Dat downloaden vind ik ZO irritant, in zo'n klein blokje linksonder.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
Op zich is chrome wel een fijne, lichte browser.
dat dit topic klaarstond, je kan nooit zo snel een TT verzinnen, typen en op invoeren drukkenquote:
Dit is de Rollergirl versiequote:Op maandag 31 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaha
Dit nummer is echt zo teringvaak in de mix gegaan
TT verzin je al bij de laatste 10 postsquote:Op maandag 31 januari 2011 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dit topic klaarstond, je kan nooit zo snel een TT verzinnen, typen en op invoeren drukken
Ik niet, ik ben nl geen lapohunterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
TT verzin je al bij de laatste 10 posts.
Ik zei dat ie queued is, dus als z'n tijd komt komt z'n tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wanneer kom je met mijn request?
Wil jij niet zo zeuren knul?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wanneer kom je met mijn request?
Het is gewoon een vraagquote:
Okeequote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei dat ie queued is, dus als z'n tijd komt komt z'n tijd.
11:44:00 zegt OTS.
Ik vind vooral de versie op turn up the bass ultimate dreammix mooiquote:
De gaten worden gevuldquote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, zet mij vanavond maar weer 21-22
huppelmuts, wil jij deze jongen even leren hoe hij dat moet vragen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, zet mij vanavond maar weer 21-22
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huppelmuts, wil jij deze jongen even leren hoe hij dat moet vragen?
quote:
Nog steeds het beste nummer in dit genre en vrijwel het enige nummer dat ik nooit zat ben geworden, hoe vaak ik hem ook heb gehoord.quote:
Koelkast, wil je zo vriendelijk zijn om mij alstublieft in het tijdslot van 21 tot 22 te zetten vanavond?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Koelkast wil je mij aub op dat en dat tijdstip inplannen? BVDquote:Op maandag 31 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geen u.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koelkast, wil je zo vriendelijk zijn om mij alstublieft in het tijdslot van 21 tot 22 te zetten vanavond?
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast wil je mij aub op dat en dat tijdstip inplannen? BVD
Hij kent het welquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Koelkast, wil je zo vriendelijk zijn om mij alstublieft in het tijdslot van 21 tot 22 te zetten vanavond?
Wat ga je draaien dan?quote:
Ja maar de aub had een ajb moeten zijnquote:
Scherp. Het is maandag héquote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de aub had een ajb moeten zijn
Wat ga je draaien dan? half uurtje gewoon wat house/hardstyle ? daarna verzoekjesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ga je draaien dan?
Het is een vrij slot dus in principe alleen verzoekjes.
En heb je wel alle nieuwe servergegevens?
Ik mag dat want ik ben oudquote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en jij zegt tegen huppelmuts dat ze het goede voorbeeld moet geven en die doet ook aubDush
Adapterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
Filmpjes renderen en encoden op een laptopaccu zorgt dat je snel door je stroom heen bent.
We doen niet aan "als niemand wilt" zeker niet omdat het wil en niet wilt is.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Oceanview het volgende:
ik kan wel 19/20 uur doen als niemand wilt.
konijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben echt een faalhaas gewoon
Nee, die titel heb ik al in mn bezitquote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Drank maakt meer kapot dan seks goed kan makenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vrij slot is altijd verzoekjes, lees even de nieuwe wiki door, staan ook de gegevens:quote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wat ga je draaien dan? half uurtje gewoon wat house/hardstyle ? daarna verzoekjes
Het is een vrij slot dus in principe alleen verzoekjes. laatste half uurtje?
En heb je wel alle nieuwe servergegevens? Kan jij mij die zenden ?
ok.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik draai niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We doen niet aan "als niemand wilt" zeker niet omdat het wil en niet wilt is.
Tijdslot inplannen bij PiRANiA
De dag zelf: wie het eerst komt die het eerst maalt, doorgeven aan mij, direct ingepland. Als iemand anders had gewild hadden ze er een week de tijd voor dat slot in te plannen.
Mwah, Huppel kan be-amen hoe dom ik bezig ben geweest van het weekend...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die titel heb ik al in mn bezit
Ok, je bent een faalhaas jaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie het songfestival liedje trouwens?
Ik vind hem goed![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:47 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom hebben we geen (music) - smiley op FOK!?
Hokjes plaatsenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik van je moet vinden.
Inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, Huppel kan be-amen hoe dom ik bezig ben geweest van het weekend...
Haivsquote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[insert kookboek plaatje]quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil vanavond wel even draaien?
Dan neem ik wel even een goede headset mee vanavond, met een mic die het werkt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
16:30-17:00 uur
17:00-18:00 uur
18:00-19:00 uur
19:00-20:00 uur
Allemaal nog vrij.
En wat vinden jullie van het nieuwe opvullen van het rooster? Al 2 dagen lang
geen lege gaten meer op de avonden
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
19:00 / 20:00 neem ik wel.quote:
Ik heb houniet gevraagd of hij wat uurtjes zou willen doenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
We moeten imho echt meer jocks aantrekken
De bestaande moeten meer inplannen. Heloef bijvoorbeeld doet het erg leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
We moeten imho echt meer jocks aantrekken
http://www.onzinradio.nl/wiki/quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
19:00 / 20:00 neem ik wel.
Ik moet dan alleen van te voren even de nieuwe instellingen overnemen...
Wanneer gaan jij en darcli weer los?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De bestaande moeten meer inplannen. Heloef bijvoorbeeld doet het erg leuk.
Ik plan mezelf niet vaak in 's avonds want ik wil de anderen ook een kans geven.
www.onzinradio.nl/roosterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en darcli weer los?
Ja, dat bedoel ik ook meer, dat anderen zich meer moeten inplannen, want het zijn toch een beetje steeds dezelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De bestaande moeten meer inplannen. Heloef bijvoorbeeld doet het erg leuk.
Ik plan mezelf niet vaak in 's avonds want ik wil de anderen ook een kans geven.
DAT IS MORGEN ALLLLLLLquote:Op maandag 31 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/rooster
Dj. Koelkast & Dj. Darcli
di, 1. februari, 20:00 22:00
Dat moet ook, want we willen alleen primetimers op primetime. Dat niet primetimers nu op prime komen is alleen om de gaten op te vullen. Het moet geen gewoonte worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook meer, dat anderen zich meer moeten inplannen, want het zijn toch een beetje steeds dezelfde
wat houdt primetime nou specifiek in?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet ook, want we willen alleen primetimers op primetime. Dat niet primetimers nu op prime komen is alleen om de gaten op te vullen. Het moet geen gewoonte worden.
bestaat dat prime dan nogquote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet ook, want we willen alleen primetimers op primetime. Dat niet primetimers nu op prime komen is alleen om de gaten op te vullen. Het moet geen gewoonte worden.
17:00 - 22:00 uur voor dj's die echt een showtje maken, dus met presentatie en interactie. Geen plaatjeswisselen dus. Je wordt vanzelf gevraagd als primetime dj. Door wie weet ik eigenlijk niet, ik denk door de commissiequote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat houdt primetime nou specifiek in?
kijk naar het aantal luisteraarsquote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat houdt primetime nou specifiek in?
We zaten altijd rond de 50, het kakt wat in allemaal helaas.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk naar het aantal luisteraarsIk had er gisteravond op piektijd volgens mij 35, en nu zijn het er maar 15
okquote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
17:00 - 22:00 uur voor dj's die echt een showtje maken, dus met presentatie en interactie. Geen plaatjeswisselen dus. Je wordt vanzelf gevraagd als primetime dj. Door wie weet ik eigenlijk niet, ik denk door de commissie
En je vraagt niet of je een prime mag worden, je wordt gevraagd of je het wil zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
En wat koelkast zegt, dat het dus een leuke show moet zijn
Jij moet echt wat doe aan die t inslikken van jequote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
En wat koelkast zegt, dat het dus een leuke show moet zijn
Straks denkt de commissie helemaal niet aan het primewezenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En je vraagt niet of je een prime mag worden, je wordt gevraagd of je het wil zijn.
Je moet jezelf gewoon niet naar voren schuiven, dan wordt de commissie kritischer. Als je het gewoon goed doet dan krijg je vanzelf de vraag.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Straks denkt de commissie helemaal niet aan het primewezen
Vakantie? Wanneer?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik had nog een idee, tijdens de vakantie vind ik dat prime hoort te vervallen, dan zijn meer mensen vrij en kunnen dus meer dj's aankloten, wellicht dat daar weer een nieuwe prime dj uit voortkomt.
Dat heb ik dus echt niet door, dat ik dat doequote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet echt wat doe aan die t inslikken van je
Strontirritant als je mijn kind was geweest had ik het eruit geslagenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt niet door, dat ik dat doe
Ik pleit voor boterhamzakjequote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moet een vrouwelijke Dj. komen
En dan bedoel ik dus echt VROUWELIJK dus niet een kind zoals DV
Niet haten tegen DVquote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat snuiven ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt niet door, dat ik dat doe
Ok het is dat je nu een ZEER goed excuus hebt maar anders had ik gezegd van waarom doe jij 't niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe dan de Noisecontrollers remixquote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
1 hard plaatje mag best: SMD - Just like you
Bepaal ik zelf welquote:
Ik kan het niet en daar durf ik gewoon voor uit te komenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok het is dat je nu een ZEER goed excuus hebt maar anders had ik gezegd van waarom doe jij 't niet.
Flips alertquote:
Dat is goed, leer je weer wat woordjes bij. Kun je trots naar je leraar Nederlands.quote:
Het idee alleen alquote:
Dat of blije top 40quote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat krijg je, met vrouwelijke dj's, doe je niets aan
Zullen we het bij het neucken van bhz houden en de muziek door anderen laten draaienquote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat krijg je, met vrouwelijke dj's, doe je niets aan
Doe maar veel praten danquote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm ik weet niet wat ik vanavond ga draaien
Iets voor jezelf denk ik, je staat immers niet op het rooster.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm ik weet niet wat ik vanavond ga draaien
Hij vroeg of hij ook mochtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iets voor jezelf denk ik, je staat immers niet op het rooster.
19:00-20:00 zei hijquote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vroeg een tijd: geen antwoord.
Van 7 tot 8 zei die tochquote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaad, en Roosmarijn is niet om aan te horen (die heeft wel smaak) en Miraaaandaaa is zo'n EO discjock en Claudia de Breij, daar moet je gewoon overheen kotsenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen we het bij het neucken van bhz houden en de muziek door anderen laten draaien![]()
Annemieke Schollaart is ook zo'n kots dj zonder muzieksmaak.
Claudiaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, en Roosmarijn is niet om aan te horen (die heeft wel smaak) en Miraaaandaaa is zo'n EO discjock en Claudia de Breij, daar moet je gewoon overheen kotsen
Enkel marijke roskam verdient het om een DJ te zijn, MAAR ZE IS HET NIET
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
19:00 / 20:00 neem ik wel.
Ik moet dan alleen van te voren even de nieuwe instellingen overnemen...
Dit krijg ik wanneer ik me probeer in te plannen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iets voor jezelf denk ik, je staat immers niet op het rooster.
quote:Onzin Radio Draaischema
De persoonlijke token voor deze agenda is ongeldig. Je kunt afspraken in deze URL alleen zien als je bent aangemeld. Meer informatie
Alleen PiR kan dat doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit krijg ik wanneer ik me probeer in te plannen.
[..]
Oh jawel, marijke roskam heeft smaakquote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Claudia![]()
Maar smaak hebben ze geen van allen hoor.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je antwoordde toen nog met dat ik jou of de draaiende DJ moest PM'n voor het nieuwe wachtwoordquote:
Jij hebt dan ook een ik loop mee met 3fm smaakquote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh jawel, marijke roskam heeft smaakMijn smaak, dus daar vallen gitaren onder, maar toch.
Mag jij ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit krijg ik wanneer ik me probeer in te plannen.
[..]
Ik heb het even gemist, maar je staat er bijquote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Je antwoordde toen nog met dat ik jou of de draaiende DJ moest PM'n voor het nieuwe wachtwoordhaha
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een ik loop mee met 3fm smaak
Thnxquote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag jij ook niet.
Van tevoren inplannen via PiRANiA, maar dan buiten de primetime
Last minute inplannen via mij, alle tijden die nog open zijn
Je staat er bij nu.
www.onzinradio.nl/rooster
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik luister bijna geen 3fm meerEnkel tijdens 3voor12, en dat ik een 3voor12 smaak heb, dat klopt.
Ow, en:
Opzoeken: sibilance
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/sibilance
Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien. (voorbeeld)
Er zijn geen resultaten gevonden in de encyclopedie voor sibilance.
quote:Sibilant consonant - Wikipedia, the free encyclopedia - [ Vertaal deze pagina ]A sibilant is a type of fricative or affricate consonant, made by directing a jet of air through a narrow channel in the vocal tract towards the sharp edge
SSSSSibilance. Begrijp je het dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik luister bijna geen 3fm meerEnkel tijdens 3voor12, en dat ik een 3voor12 smaak heb, dat klopt.
Ow, en:
Opzoeken: sibilance
Link: http://www.encyclo.nl/begrip/sibilance
Tip: dubbelklik op een woord om de definities daarvan te zien. (voorbeeld)
Er zijn geen resultaten gevonden in de encyclopedie voor sibilance.
Lasgo - Gonequote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
nog een leuk verzoekje iemand?
The vaccines - Wreckin Bar (ra ra ra)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
nog een leuk verzoekje iemand?
Dennis Ferrer - hey hey ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
The vaccines - Wreckin Bar (ra ra ra)
of die ene plaat Hey (nah neh nah)
Ik ben van di t/m do mijn laptop kwijt, dus dan kan ik geen shows verzorgenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen let eens op.
Gaten vullen!!
Di 1 feb:
9.00 - 10.00
15.00 - 16.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
Nu inplannen is eigen muziek/show neerzetten!
Morgen gat vullen is verzoekjes draaien!!
Komt er straks aanquote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
REM - Uberlin, maar die zal je vast wel niet hebben
Ik luister niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Toch 18 luisteraars inmiddels, en zo rustig in het topic
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef Beach het volgende:
En nu komt juist Lasgo maar luistert OV niet.
Sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef Beach het volgende:
En nu komt juist Lasgo maar luistert OV niet.
Komt hiernaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
om 12h45 ben ik btw weg, naar school enzo, dus gaarne voor die tijd de plaat draaien
ik ben al terug, maar dat mag ookquote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
geeft niet, ik luister wel in jouw plaats.
Morgen mag er ook nog last minute ingepland worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen let eens op.
Gaten vullen!!
Di 1 feb:
9.00 - 10.00
15.00 - 16.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
Nu inplannen is eigen muziek/show neerzetten!
Morgen gat vullen is verzoekjes draaien!!
Dan dm ik je of ik msn jequote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Morgen mag er ook nog last minute ingepland worden.
Als gaten open blijven dan verzoekes![]()
Huppel: als je tijden vult wil je mij dan DM'en, dan hoef ik niet het hele topic te volgen, ga ik niet redden vandaag.
Merci!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag mij bedanken voor dezen request
Komt eraan!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan mag ik ook een zeikplaat requesten.
Heb je Mark Knopfler - What it is?
thnxquote:
Ciao!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weg, toedels en tot een uur voor mijn uitzending, requests kunnen nu al in mijn PM box
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weg, toedels en tot een uur voor mijn uitzending, requests kunnen nu al in mijn PM box
DANCEPLAATJESquote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mark Oh - Tears don't liequote:
Mark Ohquote:Op maandag 31 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds ONZ-Radio hoor ik Marc Oh vaker dan mijn moeder
Alsjequote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
The shapeshifters - she freaks.
Hier is die !quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Seals & Crofts " Summer Breeze"
Hierna doe ik nog 1 nummer en ik doe als laatste een eigen nummertjequote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
request:
Paul Elstak Feat. Firestone & Ruffian - Blood Sweat & Hardcore (Part II)
das jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Hierna doe ik nog 1 nummer en ik doe als laatste een eigen nummertje
quote:
Oh ja dat had ik gezien!!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij heeft het hele weekend gezocht naar een vervanger.. hij moet om 13.00 afrijden
nee ik kan niet moet zo nog leren heb half 3 een toets zit in m'n examenweek excusesquote:
Hier is die dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
request:
Paul Elstak Feat. Firestone & Ruffian - Blood Sweat & Hardcore (Part II)
moet je bij VETTESHITOUWE zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik lees beuken.. terwijl ik naar een lief rustig liedje luister
luister mijn eigen muziek.. heb me net rot lopen zoeken naar een plaatje.. wist alleen een stukje tekst.. En net gevondenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
moet je bij VETTESHITOUWE zijn
Haha balen :pquote:Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap.. was nog niet de goede.. en de zoektocht gaat door
Wat vind ik het jammer dat ik net weg moetquote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Nou jullie doen 't hier maar mee het komende uur
1 nummer, daarna andere muzak en de multimixquote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wat vind ik het jammer dat ik net weg moet
Wat vind ik het jammer dat ik weg moetquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 nummer, daarna andere muzak en de multimix
Haha, op een idee gebracht?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef Watertornado het volgende:
Dit deed mij heel erg denken aan Monstertruckdriver.
Niet jezelf gek maken hequote:Op maandag 31 januari 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar ben je nouik kan je niet vinden
www.wieowie.nl
quote:Overall: One51 - Si Weka (beat)
Multimix part 1:
1. Tiësto Ft. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone
2. Owl City - Fireflies
3. Kesha - Tik Tok
4. Caro Emerald - A Night Like This
5. The Opposites ft. Gers & Sef - Broodje Bakpau
6. Cheryl Cole - Fight For This Love
7. Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)
8. Laura Jansen - Wicked World
Multimix part 2:
1. Renex - Cotton Eye Joe
2. Trafassi - Wasmasjien
3. Gerorge Baker Selection - Una Palowna Blanca
4. Caro Emerald - Back it up
5. Dr. Alban - It's my life
6. Cascada - Evacuate the dancefloor
7. The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
8. Ralvero - Party People
Multimix part 3:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Giorgos Alkaios & Friends - Opa
2. Stuntmasterz - The lady boy is mine (club mix)
3. Cypress Hill - Insane in the brain
4. The Baseballs - Umbrella
5. Gerard Joling - Ik Leef Mijn Droom
6. DJ Jean - Flawless (Club Mix)
7. Stromae - Alors On Danse
8. DJ Jean - New Dutch Shuffle
9. Fake Blood - I think I like it
Multimix part 4:
1. Keri Hilson ft. Kayne West & Ne-Yo - Knock You Down
2. Pitbull - I Know You Want Me
3. Michel Cleis ft. Toto La Momposina - La Mezcla
4. Diggi Dex ft. Eva De Roovere - Slaap Lekker
5. Agnes - Release Me
6. Armin van Buuren ft. Jaccqueline Govaert - Never Say Never (Myon & Shane Remix)
7. Toppers - Shine
8. Rio - When The Sun Comes Down
9. The Sunclub - Fiesta
10. Train - Hey Soulsister (Karmatronic Radio Mix)
11. Bellini - Samba de Janeiro
12. Marko Kon - Cipela
13. Aard Lus & Ed Lip - Ik Bin Su Eil (Dj. Koelkast & Dj. Darcli met een Sjekkie en een Biertje Remix)
14. Dj. Meme Orchestra ft. Rachel Claudio - Any Love (Dj. Meme Original Club Mix)
Multimix part 5:
1. Klaus Wunderlich - La Felicidad
2. Jean-Jacques Perrey - Country Rock Polka
3. Falco - (rock me) Amadeus
4. Milan Stankovic - Ovo je Balkan
5. Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki
6. Vengaboys - We like to party
7. Royksopp - Happy up here
8. Cassius - Feeling for you
9. Cassius - Cassius 1999
10. Vader Abraham - Het smurfenlied
Multimix part 6:
1. Caro Emerald - That man
2. Kesha - You Love is my drug
3. Adam Lambert - What do you want from me?
4. Sidney Samson feat. sicerow - Fill u up (Emporium Theme)
5. Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone
6. Chris Kaeser - Who's in the house (Chucky radio edit)
7. Miss Jane - It's a fine day (ATB radio mix)
8. ATB - 9PM (till i come) (Dj Tatana original mix)
9. Southside Spinners - Luvstruck
10. Doobie Brothers - Long Train Running (Ben Liebrand Mix)
11. Dan Hartman - Relight my fire
12. Toto - Africa
13. The XX - Intro
Multimix Part 7:
Geluiden uit: Rad van Fortuin
1. Chic - Good Times
2. Spinvis - Wespen op de appeltaart
3. Lil Louis - The french kiss
4. Dj. Tiesto - He's a pirate
5. Vangelis - Spiral
6. Kraftwerk - Boing boom tschack
7. Eva Rivas - Apricot stones
8. Bassie & Adriaan Theme
9. Oli P. - Fluegzeuge im bauch
10. Jean Michel Jarre - Oxygene 2
11. Jean Michel Jarre - Magnetic fields part 2
Heb je dat bij andere streams ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik baal echt zo hard dat de stream zo hapert op het werk
Omgekeerd dus want songfestivalquote:
quote:
Had hem al doorquote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omgekeerd dus want songfestival
Bij mij hoor je meer de gekkigheidjes en danceplatenquote:
Niet goed?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Watsz diz koelkast? Op retroforum
Google is je vriend!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is een oudheidsclausule?
Ik vind dit echt een tof huis
http://www.funda.nl/koop/zwaag/huis-47833390-hoefijzer-13/
Goede buurt ook
Je gaat accoord met alle gebreken dus.quote:Deze oudheidsclausule is doorgaans zo geformuleerd dat koper verkoper vrijwaart voor alle gebreken aan de in de clausule genoemde onderdelen
Van die 500 zijn er misschien net 20 actief op het momentquote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Best ziek voor 500 users
Bij mij:
Total posts 411543
Total members 62800
Hmm daarom zal het dus wel zo goedkoop zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Google is je vriend!
[..]
Je gaat accoord met alle gebreken dus.
Dat is wel de verwachting, denk dat je zo 50.000 mag uittrekken voor renovatie voor je er in kunt. Zo niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm daarom zal het dus wel zo goedkoop zijn.
Waarschijnlijk een hoop verborgen gebreken waar je niet mee aan kunt kloppen
Wel jammer dat het nu niet meer zo actief is danquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van die 500 zijn er misschien net 20 actief op het moment![]()
Toen we net begonnen wel meer, denk 200 op z'n top. Veel lege accounts.
Kwaliteitsforumpje, dat wel
Jaquote:
Het was vroeger hèt Bassie & Adriaan forum. We hadden officiële toestemming en al, we hebben een meet gehouden met B&A zelf er ook bij, zelfs VIP toegang, interview, dvd van gemaakt etc. etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wel jammer dat het nu niet meer zo actief is dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |