abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92469730
Niets tegen Polen! Het zijn ariërs en dat kan je voor het merendeel van de Nederlandse bevolking niet zeggen!
“An interesting thing is a good thing.”
pi_92473769
quote:
Mensen mogen van mij discrimineren zoveel ze willen. De overheid doet het tenslotte ook. Positieve discriminatie is ook discriminatie. Er wordt veel met 2 maten gemeten. Als een allochtoon discrimineert is het de cultuur en doet een autochtoon het dan is het een racist.

Ronduit zielig natuurlijk. Vandaar dat het tijd wordt de wet op discriminatie maar gewoon te
--

Een stuk naar mijn hart.
pi_92480813
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:17 schreef martin_MH het volgende:
quote:
Mensen mogen van mij discrimineren zoveel ze willen. De overheid doet het tenslotte ook. Positieve discriminatie is ook discriminatie. Er wordt veel met 2 maten gemeten. Als een allochtoon discrimineert is het de cultuur en doet een autochtoon het dan is het een racist.

Ronduit zielig natuurlijk. Vandaar dat het tijd wordt de wet op discriminatie maar gewoon te
--

Een stuk naar mijn hart.
een schoolvoorbeeld van een drogredenering (Tu quoque) is een stuk naar jou hart :?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_92542240
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

een schoolvoorbeeld van een drogredenering (Tu quoque) is een stuk naar jou hart :?
Je onderbouwt niet. Ook een schoolfout.
pi_92542574
Er wordt toch flink hard opgetreden tegen moslims die tegen homo's en joden tekeer gaan, maar als een grefoschool in de bible belt een homoseksuele leraar de school uittrapt is dat cultuur.
pi_92576370
quote:
6s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niets tegen Polen! Het zijn ariërs en dat kan je voor het merendeel van de Nederlandse bevolking niet zeggen!
Het merendeel (vet van mij)? :?
Hoe groot is dat merendeel dan en hoe is het opgebouwd?
Ik kom zelf namelijk niet veel verder dan: Indo's, Arabisch sprekenden, Turks sprekenden (aannemende dat je de taal van je etnische groep spreekt, wat niet altijd zo is), Afrikanen van bezuiden de Sahara, joden, Chinezen, Japanners, Pakistanen, diverse Zuidoostelijke Aziaten (uit Myan-Mar, Siam, Laos, Vietnam, Maleisië, Singapore, delen van India en Sri Lanka), Pacifische volken, Indianen uit Noord-, Midden- en Zuid-Amerika en Inuit. Oh ja: Finnen, Esten, Hongaren en Basken ook nog.
Van al die herkomsten wonen er vast wel een paar in Nederland, maar dat het merendeel van de Nederlanders niet Arisch zou zijn, geloof ik niet.
Let wel: Iraniërs, Afghanen en Tadzjieken zijn in meerderheid Arisch. Nepalezen en Indiërs ook.

Maar dan nog: wat maakt het eigenlijk uit?
Dit zijn toch niet veel meer dan Triviant-weetjes?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')