abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92258614
Trusten Tombo :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92258781
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef Pisces29 het volgende:
Trusten Tombo :*
Slaap lekker :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:09:07 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_92281169
Waarom staat dit nog nergens, of kijk ik scheel :?

quote:
TROS maakte fout bij puntentelling Songfestival.

AMSTERDAM - De TROS heeft zondag een fout gemaakt bij het berekenen van de uitslag van het Nationaal Songfestival.
De 3JS zongen vijf liedjes, waaruit een vakjury en het publiek samen de winnaar zouden bepalen. In de einduitslag werd het oordeel van de jury per ongeluk niet meegeteld.
Gelukkig, voor de TROS, leidt de fout niet tot een ander winnend liedje. Het publiek deelde de voorkeur van de jury. De nummers 3, 4 en 5 stonden wél op de verkeerde plek.

Er zat ook een notaris in de zaal. TROS-woordvoerder Birgit Jansen: 'Het is zijn taak om te kijken of er niet wordt gesjoemeld met de televoting. Deze fout was hem niet opgevallen. Het was een fout van de regie.'

Een pijnlijke fout, zeker omdat de laatste dagen felle kritiek werd geuit op de TROS. Onder anderen Paul de Leeuw en voormalig songfestivalcommentator Cornald Maas waren niet te spreken over de uitzending. Zo werd het winnende liedje aan het eind van het programma weggedraaid en zou de jury een wel heel duidelijke voorkeur voor Je vecht nooit alleen hebben gehad.

Het Nationaal Songfestival verliep in 2010 ook chaotisch. Toen staakten de stemmen en weigerde liedschrijver Pierre Kartner in eerste instantie een knoop door te hakken.

Voor de volledigheid: in de correcte uitslag staat Ga dan niet op plaats 3, Weelderig waardeloos op 4 en Toen ik jou vergat op 5.

Sara Berkeljon
Bron.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:14:51 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92281460
Ik had het nieuws nog niet gezien, heb het in [Nederland 2011] 3Js - de inzending geplaatst. Als je zelf een nieuwswaardig feitje tegenkomt mag je dat ook in het topic waarvan jij vindt dat het hoort posten :).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:15:45 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_92281501
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het nieuws nog niet gezien, heb het in [Nederland 2011] 3Js - de inzending geplaatst. Als je zelf een nieuwswaardig feitje tegenkomt mag je dat ook in het topic waarvan jij vindt dat het hoort posten :).
Ik was bang dat het al gepost was :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_92285417
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef APK het volgende:

[..]

OMG. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:34:07 #282
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_92285546
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef APK het volgende:

[..]

:')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:41:35 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92288755
Ik moet zeggen, ik vond het al vreemd dat er niks werd gezegd over hoe zwaar de jurystemmen mee zouden tellen enzo. Maar ik dacht dat ze het gewoon al verrekend hadden oid.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92288811
En was ik nou de enige, of verstonden we in de zaal de helft van de tijd niet eens wat Yolanthe of één van de juryleden zei?

Niet dat ik dat nou zo erg vond, maar toch _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:43:34 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92288862
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
En was ik nou de enige, of verstonden we in de zaal de helft van de tijd niet eens wat Yolanthe of één van de juryleden zei?

Niet dat ik dat nou zo erg vond, maar toch _O-
Je was zeker niet de enige :'). Het zaalgeluid van de mics stond echt enorm zacht.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92289007
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je was zeker niet de enige :'). Het zaalgeluid van de mics stond echt enorm zacht.
Ja, stel je eens voor dat het publiek in de zaal iets hoort _O- :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 februari 2011 @ 19:49:22 #287
163650 Greys
pi_92289165
Ik had het wel gelezen vanmorgen in de Telegraaf maar kon niet posten vanaf het werk.
Dus het stond er idd nog niet. Maar snap er geen reet van hoezo die punten niet zijn meegeteld.
Weelderig Waardeloos stond op 5 bij de jury en kwam door het publiek op drie.
Dat klopte toch gewoon? We hadden toch een linker rijtje en een rechter rijtje en het veranderde na de publieksstemmen toch gewoon? Of was het linker rijtje gewoon de volgorde van zingen?

Ik vraag me af wat die notaris daar dan heeft zitten doen als het echt mis ging, voor zijn duur betaalde salaris _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92289310
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik had het wel gelezen vanmorgen in de Telegraaf maar kon niet posten vanaf het werk.
Dus het stond er idd nog niet. Maar snap er geen reet van hoezo die punten niet zijn meegeteld.
Weelderig Waardeloos stond op 5 bij de jury en kwam door het publiek op drie.
Dat klopte toch gewoon? We hadden toch een linker rijtje en een rechter rijtje en het veranderde na de publieksstemmen toch gewoon? Of was het linker rijtje gewoon de volgorde van zingen?

Ik vraag me af wat die notaris daar dan heeft zitten doen als het echt mis ging, voor zijn duur betaalde salaris _O-
Het was geen volgorde van zingen nee, want Je vecht nooit alleen was niet als eerste :P
Ik denk dat links idd jury was en rechts publiek, en dat het leek alsof rechts de totaaluitslag was, maar dat ze die vergeten waren ofzo (dus jury+publiek had ook een rijtje moeten krijgen)
pi_92289332
Ik heb geen rijtjes gezien, maar het kan toch kloppen dat WW door het publiek gewoon als derde werd gekozen? Of begrijp ik je verhaal nu niet helemaal?

Die notaris mag wel uitkijken voor z'n reputatie :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 februari 2011 @ 19:53:03 #290
163650 Greys
pi_92289370
Links was dan de jurykeuze, rechts de publiekskeuze, en wij dachten dat het dan al bij elkaar opgeteld was, maar dat was dus niet zo? Zo zit het dus? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92289448
Oh, Goodbye de kabouter heeft helemaal geen lijstjes gezien :') _O-

Maar idd, volgens mij was het gewoon de uitslag van de publieksstemmen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 februari 2011 @ 19:55:19 #292
163650 Greys
pi_92289510
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Goodbye de kabouter heeft helemaal geen lijstjes gezien :') _O-
Daar hoef je geen kabouter voor te zijn, die kwamen op die mega schermen (10 x 5 meter ofzo :D ) aan de zijkanten, waar ook die gelukswensen door mede-artiesten op kwamen. Of heb je die ook niet gezien? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92289547
Ooooh jawel, die wel.

Alleen ik kon alleen het scherm zien als ik me omdraaide, en tijdens de uitslag zat ik fijn naar Yolanthe te kijken :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:01:11 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92289845
Ik was dermate in shock dat de jury Weelderig Waardeloos op de laatste plek gezet had dat de rest van de avond in een waas aan me voorbij gegaan is denk ik.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92289859
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Links was dan de jurykeuze, rechts de publiekskeuze, en wij dachten dat het dan al bij elkaar opgeteld was, maar dat was dus niet zo? Zo zit het dus? :D
Ik heb het nagekeken :+
Kijk, dit waren de lijstjes in beeld:

Maarrrrrrrrrrrrr, rechts was de publiekskeuze, en NIET de einduitslag zoals er boven staat. De einduitslag had dus deze twee lijstjes opgeteld moeten zijn:

Je vecht nooit alleen
De stroom
Ga dan niet
Weelderig waardeloos
Toen ik jou vergat
pi_92289888
Duidelijk nu voor iedereen? :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:02:09 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92289898
Yes, sir!
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 februari 2011 @ 20:02:22 #298
163650 Greys
pi_92289910
Echt, wat een falers :')
Die notaris heeft dan echt uit zijn neus zitten eten.

En wat Erik zegt :'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:03:28 #299
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92289960
Of de notaris was net als wij in shock.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92289991
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Yes, sir!
;( ik ben een vrouw ;(

Maar ik moet zo weg en ik wil niet dat jullie met vragen blijven zitten natuurlijk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')