We gaan t bed effe ondersteboven keren en dan hoor je het zoquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Hey Flap/GOTC, wat is de vraagprijs zonder matras? En is het een duur merk ofzo... Het ziet er iig wel stevig uit
Prima, laat maar weten!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van merken ofzo hoor, maar met zo'n nieuwprijs begrijp ik het welBij Wehkamp enzo heb je bedden met matras voor de helft, maar na je eerste nacht valt t al half uit mekaar natuurlijk.. Dus vandaar de vraag over merk.
Misschien dat ik binnenkort wel ff een bakkie kom doen
Zo beter?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef WheeleE het volgende:
Ik voel me in de OP net zo'n nakomertje in de namenlijst![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo beter?http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Den_Haag
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo beter?http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Den_Haag
Tis best raar misschien, maar daar heb ik nou echt nooit last van...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef WheeleE het volgende:
Uit je rolstoel vallen doordat je te ver moet reiken, omdat je te lui bent een halve meter dichterbij te rollen. Hoe sneu
We voelden ons al een beetje genegerd ja.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tis best raar misschien, maar daar heb ik nou echt nooit last van...
Dat doe je vst geen tweede keerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef WheeleE het volgende:
Uit je rolstoel vallen doordat je te ver moet reiken, omdat je te lui bent een halve meter dichterbij te rollen. Hoe sneu
Oh my, dat is best sneu jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef WheeleE het volgende:
Tis best raar misschien, maar daar kijk ik nou niet echt van opquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tis best raar misschien, maar daar heb ik nou echt nooit last van...
Ik was het niet van plan nee. Ik ga liever op een spectaculaire manier op m'n bek dan zo.quote:
quote:
LMAO, das idd best wel een luie actie.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef WheeleE het volgende:
. Het ging ook zo lekker langzaam. Ik reik ver opzij om een collega wat aan te geven, mijn voeten stonden niet op de voetensteun, dus ik voelde me een beetje opzij zakken. Toen ik nog verder schoof was ik te laat met steun zoeken en glee ik krampachtig graaiend naar houvast beetje bij beetje uit m'n stoel.
Mijn collega: "WTF doe jij nou?"
Dat is inderdaad apartquote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef chepter1976 het volgende:
vanmiddag telefonisch mijn ontslag ingediend ^^, was apart moet ik zeggen
Huh? Bij je oude werkgever zeker?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef chepter1976 het volgende:
vanmiddag telefonisch mijn ontslag ingediend ^^, was apart moet ik zeggen
ja bij oude werkgeverquote:
Misschien was je ongeluk een teken dat je het beter niet kon doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:07 schreef chepter1976 het volgende:
[..]
ja bij oude werkgever, was opweg om het vrijdag persoonlijk te doen, toen ik het ongeluk kreeg, dus moest het wel op deze manier doen (telefonisch en een mail erachteraan) aangezien het de laatste dag was dat het nog kon
het was een teken dat hij het veeeeel eerder had moeten doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien was je ongeluk een teken dat je het beter niet kon doenMaar wisten ze al dat je er mee op ging houden of was het echt een verrassing voor hun?
nee was een verrassing voor hunquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien was je ongeluk een teken dat je het beter niet kon doenMaar wisten ze al dat je er mee op ging houden of was het echt een verrassing voor hun?
het leven als werkeloze vrouw is zo slecht nog niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef GotC het volgende:
Lekker gezwommen netWel tussen de bejaarden die net zo goed konden watertrappelen, zo snel gingen ze
.
Soms is het wel even lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het leven als werkeloze vrouw is zo slecht nog niet!![]()
Hoe is het met de jankzakcollega?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef WheeleE het volgende:
Grrr. Hoe lang duurt deze dag nog?
- Mijn verwarming thuis is aan het kloten, het wordt in de woonkamer niet warmer dan 18 graden, in de slaapkamer wordt het niet kouder dan 18 graden. Ondanks dat de thermostaten goed zijn ingesteld.
- Op kantoor krijg ik kouwe jatten door de airco die al tijden aan het bokken is.
- Doordat een van de coordinatoren hier op kantoor vader is geworden en zijn vervanger ziek is mag ik tot vanavond 8 of 9 uur aanwezig zijn om werkzaamheden in de gaten te houden.
Positief: ik heb komende donderdag tot en met voglende week dinsdag vrij geregeld. Even geen werk, finally. Veel slapen, bijkomen en uitrusten.
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met de jankzakcollega?
Irritant is dat he? Ik werk echt weken lang gestalkt door Bankgiroloterijblabla, (en door een nummer uit Qatarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Gvd wordt de afgelopen twee weken iedere keer gebeld door een privenummer die m echt 1x over laat gaan waardoor ik m dus of te laat opneem of pas 2 uur later zie dat ik een zooi oproepen heb gemist. Is ws weer zo'n stalkbedrijf, maar wordt er echt doodmoe van.
Ja, daar heb ik me dus ook ingeschreven en het leek de afgelopen maanden rustig te zijn. Tot 2 weken geleden. Nou had ik vanmiddag een miepje van Eneco aan de lijn ("hartelijk dank dat u klant bent geworden, heeft u tijd om wat vragen te beantwoorden". "Nou, ja dank je. En nee ik zit op mn werk. Oh, okee nou iig bedankt dat u klant bent geworden, dag." - nutteloos gesprek) en toen hoopte ik dat t afgelopen zou zijn, maar helaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Ik werk echt weken lang gestalkt door Bankgiroloterijblabla, (en door een nummer uit Qatar![]()
![]()
)
Heb op een gegeven moment opgenomen (bij BGL), en gezegd dat ze verdomme moeten kappen met dat kansloze gebel, aangezien ik NIET mw. Flap ben. Toen hield t op
Verder heb ik me ingeschreven bij https://www.bel-me-niet.nl/
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Telefoonverkopers zijn leuk![]()
alleen mag ik ze nooit aannemen van mijn vriendin
want ik vraag of ze een momentje hebben en leg de telefoon in de kast en ga kijken hoe lang ze het volhouden
wat is nou weer blue bloods?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]Dat is wel leuk!
Ik kan niet slapen ... ga maar een aflevering van Blue Bloods kijken en dan nog eens proberen mijn ogen te sluiten!
Dat klinkt positiefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haha
tot en met afgelopen donderdag ging het anderhalve week wonderbaarlijk goed. Hij babbelde gewoon lekker mee, grapje hier en daar. tot hij donderdagmiddag toch ineens een inzinking had. Vrijdag ook een kleine, en deze week gaat het vooralsnog goed.
Ik ben blij dat ik 2 weken terug toch met teamleiding ben gaan praten, al weet ik nu even niet precies wat de voortgang is. Ik heb in ieder geval niet meer zo'n last van hem.
Oldskool Fame of is daar ook al een remake van?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik sta al jaren in het "neemt nooit op register"
Faalquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay nog een reden waarom bejaarden weg moeten blijven van de computer.
Kreeg gisteren een mail van één of andere bejaarde aan de andere kant van de wereld, Er stonden foto's op een site uit de oorlog en zijn familieleden stonden daar op en dat bezorgde hem een slechte naam, hoe kwamen we daar aan, hij was de enige die die foto's heeft, hoe durfde we die zomaar te plaatsen etc etc. iig boze dreigmail.
Dus ik had zoiets van WTF? We hebben al een tijd geen oorlogsartikel meer gehad en ook al een hele tijd geen oude foto's geplaatst. Dus ik vraag m waar ie die foto dan gezien heeft en welke foto het precies is.
Krijg ik een hele routebeschrijving, ga naar die en die site, druk op nieuws, zoek dat en dat artikel en als je dan op het paperclipje onder het plaatje van de krant klikt krijg je die foto's. Dus ik doe dat, mijn fotoprogramma opent het plaatje van de krant....niets te zien. Dus ik klik op volgende en krijg een toer door de plaatjes die op mijn eigen computer staan.
Twee keer raden waar het fout is gegaan.....vraag me af of ik nog een excusemailtje krijg
Het was de Oldskooool Fame. Niet afgekeken, was toch wel wat moequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oldskool Fame of is daar ook al een remake van?
Wat een gebrek aan creativiteit dan weer zeg
I'm gonna liiiiiiiiiiiiiiive foreverquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was de Oldskooool Fame. Niet afgekeken, was toch wel wat moe
Lief, maar ik heb net die drie bij necta opgepiktquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef GotC het volgende:
MissMSX, heb je nog mango's nodig? Heb er net 4 gehaald bij de markt, dus als je wil..
Okquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb net die drie bij necta opgepikt
Jammiequote:
Hoop t!quote:
Ik moet eerst nog zó veel trainen voordat ik het strand op kanquote:Op maandag 31 januari 2011 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zomer?? Graag...strandkleurtje krijgen
vrouwen
![]()
Waar?? Vertel, vertel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop t!
Net voor 20 euro al m'n vlees, groente en aardappels gehaaldErg fijn, zo boodschappen doen.
Haagse markt en een islamitische slagerquote:
Ik moet zo te horen toch 's wat vaker de markt op gaan. Ben wel een enorme fan van de islamitische slager, hmmmm! Lekker lamsvlees!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Haagse markt en een islamitische slagerSuper vriendelijke mensen daar zeg!
Heb gekocht:
-Westlandse bloemkool
-Broccoli
-1 kilo wortels
-1 kilo cherry tomaten
-2,5 kilo aardappels
-2 kipworsten (!)
-1 kilo kipfilet
-1 kilo kipshoarma
-10 shoarmabroodjes
Gehakt enzo haal ik gewoon bij de supermarktBrood normaal ook bij de bakker of op de markt, maar heb nog een vriezer vol liggen
Zou idd lekker naar de markt gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Blush-1 het volgende:
[..]
Ik moet zo te horen toch 's wat vaker de markt op gaan. Ben wel een enorme fan van de islamitische slager, hmmmm! Lekker lamsvlees!
1x jaarbedrag. Het is 17 euro, maar om dat nou 2x te betalen omdat ik ook weleens buiten het centrum ben? Hm.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef Blush-1 het volgende:
1 x een jaarbedrag bedoel je? Moet je dan maandelijks betalen??
Kun je niet beter zo'n motorslot kopen en dan je fiets aan een lantaarnpaal binden?
plus voor 17 euro heb je geen motorslotquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef GotC het volgende:
[..]
1x jaarbedrag. Het is 17 euro, maar om dat nou 2x te betalen omdat ik ook weleens buiten het centrum ben? Hm.
Kan ookMaar voel me toch iets fijner als het in een beveiligde stalling staat. Is een speciaal op maat gemaakte Gazelle, dusja
*mark as spam*quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh die bejaarde is dom! Blijft vol houden dat het op internet is. Echt kruip dan niet achter een computer.
PM z'n e-mailadres es. Gaan we 'm mailen over dat we foto's van z'n familie hebben gezien op een website over de oorlog en of 'ie z'n ogen niet uit z'n kop schaamt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh die bejaarde is dom! Blijft vol houden dat het op internet is. Echt kruip dan niet achter een computer.
Hahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM z'n e-mailadres es. Gaan we 'm mailen over dat we foto's van z'n familie hebben gezien op een website over de oorlog en of 'ie z'n ogen niet uit z'n kop schaamt.
Waarom heb ik nu de MI van Chep als een lego-bouwpakket?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
vandaag met Chep naar de chirurg.. eens kijken of alles nog goed in elkaar zit
MI??quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu de MI van Chep als een lego-bouwpakket?
Mental image?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mental image?
Goedemorgen allen, op deze eerste vrije dag van 6,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |