Stom!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:Godverkutkutkkutkut! Start de auto weer niet, de accu is nu toch echt overleden ben ik bang.
Had tijdens de lunch iets van, hoe kan ik dat nou vergeten zijn te vertellen, na de lunch gelijk doen!quote:
Wat voor pootje?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je braaf gaat zitten en een pootje geeft, natuurlijk
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Weet het weer. Was niet ontzettend geweldig, maar er moeten vast mensen om giechelen.
Ik kreeg zaterdag meerdere malen het verwijt dat ik te hard praatte/schreeuwde. Wat ik complete onzin vond, dat viel allemaal best mee...
Ik ben nu mijn stem kwijt... dus misschien zat er toch wel een kern van waarheid in
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjesquote:
Ik krijg nu dus geen koekje?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjes
Oneensquote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjes
Ik vond dat zelf 's nachts best mee vallenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bulderde overal overheen, wat denk je!? We moesten je zelfs even buiten zetten om een luchtje te scheppen...
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zittenquote:
true, als jij iets zegt scheelt mij dat weer nadenken. Ik kan het als waar aannemen zonder er ook maar vragen over te stellen.quote:
Dat, of...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zitten.
Deze menselijke pootjes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn dan toch tengels?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zitten.
jatten etcquote:
Wat Sting zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's waar. Knuffelmeisje overstemde jou ruimschoots.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf 's nachts best mee vallen
Hey Snuit, hoest ermee? Klote van de familie...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
true, als jij iets zegt scheelt mij dat weer nadenken. Ik kan het als waar aannemen zonder er ook maar vragen over te stellen.
Als jij het zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar die kan je niet rammen. Pootjes wel.
jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey Snuit, hoest ermee? Klote van de familie...
Je hebt wat gemist...
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!![]()
zo nog even iemand in de hens steken en dat is ook weer een afgerond hoofdstuk.tis vooral klote voor de nabestaanden. Kom uit te grote families om goed contact met iedereen te hebben.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...
Jij oude familiestoker!
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had nog wel zo een zin om met een mooie vrouw te kluiven
Nou, dan ga ik wel een kippetje grillen hierquote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!
Brutoquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen hier is of student of pakt minstens 3k bruto per maand toch?
Netto dan?quote:
En ik heb grote tietenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu niets, omdat ik me gewoon even inhouquote:
Dat vind ik voor de gemiddelde fokker helemaal niet zo overdreven hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
3k bruto, dat mag ik toch wel hopen ja.
dat zijn bedragen waar ik voorlopig nog even van droomquote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens he
Maar eh, ik verdien niet meer dan 3k netto hoor
je word oud!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo maar ff slapen denk ik, vannacht maar weer 4 uurtjes gehadkwart over 5 opstaan is toch niet echt mijn ding
Alle drie!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het is ook geen wereldbedrag, maar het ging om "iedereen heeft ... op FOK!" als iets stoers, dan vind ik dat niet echt stoerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik voor de gemiddelde fokker helemaal niet zo overdreven hoor.
Ik had het niet over FOK!, ik had het over Singles. Singles zijn veel stoerder en toffer dan de gem. FOK!ketquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook geen wereldbedrag, maar het ging om "iedereen heeft ... op FOK!" als iets stoers, dan vind ik dat niet echt stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |