nog scherpere foto's maakt. Ik vind die vage waas om het midden heen erg lelijk/vervelend.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:17:11 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92631275
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat snap ik ook wel ;) Doe altijd alles met mijn DSLR dus kwaliteit is standaard voor mij. Punt is echter dat mijn twee jaar oude Nokia nog scherpere foto's maakt. Ik vind die vage waas om het midden heen erg lelijk/vervelend.
Mja, je hebt ook camera's van Hyundai (random voorbeeld) met 14 megapixel, dat betekent nog niet dat 'ie beter is dan een Panasonic Lumix (random voorbeeld) van twee jaar geleden met 8 megapixel. :P Dus, ik geef toe dat je gelijk hebt, maar daarentegen, dat is in ieder geval gewoon wat 'ik' van de camera van een mobieltje verwacht, da's nie veel soeps, maar leuk genoeg voor snelle snapshots van iets waarvan je niet verwacht de foto van het jaar award voor te zullen krijgen. Ik ben al blij als het duidelijk is dat hetgene ik vastgelegd heb te identificeren is als 'auto' (bij wijze van, dit is wel heel overdreven natuurlijk :D ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92631499
Zijn er betere batterijen te krijgen voor de hdh?
Anonimity is a bliss
pi_92631622
Megapixels kijk ik niet eens meer naar, dat zegt weinig danwel niks over de foto's die uit een apparaat komen. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande foto, gemaakt met mijn inmiddels twee jaar oude Nokia 5800 (3,2MP Carl Zeiss)

Da's toch veel mooier dan die wazige zooi van de DHD? Daarom valt het mij zo tegen. Ligt het aan mij of aan de DHD? Hij is niet vies oid.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:35:28 #263
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92632008
Als er genoeg licht is heb ik weinig te klagen, hij is nu wat foto's naar flickr aan t zetten, zal ze zo ff posten.
pi_92632105
De foto van die Mazda en Porsche zijn met vergelijkbatre omstandigheden genomen en toch vind ik die Porschefoto mooier. Alles om de voorkant van die Mazda heen is wazig? Is gewoon lelijk imo.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:38:25 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92632138
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Megapixels kijk ik niet eens meer naar, dat zegt weinig danwel niks over de foto's die uit een apparaat komen. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar onderstaande foto, gemaakt met mijn inmiddels twee jaar oude Nokia 5800 (3,2MP Carl Zeiss)

[ afbeelding ]

Da's toch veel mooier dan die wazige zooi van de DHD? Daarom valt het mij zo tegen. Ligt het aan mij of aan de DHD? Hij is niet vies oid.
Daarom zei ik dat een Hyundai camera met meer megapixels dan een Panasonic Lumix waarschijnlijk toch veel slechtere foto's maakt. Lijkt me gewoon dat de lens/sensor en verwerkingseenheid niet goed op elkaar ingespeeld zijn of gewoon algeheel van matige kwaliteit zijn. Kijk, Carl Zeiss, in een Nokia of Sony Ericson, of een telefoon met een Schneider-Kreuzanchlens is gewoon beter. Maar nogmaals: dat weet je toch voordat je de telefoon koopt? :P Kijk, als Sony Ericson de hele tijd reclame loopt te maken met 'Hey! Kijk! Deze lens, onze camera, wow! Dit en dat!' en het dan zulke foto's zou leveren, ja, dan snap ik het. Maar ja... als je dan bijvoorbeeld de productpagina bekijkt... http://www.htc.com/www/product/desirehd/overview.html ze hebben er voor de leuk een camera met 720p video en 8 megapixel 'bijgedaan', het is geen sellingfeature, dat is voornamelijk het scherm.
pi_92632331
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Daarom zei ik dat een Hyundai camera met meer megapixels dan een Panasonic Lumix waarschijnlijk toch veel slechtere foto's maakt. Lijkt me gewoon dat de lens/sensor en verwerkingseenheid niet goed op elkaar ingespeeld zijn of gewoon algeheel van matige kwaliteit zijn. Kijk, Carl Zeiss, in een Nokia of Sony Ericson, of een telefoon met een Schneider-Kreuzanchlens is gewoon beter. Maar nogmaals: dat weet je toch voordat je de telefoon koopt? :P Kijk, als Sony Ericson de hele tijd reclame loopt te maken met 'Hey! Kijk! Deze lens, onze camera, wow! Dit en dat!' en het dan zulke foto's zou leveren, ja, dan snap ik het. Maar ja... als je dan bijvoorbeeld de productpagina bekijkt... http://www.htc.com/www/product/desirehd/overview.html ze hebben er voor de leuk een camera met 720p video en 8 megapixel 'bijgedaan', het is geen sellingfeature, dat is voornamelijk het scherm.
Je hebt gelijk, ik wist niet dat er zoveel verschil tussen zou zitten. Maar zijn er meer mensen die van die wazige foto's nemen? En wat is bijvoorbeeld jou ervaring met de camera? Je zegt als dat je 'm niet serieus gebruikt, logisch, ik ook niet. Als ik fotoshoots doe dan neem ik mijn DSLR wel mee. Maar voor snelle kiekjes wil ik niet een soort wazige zee met een scherp puntje.
pi_92632399
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er betere batterijen te krijgen voor de hdh?
Jazeker, maar niet voor een prikkie en niet zóveel sterker dat 'ie het ineens een week uithoudt.

Je bereikt meer door te besparen... en het schijnt dat de accu langer meegaat als je hem bij laag voltage (5V) oplaadt dan met de originele oplader. Ik laad de mijne op met m'n oude Nokia-oplader (5v, 550mA), en ik kon inderdaad al snel verbetering merken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:48:14 #268
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92632576
Dit zijn wat foto's die ik gemaakt heb.

Ik vind ze een heel stuk beter dan van m'n Nokia 5800, en evengoed goed genoeg voor een telefoon.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat m'n verwachtingen van een telefooncamera gewoon erg laag zijn.
6MP is al een beetje de mag voor een klein lensje, dus 8MP is gewoon overdreven.

Daarbij, als ik mooie foto's wil maken, pak ik m'n DSLR wel. Telefoon is voor leuke snapshots van leuke momenten als je ff niks beters hebt :D
pi_92632629
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Cryothic het volgende:
Dit zijn wat foto's die ik gemaakt heb.

Ik vind ze een heel stuk beter dan van m'n Nokia 5800, en evengoed goed genoeg voor een telefoon.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat m'n verwachtingen van een telefooncamera gewoon erg laag zijn.
6MP is al een beetje de mag voor een klein lensje, dus 8MP is gewoon overdreven.

Daarbij, als ik mooie foto's wil maken, pak ik m'n DSLR wel. Telefoon is voor leuke snapshots van leuke momenten als je ff niks beters hebt :D
[ Flickr Photoset ]
Zijn wel betere foto's dan dat ik klaarspeel. Ik ga eens klieren met instellingen.
pi_92638396
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jazeker, maar niet voor een prikkie en niet zóveel sterker dat 'ie het ineens een week uithoudt.

Je bereikt meer door te besparen... en het schijnt dat de accu langer meegaat als je hem bij laag voltage (5V) oplaadt dan met de originele oplader. Ik laad de mijne op met m'n oude Nokia-oplader (5v, 550mA), en ik kon inderdaad al snel verbetering merken.
Vet, jammer dat ik niet ergens zon opladen heb liggen.

Verder kan je ook een externe accu kopen. Ga ik volgende maand doen. 30 euro ofzo. 2x binnen half uur mobiel volledig opladen. En als accu leeg is kan je ook nog met zonnepanelen opladen. Ideaal.
pi_92639425
Verder heb ik een vraag.
Ik heb mijn hotmail via POP3 aan me mobiel gekoppeld.
Maar ik kan nu via WiFi geen mail sturen. Dan moest ik eerst naar 3g switchen. Iemand een manier om dit te fixen?
pi_92639904
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Verder heb ik een vraag.
Ik heb mijn hotmail via POP3 aan me mobiel gekoppeld.
Maar ik kan nu via WiFi geen mail sturen. Dan moest ik eerst naar 3g switchen. Iemand een manier om dit te fixen?
Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.
pi_92641518
Ik heb een programma die met 1 druk op de widget alles synchroniseert. Je kan zelfs specifiek aangeven per sync widget wat hij wel en niet ophaalt, heel mooi allemaal. Maar nu komt het, hij haalt alles op maar geen Gmail Contacten, terwijl die wel staan aangevinkt. Ik kan er niet uit komen waarom hij die specifiek overslaat. Alles lijkt goed te staan. De app heet Synker. Heeft iemand een idee?
pi_92643504
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.
Best fijn idee. Maar ik houd liever alleen mijn hotmail.
pi_92649611
Lol hotmail verkiezen boven Gmail haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')