Het is steeds heel tegenstrijdig inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef Re het volgende:
aan de ene kant les ik dus dat er arrestaties van journalisten zijn door het leger en aan de andere kant dat army super nice is... ... ?
heb je ook gelijk in ,maar vind wel zielig , ik zie ze al liggen in gedachten acherm..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Worden die jankverhalen weer breed uitgemeten door de oude media. Alsof dat het ergste is wat in Egypte gaan is.
Dat doet me een (heel klein) beetje denken aan Schiphol met sneeuwquote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yep, zal ook niet makkelijk zijn, maar ze is er in ieder geval.. Dat is al stapje 1.
klopt! ik hoop voor haar dat er snel een vlucht is !!!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yep, zal ook niet makkelijk zijn, maar ze is er in ieder geval.. Dat is al stapje 1.
Inderdaad, rot voor die mensen hoor. Maar in tegenstelling tot wat daar gaande is, is het nog een luxe-probleem. En dat 'arme mokkel', die Liselore, zal als ze terug is wel weer in ieder programma komen vertellen hoe rot het was dat je 2 dagen vast zit op een goed beveiligde en voor Egyptische begrippen moderne terminalquote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Worden die jankverhalen weer breed uitgemeten door de oude media. Alsof dat het ergste is wat in Egypte gaan is.
Ik hoop met je mee dat ze snel weer thuis kan zijn!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het vliegveld is toch in militaire handen? Of is het een soort van marechaussee?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, rot voor die mensen hoor. Maar in tegenstelling tot wat daar gaande is, is het nog een luxe-probleem. En dat 'arme mokkel', die Liselore, zal als ze terug is wel weer in ieder programma komen vertellen hoe rot het was dat je 2 dagen vast zit op een goed beveiligde en voor Egyptische begrippen moderne terminal
nope, docu over Moebiequote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya: Samiha Fawzi, first deputy to Trade & Industry Minister has now become Minister of Trade.
zijn die beelden dan van AJA nu live?
Al Jazeera live stream toont nu een film die vóór de huidige opstand is opgenomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya: Samiha Fawzi, first deputy to Trade & Industry Minister has now become Minister of Trade.
Zijn beelden van Nile TV en er staat in het Arabisch Live bij, dus denk het welquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
quote:ArabVoicesSpeak update:Plan of 3pm curfew meant to tire people as most men sleep by 6am protecting homes and families, also to limit food supplies #jan25 9 minutes ago via TweetDeck
Er is nu een reportage gaande over hoe de regering destijds tot stand is gekomen, de oranje balk onderin geven de meest recente ontwikkelingen aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
oooh , omdat je via twitter al ff berichten krijgt van nieuw aangewezen ministers ; dat ze dat nu gaan uitzenden dan , hij is op dit moment al sik het zo lees , aan het proberen zn nieuwe regering te vormen ...quote:
AJA he ...http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.htmlquote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Er is nu een reportage gaande over hoe de regering destijds tot stand is gekomen, de oranje balk onderin geven de meest recente ontwikkelingen aan.
Weet je het zeker? Opgepropt in een ruimte zonder eten? Het zal niet lang duren of ze slaan elkaar daar de hersens in voor een stukje brood. Ik denk dat grote delen van Egypte een stuk relaxter zijn dan de luchthaven nu.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, rot voor die mensen hoor. Maar in tegenstelling tot wat daar gaande is, is het nog een luxe-probleem. En dat 'arme mokkel', die Liselore, zal als ze terug is wel weer in ieder programma komen vertellen hoe rot het was dat je 2 dagen vast zit op een goed beveiligde en voor Egyptische begrippen moderne terminal
dus toch ??????????????quote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Zijn beelden van Nile TV en er staat in het Arabisch Live bij, dus denk het wel
Bron = Telegraaf, ik denk dat de omstandigheden wel wat minder ernstig zijn als er beweerd wordt..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Opgepropt in een ruimte zonder eten? Het zal niet lang duren of ze slaan elkaar daar de hersens in voor een stukje brood. Ik denk dat grote delen van Egypte een stuk relaxter zijn dan de luchthaven nu.
Wat is het Nederlandse woord voor Live eigenlijk?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Zijn beelden van Nile TV en er staat in het Arabisch Live bij, dus denk het wel
Carine-C & ik kijken AJ Englishquote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus toch ??????????????
**verwarring***
rechtstreeks zeggen ze dan vaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wat is het Nederlandse woord voor Live eigenlijk?
rechtstreeksquote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
rechtstreeksquote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
dacht ik al ... maakt niet uit , maar volgens mij AJA nu dus live .. is ie zn regering aan het opzettenquote:
Groningers vast op vliegveld Caïroquote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bron = Telegraaf, ik denk dat de omstandigheden wel wat minder ernstig zijn als er beweerd wordt..
naar bed want de avondklok gaat nu in.quote:
Maw: niet prettig, maar nog niet zo erg als de Telegraaf beweerd... Goh, verrassendquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Groningers vast op vliegveld Caïro
Geplaatst: maandag 31 januari 2011 12:20
Gewijzigd: maandag 31 januari 2011 12:20
CAIRO - Meerdere Groningers zitten al dagen vast op het vliegveld van Cairo in Egypte.
Volgens de Groningers is het een complete chaos op het vliegveld. Het leger staat voor de deur en er zijn beelden van een lokale tv-zender te zien, maar die informatie is gecensureerd. Van het personeel op het vliegveld horen de Groningers wel wat er aan de hand is in Cairo.
Slapen op de grond
Verder wordt weinig geregeld voor de gestrande reizigers. Er staan geen stretchers, dus de mensen moeten op de grond slapen. Wel worden voedselpakketten uitgedeeld, maar daar wordt om gevochten. Ook bij het omboeken van reizen zouden vechtpartijen ontstaan.
Extra personeel ambassade
Ondertussen heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken besloten om drie extra mensen naar de ambassade in Cairo te sturen. Zij hopen meer te kunnen doen voor de gestrande reizigers.
Bron: RTVNoord
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
AJA he ...http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
(is namelijk blauwe balk)
Dan zit ik ook liever in Luxorquote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Opgepropt in een ruimte zonder eten? Het zal niet lang duren of ze slaan elkaar daar de hersens in voor een stukje brood. Ik denk dat grote delen van Egypte een stuk relaxter zijn dan de luchthaven nu.
ik ook niet hoor , daarom vraag ik het :pquote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Carine-C het volgende:
[..]
A over het hoofd gezien. Ik zou niet weten wat er in die balk staat.
Geen laptop?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Kikopuz het volgende:
Ik kijk beneden AJE, want m'n internet is te traag voor streams![]()
Dus brb
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Als we nou vaak genoeg naar AL blijven verwijzen blijft ie op en neer lopen.
Tja, de demonstranten kunnen niet overal tegelijk zijn he.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef lipjes het volgende:
Egyptische musea doelwit van plunderaars
ik wou eerst zeggen is oud nieuws , maar dit gaat over andere musea?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef lipjes het volgende:
http://www.haarlemsdagbla(...)gen-leeg-naar-Egyptequote:SCHIPHOL - Transavia.com heeft zondagmiddag twee lege toestellen naar de vakantieoorden aan de Rode Zee gestuurd om vakantiegangers terug te halen. De ruim tweehonderd passagiers die op Schiphol klaar stonden om vakantie te vieren in deze Egyptische badplaatsen, mochten op de valreep niet mee.
Aan het begin van de middag hadden de passagiers hun bagage al afgegeven. Omdat het de laatste dagen in deze populaire badplaatsen aan de Rode Zee rustig is gebleven, dachten zij ongestoord op vakantie te kunnen gaan. Maar toen het gerucht ging dat er mogelijk een negatief reisadvies kwam en de onrust zich zou hebben uitgebreid naar de badplaatsen, ging het feest niet door. Later op de middag liet Transavia twee lege toestellen vertrekken die maandag vakantiegangers zullen terugbrengen.
Ook rond Egypt Air was het lange tijd onduidelijk. Alleen de passagiers die echt naar Cairo gingen, mochten naar de gate. Het gros van de passagiers zou echter in Egypte overstappen voor een vervolgvlucht naar oorden als Zuid-Afrika en het Verre Oosten. Deze passagiers vormden een lange rij in de vertrekhal voor de balie van Egypt Air waar slechts één medewerker zat om alle passagiers om te boeken. Hij probeerde iedereen op een andere vlucht van de aangesloten Star Allianceleden te krijgen. Iemand naar Zuid-Afrika zou in dat geval met Lufthansa via Frankfurt vliegen. Aan het eind van de middag konden de passagiers voor Cairo weer huiswaarts keren, want het toestel steeg niet op vanuit Egypte naar Schiphol.
Op de internationale luchthaven van Cairo stonden inmiddels de eerste Nederlanders klaar die het land wilden ontvluchten. Oliemaatschappij Shell had al snel tickets voor de KLM vlucht kunnen bemachtigen. Dat toestel zou zondag aan het eind van de middag naar Nederland vertrekken. Maandag en dinsdag zet de KLM grotere toestellen in om toeristen en andere buitenlanders daar sneller weg te kunnen halen. Extra vluchten voert de KLM evenwel niet uit.
TUI, Thomas Cook en Oad Reizen repatriëren de komende dagen respectievelijk circa 1600, 1500 en 170 Nederlanders die via de reisorganisaties in Egypte verblijven. Waarschijnlijk landen de eerste 180 Nederlanders maandagochtend op Schiphol. TUI wil volgens de woordvoerster maandag en dinsdag alle mensen terughalen. Dat gebeurt met toestellen van Transavia en van de eigen maatschappij ArkeFly. Het eerste toestel was zondag onderweg naar Hurghada en zou maandagochtend vol terugkeren. Corendon stuurde zondag ook twee toestellen vanuit Turkije naar Egypte voor de evacuatie.
Nu het ministerie van Buitenlandse Zaken zondag alle reizen naar Egypte heeft afgeraden, kunnen mensen die een reis naar Egypte hebben geboekt, die kosteloos annuleren of omboeken naar een andere vakantiebestemming.
LOLquote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef Carine-C het volgende:
[..]
had het ook eerst gelezen voor ik het plaatstequote:Op maandag 31 januari 2011 14:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik wou eerst zeggen is oud nieuws , maar dit gaat over andere musea?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
had het ook eerst gelezen voor ik het plaatste
Tijd voor een FP updateje dusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
had het ook eerst gelezen voor ik het plaatste
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Tja.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:03 schreef lipjes het volgende:
moet je af en toe via je laptop op ;quote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
gemeen hoor.
Nou ik pak even m'n laptop en ga voor de TV AJE kijkentot nu toe alleen saaie beelden van Mubarak en zijn vriendjes.
http://nos.nl/artikel/215(...)paleis-den-haag.htmlquote:Egyptisch protest bij Vredespaleis Den Haag
Ook in Nederland is tegen het bewind van de Egyptische president Mubarak gedemonstreerd. Zo'n tweehonderd mensen, vooral Egyptenaren, demonstreerden voor het Vredespaleis in Den Haag.
De betogers stonden achter dranghekken en riepen net als de afgelopen dagen leuzen. Op spandoeken die de demonstranten hadden meegenomen stonden leuzen als 'De dictator moet weg' en 'Freedom for Egypt'.
De politie was uit voorzorg aanwezig, maar de sfeer bleef rustig.
Er was ook een demonstratie bij de Egyptische ambassade in Den Haag gepland, maar die betogers waren ook naar het Vredespaleis getrokken.
Vraag me af hoeveel mensen ze er nog hebben rondlopen.quote:evanchill Evan Hill
Six members of AJE team detained, equipment confiscated. We are still out here with access. Latest audio report http://ow.ly/3NcCu #jan25
26 seconds ago
en ik zat gisteren heel de tijd in de war met vredesplein .. i.p.v. vredes paleisquote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef lipjes het volgende:
weet trouwens niet of deze ook al was geplaatst:
[..]
http://nos.nl/artikel/215(...)paleis-den-haag.html
G.A. Nasser heeft zich inmiddels 2089484X omgedraaid in zijn graf.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef abdalfawaz het volgende:
250000 mensen op Midan Tahrir inmiddels zegt AJA
quote:Egypte legt treinverkeer stil
Uitgegeven: 31 januari 2011 14:00
Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 14:09
CAÏRO - Egypte heeft maandag al het treinverkeer stilgelegd, nadat demonstranten ertoe hadden opgeroepen dinsdag massaal naar de hoofdstad Caïro te komen. Dat meldde de staatstelevisie.
© AFP
De betogers hopen een miljoen mensen op de been te krijgen. De 'miljoenmannenmars' wordt gehouden naar Amerikaans voorbeeld.
In 1995 gingen naar schatting 800.000 Afro-Amerikanen de straat op in Washington om een positief beeld te geven van de Afro-Amerikaanse man in de Amerikaanse samenleving.
Het is dinsdag een week geleden dat de demonstraties begonnen tegen het regime van president Hosni Mubarak.
Plunderaars
Plunderaars hebben in Egypte een aantal pakhuizen van musea leeggeroofd, waarin eeuwenoude artefacten lagen opgeslagen. De dieven hebben kunstwerken gestolen. Ook zijn objecten beschadigd geraakt. Dat meldden archeologen maandag.
Een van de getroffen pakhuizen behoort tot het Qantaramuseum, nabij de stad Ismailia. Daar liggen zeker drieduizend objecten uit de Romeinse en Byzantijnse tijd opgeslagen. De plunderaars zouden op zoek geweest zijn naar goud.
Piramides
Ook zouden opslagplaatsen nabij de piramides van Saqqara en Abu Sir zijn geplunderd. ''Op andere plaatsen heeft de bewaking aanvallen weten af te slaan'', aldus een archeoloog.
Vrijdag wisten plunderaars al het Egyptisch Museum in Caïro binnen te komen. Daar maakten ze twee eeuwenoude mummies stuk. Ook werd een aantal beelden verwoest.
© ANP
quote:Samar Dahmash Jarrah ArabVoicesSpeak Must spread ths news:most rich & well off Egyptians didnt leave & paying 4 meals & demonstrating & writing banners in English&French #jan25
Kun je toch opzoeken? Cairo is in ieder geval een miljoenen stad, vijftien miljoen ofzo? De bevolking groeit gigantisch daar. Een situatie die niet te houden is.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Kikopuz het volgende:
Vraagje, hoeveel mensen wonen er ong. in Cairo, Alexandrie etc.?
Cairo 8 miljoen, maar met illegalen enz 18 miljoenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Kikopuz het volgende:
ik had ergens gehoord 16 miljoen , dus NL zeg maar , of was dat een andere stad?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je toch opzoeken? Cairo is in ieder geval een miljoenen stad, vijftien miljoen ofzo? De bevolking groeit gigantisch daar. Een situatie die niet te houden is.
Zoiets dacht ik dus ook... eeeeeenn als we dan kijken naar het aantal demonstranten, ik hoor ze telkens praten over tienduizenden... (al denk ik zelf dat het honderdduizenden zijn, maarja dat hoor ik niet)quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je toch opzoeken? Cairo is in ieder geval een miljoenen stad, vijftien miljoen ofzo? De bevolking groeit gigantisch daar. Een situatie die niet te houden is.
Het aantal mensen in Caïro is nauwelijks te meten, maar naar schatting ongeveer 15 miljoen. Ligt er natuurlijk wel aan wat je wel en niet meetelt qua voorsteden enzo..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef Kikopuz het volgende:
meerdere bronnen melden 250000quote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
ff bevestiging graag: 250k mensen op het plein? Of 25k?
Kwart miljoen staat op AJA onderaan in die balkquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef RvLaak het volgende:
ff bevestiging graag: 250k mensen op het plein? Of 25k?
monasosh monasoshquote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
meerdere bronnen medlen 250000
Dankquote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
meerdere bronnen medlen 250000
Oops, my bad..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Kwart miljoen staat op AJA onderaan in die balk
quote:via @mfatta7: The Popular committees in Alexandria r arresting police officers whenever they spot them.
# Some police corporals in Suez have joined the protests, after burning their police uniforms, says the trade unionist. 34 minutes ago via web
# The kilo of tomatoes now in Suez is LE10. Prices r soaring, says the trade unionist. 36 minutes ago via web
# The Suez governor has also fled, according to the trade unionist I spoke with. 36 minutes ago via web
# I spoke with a trade unionist in Suez now. The protests continue. Popular committees r running security. Police has vanished.
Omdat ze dat ook doen, 250k is te lezen. Ik heb het nog niet gehoordquote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef Kikopuz het volgende:
Waarom hoor ik ze (ze = media) dan alleen over tienduizenden spreken?
Was de update aan het typen, dan kan ik AJ ticker ff niet bijhouden. Dit topic is dan voor mij makkelijker, aangezien jullie mij up to date houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)frg6so-1225997672702quote:CHINA'S powerful propaganda department is trying to block non-official news about the bloody riots shaking Egypt.
The Government has stopped the use of the country's name across a popular Twitter-like blogging site and restricting the reporting of events there.
Authorities have blocked the Chinese characters for Egypt on Sina.com's Weibo site, used by more than 50 million of China's 400 million netizens.
The Egyptian news has been played down in the Chinese media, being relegated to the second page of the country's major website and portals. Newspapers all carry the state-run Xinhua version of the story.
The Chinese authorities are sensitive to offshore revolutions against authoritarian governments, fearing such movements might spread to China.
Local street protests have been swelling over corruption, the income gap between rich and poor, and heavy-handed security operations such as evictions to make way for development projects.
Start of sidebar. Skip to end of sidebar.
.End of sidebar. Return to start of sidebar.
The internet has been a key tool in spreading the protest messages from Iran, Tunisia and now Egypt. China largely blamed the use of Twitter and other social networking sites for helping to foment the deadly riots during July 2009 in the ethnic Muslim province of Xinjiang, when 197 people were killed and thousands injured. Following the unrest, China pioneered the wholesale blocking of the internet, leaving Xinjiang province -- home to 23 million people -- cut off for eight months.
Egypt has followed this lead, shutting down the internet last Thursday just after midnight, as well as mobile phone access.
Jim Cowie, co-founder and chief technology officer of Renesys, a company that analyses how the internet is performing around the world, said the notion that Egypt had an internet "kill switch" was not realistic.
He told Digits magazine he was not aware how Egypt shut down the web, but outlined a possible scenario based on his knowledge of how the internet is structured.
"Somebody in the government gives a phone call to a small number of people and says, 'Turn it off'. And then one engineer at each service provider logs into the equipment and changes the configuration of how the traffic should flow."
Mr Cowie said Egypt's internet providers shut down their networks at intervals of minutes, beginning with Telecom Egypt at 12.12.43am. This suggests the decision to shut down was made about midnight and each operator was notified in succession.
Internet providers pay international carriers to transmit internet data via undersea cables. Ordinarily, the large providers announce via computer code that they will accept and send transmissions. But late Thursday, the code simply switched to denial mode, blocking communications.
Cairo is echt hugequote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Inwoners:
Cairo:
- City 7,786,640
- Urban 17,290,000
- Metro 19,439,541
Suez:
- 478,553
Alexandrie:
- 4,110,015
Hurghada
- 248,000 (maar verwerkt jaarlijks miljoenen toeristen)
Sharm el-Sheikh
- 35,000 (verwerken jaarlijks ook miljoenen toeristen)
Luxor
- 487,896
Egypte totaal: 79 miljoen
Zou je voor mij een samenvatting willen schrijven over Alexandrië vandaag? Post ik dat ook op de FPquote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alexandrië
http://twitter.com/3arabawy
[..]
De NOS zeker? De Nederlandse staatstelevisie bewaakt de NL en daarmee de USA belangen. Ze besteden weinig aandacht (ZEKER geen extra uitzendingen!) en spreken nog steeds over "onrust"quote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef Kikopuz het volgende:
Waarom hoor ik ze (ze = media) dan alleen over tienduizenden spreken?
Hoe tellen ze?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
ach china censueerd zoieoz altijd , hebben "eigen internet"quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.theaustralian.(...)frg6so-1225997672702
het is toch niet te geloven he.....
oa met dank aan Googlequote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ach china censueerd zoieoz altijd , hebben "eigen internet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |