abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92114795

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De deelnemers

Anna Drijver
.
.
Actrice, model en schrijfster
.

Art Rooijakkers
.
TV-presentator
Twitter
.

Hanna Bervoets
.
Schrijfster en columniste
Twitter
.

Horace Cohen
.
Acteur en komiek
Twitter
.

Jan Kooijman
.
Acteur en danser
Twitter
.

Karin de Groot
.
Presentatrice en schrijfster
Twitter
.

Miryanna van Reeden
.
Actrice
.
.

Patrick Stoof
.
Acteur, regisseur en tekstschrijver
Twitter
.

Pepijn Gunneweg
.
Cabaretier en presentator
Twitter
.
.

Soundos El Ahmadi
.
Actrice, presentatrice en stand-up comedian
.
.
Afleveringen
http://player.omroep.nl/?aflid=11911109
http://player.omroep.nl/?aflid=11970324
http://player.omroep.nl/?aflid=12009045

Twitter van De Mol!

Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 16.30 uur op Nederland 2 te zien.

Doe ook mee met de FOK! WIDM Prono: WIDM Prono 2011!

De OP is hier te vinden.

---

Laatste posts
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92114828
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92114901
pi_92114932
Ik wist niet eesn dat Karin zoveel geld ingebracht had. Dat maakt het nog onwaarschijnlijker, of nog slechter als ze de mol wel blijkt te zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_92115022
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...

Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
pi_92115154
Kijk dat Soundos verdacht is, logisch, want expliciet voert ze geen zak uit. Maar Karin en Jan hebben gewoon veel geld de pot in gestuurd.
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 11:06:02 #7
42184 crew  DaMart
pi_92115327
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef kletspastoor het volgende:
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...

Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
pi_92115558
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.

Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis? ;) ).

Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
pi_92115572
Op 48.34 en 48.39 hoor je toch wel vrij duidelijk 2x precies hetzelfde kinderstemmetje Anna roepen.. aanwijzing of mindfuck??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92115664
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.

Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis? ;) ).

Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:16:27 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_92115670
Die Twitter van Pepijn was toch nep ?
pi_92115947
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
Had ook zeker gekund. Ik verdenk Karin er ook zeker niet van Mol te zijn. En dat ze 3000 euro heeft gepakt telt mee in het vermoeden dat ze slechts kandidaat is. Maar het is niet zo overduidelijk als bij Jan en destijds bij Miryanna imho, die hadden namelijk door logisch dingen wel/niet te doen het geld kunnen mislopen zonder dat dit verdacht over zou komen. Karin zou flink aan geloofwaardigheid inboeten.
pi_92115998
quote:

[..]

Precies mijn redenering.
pi_92116365
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Susi het volgende:
Ja, ik had in het vorige topic al aangegeven dat hij wel weggehaald kon worden. :) Niet dat er nog wat op gebeurd, maar toch.
pi_92118336
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Art is inderdaad ook niet iemand die ik helemaal uitsluit. En Anna volgens mij ook niet. Maar ik let eerlijk gezegd alleen nog maar op Pepijn en Patrick. Als ik me op meer moet richten zou ik met een boekje moeten kijken en daar voel ik me te goed voor :)
  maandag 31 januari 2011 @ 12:49:54 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92118907
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Susi het volgende:
:Y die was nep las ik ook.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:44:54 #17
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92122798
Echt, van alle Twitterloze BN'ers die je na kunt doen, waarom zou je Pepijn Gunneweg kiezen? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92123972
quote:

[..]

Het zou verdacht zijn om dan met niks aan te komen idd, maar als mol ga je niet voor de 3000 als er ook mandjes zijn van 500 euro.

Bij mij staat ze niet meer op het lijstje iig. Gewoon omdat ze ook in het echt zo dom en onhandig is.
Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:03:07 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92126136
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
pi_92126677
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..] Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op :P
Hallo Soundos! :W
  maandag 31 januari 2011 @ 16:17:27 #21
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92126832
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92129691
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja. :P
true story w/
pi_92131757
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Envoi het volgende:

[..]

Hallo Soundos! :W
Neuh, ik citeer haar slechts. Zelf loop ik een stuk minder moeilijk :P
Feauteaux
pi_92131837
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.
Feauteaux
  maandag 31 januari 2011 @ 18:33:24 #25
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92133399
Als je logisch redeneert zoals hierboven gedaan is, kom je inderdaad uit bij Patrick of Pepijn. Patrick wordt inmiddels door zo veel mensen verdacht, ik kan me niet voorstellen dat de widm-regie dat na aflevering 4 al laat gebeuren als hij het echt is. Dan blijft Pepijn over. Of denk ik dan teveel vanuit mijn Peppie en Kokkie duo-tunnelvisie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')