quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft niks hoorCryothic lost het gewoon voor je op!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik hem toch niet hadMmh, dan toch maar overal gaan WiFi-en over een paar maanden
Geen idee, ik heb hem nog geen weekquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je down- en upload samen is bijna 1GB per maand?
props voor jou kerelquote:
waarom "Mmh, dan toch maar overal gaan WiFi-en over een paar maandenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem nog geen week
Aangezien ik dan zéker niet over de 1 GB heen ga en ik in de trein enzo lekker 'extra' kan internettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom "Mmh, dan toch maar overal gaan WiFi-en over een paar maanden" dan?
Que?quote:
Jazekerquote:
Heb je hem in een hoesje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Waarom doet mijn navigatie het heel vaak slecht. Hij vind mijn gps lokatie niet.
Heb ik ook gedaan. Voor 11 euro was ik klaar met een ventilatie-rooster-houder. Hij kan enkel verticaal, maar goed. voor dat geld is het voldoende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet nog een keer houder voor in de auto kopen, kan ik hem als navigatie gebruiken(via Google Maps of Locations)
Geen last van, whatsapp doet t gewoon, en autosync staat bij mij bijna altijd uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef fokvragen het volgende:
Ik wil graag autosync uitzetten om batterij te besparen. Dan ga ik mijn mail handmatig ophalen en af en toe alles even synchroniseren. Maar volgens mij werkt Whatsapp dan niet meer... klopt dat en wat is daar aan te doen?
Ik denk dat het hetzelfde is als met Twitter en Peep.quote:Edit:
Nog een vraag; ik gebruik Facebook niet actief op mijn HTC (wel op de pc). Dus die heb ik uitgezet bij Autosync. Alleen zie ik daar twee staan, Facebook en Facebook for HTC Sense. Wat is het verschil? Zorgt die tweede dat de Facebook info in mijn contactenlijst komt, foto's etc? Want dat wil ik namelijk wel.
linkje please!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Voor 11 euro was ik klaar met een ventilatie-rooster-houder. Hij kan enkel verticaal, maar goed. voor dat geld is het voldoende.
Ik heb hem bij zo'n lokale auto-onderdelen-boer vandaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
linkje please!en heb je er ook een kabel bij (gekocht) om hem via de sigarettenaansteker op te laden?
deze dus; http://www.digitalparts.n(...)7_39&products_id=152quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb hem bij zo'n lokale auto-onderdelen-boer vandaan.
Rooster-klem en PDA/foon-houder samen.
http://www.pdashop.nl/product/12595/hr-richter-mount-airvent.html
Dat ding, maar dan dus nog een extra stuk om m'n telefoon in te klemmen.
Niet ideaal, want je kan hem niet draaien, wat nogal hinderlijk kan zijn als de zon erin schijnt.
En nee, ik heb er niet zo'n kabeltje bij gekocht. M'n autoradio heeft een usb-poortje, en ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik hoopte stiekem dat ie daar ook mee op kan laden
edit:
[ afbeelding ]
dat dus.
Bedankt! Heb het nog even uitgezocht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Voor 11 euro was ik klaar met een ventilatie-rooster-houder. Hij kan enkel verticaal, maar goed. voor dat geld is het voldoende.
[..]
Geen last van, whatsapp doet t gewoon, en autosync staat bij mij bijna altijd uit.
[..]
Ik denk dat het hetzelfde is als met Twitter en Peep.
Je krijgt Twitter standaard van Android, de android-twitter app dus.
En HTC heeft ook zo'n eigen Twitter app "Peep" er bij gebakken.
Check ff hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Bedankt! Heb het nog even uitgezocht.
Whatsapp blijft idd gewoon werken als je bij Accounts en Sync "Achtergrondgegevens" aan het staan, zodat app zelf kunnen syncen wanneer dat nodig is zoals whatsapp.
Facebook gewoon is voor de app facebook en Facebook for HTC sense is om de contacten te syncen met de facebook contacten. Die laatste heb ik laten staan en sync ik af en toe. De facebook site voor berichten check ik wel via de pc.
Is er ook een mooie sneltoets voor autosync zodat ik niet eerst met een sneltoets naar "accounts en sync" hoef te gaan en dan op alles synchroniseren hoef te drukken. Kan misschien wel 1 handeling minder
Hm, met een draai-kogel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze dus; http://www.digitalparts.n(...)7_39&products_id=152
http://www.digitalparts.n(...)7_76&products_id=382
deze is met een zogenaamde 'draaikogel', dus die zou wel moeten kunnen draaien toch?
en opladen met de standaard oplader, alleen dan via usb van autoradio, zou zomaar eens kunnen werken
Thanks, maar ik gebruik een andere Launcher.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Check ff hier
HTC Desire HD #10 Heul Desirable
Zooi widgets waar autosync ook tussen zit.
Volgens mij kan je hem ook zelfs als losstaande widget plaatsen.
ik heb ook geen account daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, met een draai-kogel.
Ik heb bij de Saturn ooit een keer zo'n ding gezien, dacht ik.
Toen ik later kwam was ie er niet meer. En niemand had ooit een roosterhouder met kogel gezien.
Enig idee wat ie kost?
Ik heb geen account daar
http://www.appbrain.com/a(...)opers.android.synkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Thanks, maar ik gebruik een andere Launcher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |