jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey Snuit, hoest ermee? Klote van de familie...
Je hebt wat gemist...
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!![]()
zo nog even iemand in de hens steken en dat is ook weer een afgerond hoofdstuk.tis vooral klote voor de nabestaanden. Kom uit te grote families om goed contact met iedereen te hebben.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...
Jij oude familiestoker!
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had nog wel zo een zin om met een mooie vrouw te kluiven
Nou, dan ga ik wel een kippetje grillen hierquote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!
Brutoquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen hier is of student of pakt minstens 3k bruto per maand toch?
Netto dan?quote:
En ik heb grote tietenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen hier is of student of pakt minstens 3k bruto per maand toch?
Nu niets, omdat ik me gewoon even inhouquote:
Dat vind ik voor de gemiddelde fokker helemaal niet zo overdreven hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
3k bruto, dat mag ik toch wel hopen ja.
dat zijn bedragen waar ik voorlopig nog even van droomquote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens he
Maar eh, ik verdien niet meer dan 3k netto hoor
je word oud!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo maar ff slapen denk ik, vannacht maar weer 4 uurtjes gehadkwart over 5 opstaan is toch niet echt mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |