leek mij ook, lijkt mij dat ze t er wel bijgezet zouden hebben als t om deeltijd ging, fulltime is de logische aannamequote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt er stond alleen bij dat het bruto is zie ik. Neem aan dat ze wel vergelijkbare werktijden met elkaar vergelijken.
Inderdaad, het probleem herhaalt zich dan gewoon want dan zit je over een tijdje weer met een nieuwe babyboomgeneratie.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, het probleem herhaalt zich dan gewoon want dan zit je over een tijdje weer met een nieuwe babyboomgeneratie.
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leek mij ook, lijkt mij dat ze t er wel bijgezet zouden hebben als t om deeltijd ging, fulltime is de logische aanname
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
Wie is de vader?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
Schilderstruc nr. 1quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik moet vaker m'n potloden met een mesje slijpen, werkt veel beter
Ik deed het altijd wel, maar was m'n mesje kwijt. Nu heb ik de scalpel van pa gejat en die werkt ookquote:
Ja, en daar gaat 't dus fout.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.
Ook als je leest bv doe je constant aannames, anders zou t een stuk langzamer gaan allemaal.
Ik lees ook niet zo snel.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.
Ook als je leest bv doe je constant aannames, anders zou t een stuk langzamer gaan allemaal.
Niemand denkt namelijk hetzelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat 't dus fout.
Echt? Gefeliciteerdquote:
ehh, jij leest dus alle letters apart?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat 't dus fout.
Haha, zo las ik laatst een stukje"... allochtonen, vrouwen, en andere minderheden..."quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik lees ook niet zo snel.Als je accuraat probeert te lezen kom je op de meest opmerkelijke dingen.
hier zijn ze zelfs sterk in de meerderheid (67%)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, zo las ik laatst een stukje"... allochtonen, vrouwen, en andere minderheden..."
Toen dacht ik: sinds wanneer zijn vrouwen in de minderheid?
In sommige gevallen kun je ervan uit gaan dat de meeste mensen wel dezelfde conclusie zullen trekken en dat gebeurt dan ook, dat is helemaal niet vreemd ofzo.quote:
Gedetacheerd, ik, constructief tekenaar civiele techniek, Velp, geen ideequote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? Gefeliciteerd
Hoe, wie, wat, waar?
En hoeveel schuift het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |