Goed man!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
Jammer genoeg maar voor 2 à 3 maanden met geen enkele garantie op een vervolg, maar iig weer even aan de slag
Stom!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:Godverkutkutkkutkut! Start de auto weer niet, de accu is nu toch echt overleden ben ik bang.
Had tijdens de lunch iets van, hoe kan ik dat nou vergeten zijn te vertellen, na de lunch gelijk doen!quote:
Wat voor pootje?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je braaf gaat zitten en een pootje geeft, natuurlijk
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Weet het weer. Was niet ontzettend geweldig, maar er moeten vast mensen om giechelen.
Ik kreeg zaterdag meerdere malen het verwijt dat ik te hard praatte/schreeuwde. Wat ik complete onzin vond, dat viel allemaal best mee...
Ik ben nu mijn stem kwijt... dus misschien zat er toch wel een kern van waarheid in
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjesquote:
Ik krijg nu dus geen koekje?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjes
Oneensquote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag... Mensen hebben geen pootjes
Ik vond dat zelf 's nachts best mee vallenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bulderde overal overheen, wat denk je!? We moesten je zelfs even buiten zetten om een luchtje te scheppen...
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zittenquote:
true, als jij iets zegt scheelt mij dat weer nadenken. Ik kan het als waar aannemen zonder er ook maar vragen over te stellen.quote:
Dat, of...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zitten.
Deze menselijke pootjes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn dan toch tengels?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het worden pootjes zodra ze ergens aanzitten waar ze niet aan behoren te zitten.
jatten etcquote:
Wat Sting zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da's waar. Knuffelmeisje overstemde jou ruimschoots.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf 's nachts best mee vallen
Hey Snuit, hoest ermee? Klote van de familie...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
true, als jij iets zegt scheelt mij dat weer nadenken. Ik kan het als waar aannemen zonder er ook maar vragen over te stellen.
Als jij het zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar die kan je niet rammen. Pootjes wel.
jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey Snuit, hoest ermee? Klote van de familie...
Je hebt wat gemist...
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jaaaaaaaah, wrijf het er maar in!![]()
zo nog even iemand in de hens steken en dat is ook weer een afgerond hoofdstuk.tis vooral klote voor de nabestaanden. Kom uit te grote families om goed contact met iedereen te hebben.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lag met 4 mooie vrouwen naast, op en onder me op de hippiebank, dus zoveel heb je ook niet weer gemist...
Jij oude familiestoker!
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had nog wel zo een zin om met een mooie vrouw te kluiven
Nou, dan ga ik wel een kippetje grillen hierquote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas jongen... Kans gemist. En er komt noooooooooooooit meer een nieuwe!
Brutoquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen hier is of student of pakt minstens 3k bruto per maand toch?
Netto dan?quote:
En ik heb grote tietenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu niets, omdat ik me gewoon even inhouquote:
Dat vind ik voor de gemiddelde fokker helemaal niet zo overdreven hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
3k bruto, dat mag ik toch wel hopen ja.
dat zijn bedragen waar ik voorlopig nog even van droomquote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens he
Maar eh, ik verdien niet meer dan 3k netto hoor
je word oud!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo maar ff slapen denk ik, vannacht maar weer 4 uurtjes gehadkwart over 5 opstaan is toch niet echt mijn ding
Alle drie!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het is ook geen wereldbedrag, maar het ging om "iedereen heeft ... op FOK!" als iets stoers, dan vind ik dat niet echt stoerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik voor de gemiddelde fokker helemaal niet zo overdreven hoor.
Ik had het niet over FOK!, ik had het over Singles. Singles zijn veel stoerder en toffer dan de gem. FOK!ketquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook geen wereldbedrag, maar het ging om "iedereen heeft ... op FOK!" als iets stoers, dan vind ik dat niet echt stoer
Ik droom er niet van. Maar handig(er) zou het wel zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zijn bedragen waar ik voorlopig nog even van droommaar dat geeft niet.
afgelopen nachten 4u - niet - 4u, niks met leeftijd te makenquote:
OK ok, point takenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het niet over FOK!, ik had het over Singles. Singles zijn veel stoerder en toffer dan de gem. FOK!ket
Oooooooooooooooooooooow tis een e-penis bedrag, dat 3k per maand?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook geen wereldbedrag, maar het ging om "iedereen heeft ... op FOK!" als iets stoers, dan vind ik dat niet echt stoer
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Weet het weer. Was niet ontzettend geweldig, maar er moeten vast mensen om giechelen.
Ik kreeg zaterdag meerdere malen het verwijt dat ik te hard praatte/schreeuwde. Wat ik complete onzin vond, dat viel allemaal best mee...
Ik ben nu mijn stem kwijt... dus misschien zat er toch wel een kern van waarheid in
Ach welnee. De rest heeft tenminste ALLEMAAL een relatie!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het niet over FOK!, ik had het over Singles. Singles zijn veel stoerder en toffer dan de gem. FOK!ket
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei het nog zo, binnenstem!
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL
volgens mij had jij ook nog iets
waar Rival je mee plaagde?quote:
Ja, idd, een e-peen, en dan moet het toch minstens 10k zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooow tis een e-penis bedrag, dat 3k per maand?
Enne, ik bedoelde dat ik 3k voor de gemiddelde fokker dus WEL hoog vind.
Rifokiquote:
Waarom?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
Ik had zaterdag hier een verjaardag, een kinderfeestje met dronken-over-de-vloer-rollende-schreeuwende-koters
Oh jij ook al?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef rival het volgende:
Ik had zaterdag hier een verjaardag, een kinderfeestje met dronken-over-de-vloer-rollende-schreeuwende-koters
klinkt bekend iddquote:
Nee, hij had gelijkquote:
quote:
ik zal t rijtje aanvullen; bijzonder, speciaalquote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, hij is charmant, karakteristiek!
Ik was ietwat verbaasd dat hij je om je lach uitlachte. Vind er eigenlijk niks mis mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, hij is charmant, karakteristiek!
Ja he! Hij is vast gewoon jaloers, die onverstaanbare dronken lor.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was ietwat verbaasd dat hij je om je lach uitlachte. Vind er eigenlijk niks mis mee.
Daar kan ik verder weinig over zeggen, heb me alleen even voorgesteld en verder niet met hem gekletst.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he! Hij is vast gewoon jaloers, die onverstaanbare dronken lor.
Ik ging altijd met een hele grote groep mensen om, grote vriendengroep. ben, de laatste 2 jaar zo een beetje, daar niet echt meer mee omgegaan... alleen nog een handjevol jongens, goede vrienden... zaterdag was ik op een verjaardag waar "iedereen" was en in het kort, ik voelde me oudquote:
Mata, waar de fuck kun je Churro's vinden?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef El_Matador het volgende:
Buenos Dias!
Tast toe:
[ afbeelding ]
dit kan niet, lees de kleine lettertjes nog ff... het is een valstrikquote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan krijg ik morgen gewoon zomaar vrij van de baas
Ik voel me dan juist jong, al die almere-types met hun leasebak en de hypotheek en de koters etc, dat heb ik allemaal nietquote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging altijd met een hele grote groep mensen om, grote vriendengroep. ben, de laatste 2 jaar zo een beetje, daar niet echt meer mee omgegaan... alleen nog een handjevol jongens, goede vrienden... zaterdag was ik op een verjaardag waar "iedereen" was en in het kort, ik voelde me oud
Jij hebt gefaald in je leven!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel me dan juist jong, al die almere-types met hun leasebak en de hypotheek en de koters etc, dat heb ik allemaal niet.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dit kan niet, lees de kleine lettertjes nog ff... het is een valstrik
Ja eh, begin jij ook nog even. Vraag het maar aan babsquote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan je op heel veel manieren uitleggen.
Ja, ik ben vast woensdag de spreekwoordelijke lul met een laaaaange dagquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dit kan niet, lees de kleine lettertjes nog ff... het is een valstrik
Vorig jaar op Lowlands kon je ze ook halenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
En de werkdag zit er weer op! En dan krijg ik morgen gewoon zomaar vrij van de baas
[..]
Mata, waar de fuck kun je Churro's vinden?![]()
Nee! Ik ben bang voor babs.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, begin jij ook nog even. Vraag het maar aan babs
Alsof Q mij geloofdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, begin jij ook nog even. Vraag het maar aan babs
Oeh.. Maar Lowlands is dit jaar al uitverkocht..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar op Lowlands kon je ze ook halen
Binnen 2 uur!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh.. Maar Lowlands is dit jaar al uitverkocht..
Dat dus, met een flinke laag suikerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Wij aten in Frankrijk (tegen de grens van Spanje) altijd Churro'sZo fuckin lekker
Neehee, ga je zonden overdenken en meteen een mooi huis in Almere kopen! En een Opel. En een Labrador. En een suffe vrouw met vlot kapsel.quote:
ik tweequote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Binnen 2 uur!Zoals ik had verspeld.
![]()
Ik heb een kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |