quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef MaGNeT het volgende:
TS ziet één klein puntje over het hoofd: het bestaat niet.
Inderdaad, dan investeer ik gelijk al m'n budget erin, want dat zou de toekomst wezen!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:02 schreef TR08 het volgende:
Als iemand mij 1 machine kan laten zien die echt vrije elektrische energie maakt koop ik meteen een paar MW van die dingen
Grappig dat nu net iemand met jouw nickname dat denkt !quote:Op maandag 31 januari 2011 08:53 schreef MaGNeT het volgende:
TS ziet één klein puntje over het hoofd: het bestaat niet.
Het bestaat niet en het kan niet. Zolang er alleen veel, heel veel geroepen wordt maar iedere demonstratie geweigerd wordt maak je jezelf fijn belachelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Grappig dat nu net iemand met jouw nickname dat denkt !![]()
Echter het bestaat gewoon wel, alleen is het weinigen bekend en kan/durft men niet langs de indoctrinatie opleiding te kijken.
Je snapt toch zelf ook wel dat als dit kon ondernemers en investeerders er binnen no-time vol op duiken? Dit levert miljarden op...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Grappig dat nu net iemand met jouw nickname dat denkt !![]()
Echter het bestaat gewoon wel, alleen is het weinigen bekend en kan/durft men niet langs de indoctrinatie opleiding te kijken.
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:50 schreef fathank het volgende:
Wat probeer je nu allemaal te zeggen? Ik vind het vooral een onsamenhangend geheel wat je hier hebt neergeplempt.
Nee, bedrijven willen liever concurreren op de oliemarkt dan 25 jaar een monopoliepositie hebben op de patenten van zo'n oneindig energieding.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat als dit kon ondernemers en investeerders er binnen no-time vol op duiken? Dit levert miljarden op...
En wat betreft het onderste: inderdaad, vroeger geloofde men die dingen ook niet. Tot er a. een natuurkundige theorie was die het verklaarde of b. een gedegen demonstratie plaatsvond. Op beide punten schieten de vrije-energie-nutcases hopeloos te kort en blijven ze steken in vaag geblaat en youtube-trucages.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:19 schreef fokthesystem het volgende:
Bllaaaat
Youtube sheeples, 'the truth is in here' !(op internet bedoel ik dan)
En tja, niet-geloven is ook een keuze, ik bedoel we hebben ook islam en christendom, dus waarom niet mensen die olie als domme vieze prut zien en anderen die "het in de fik steken" om er zaken mee aan te drijven.
Ooit dacht men dat vliegen (Voor/door de mens) niet kon. Of een vehicle dat sneller kon dan 80 Km/u, nee dat konnnn niet
Tunnelvisie, alu-oogklepjens. Toch hoop ik dat ook de non-believers van de technische hoogstand van een enkeling ooit van 'gratis' en bovendien zuiniger / schonere energie mogen genieten.quote:
Onzin. Onzin. Onzin.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:19 schreef fokthesystem het volgende:
Magneetmotor
De magneetmotor is een recente uitvinding die in Australië wordt uitgetest en toegepast in auto's. De magneetmotor kan ook geïntroduceerd worden in het huishouden om alle apparaten in huis van stroom te voorzien. Het is de bedoeling dat men een paar honderd euro betaalt voor één motor en daarna nooit meer een energierekening ontvangt, of zelfs geld krijgt van het elektriciteitsbedrijf omdat men energie produceert. De magneetmotor is een motor gebaseerd op ronddraaiende magneten. Er moet eerst een hoeveelheid energie aan de motor worden gegeven. Hiervoor wordt een startmotor gebruikt. Daarna draait de motor enige tijd vanzelf. De onderzoekers melden dat er 6 maal zoveel energie uitgaat als dat er in wordt gestopt. De wet van behoud van energie wordt hier dus overtreden. Hoe het principe exact werkt en of het een betrouwbaar principe is moet afgewacht worden. De uitvinders willen de motor sowieso in en willen het concept niet verkopen aan een bedrijf omdat alom bekend is dat bedrijven patenten opkopen om het van de markt te houden. Dit kapitalistische principe van marktbescherming is één van de redenen dat het kapitalisme aan zichzelf ten onder zal gaan. Er wordt bij bescherming van een markt altijd meer waarde gehecht aan bedrijfsbelangen dan aan de belangen van individuele mensen. Dat wordt op een gegeven moment zo ver door gevoerd dat er een ommekeer in het denken gaat plaats vinden en mensen het kapitalisme zullen afdoen als filosofie om het huishouden van een land mee te besturen.
Watermotor
De watermotor is een concept dat veel meer voor de hand ligt om te gebruiken. Het feit dat de kapitalistische maatschappij aan de benzinemotor blijft vastklampen is een manier om de maatschappijbewoners te knechten en uit te buiten. Een auto die door water of elektriciteit wordt voort gedreven zou om vele redenen veel praktischer zijn. De eerste auto die op elektriciteit reed was een Nederlandse driewieler gemaakt door Stratingh. De elektrische auto is tot de jaren 30 populair geweest. Daarna heeft de massaproductie van benzinemotoren de elektrische motor van de markt verdrongen. De stoommachine kennen we allemaal, maar niet dat er ook autos waren die op stoom reden. In 1902 was het snelheidsrecord op naam van een auto die op stoom reed. De stoomauto verbrak als eerste de 100km/uur grens. In die tijd reden sukkelden benzineauto's met een gangetje van 15 km/uur door de straten. Het zou zeer logisch zijn geweest om de stoomauto te vervolmaken maar dat is niet gebeurd. In de loop der jaren is er op diverse plekken in de wereld door uitvinders en techneuten een motor op water uitgevonden. Deze is schoner en goedkoper in gebruik. Ook in Nederland hebben enthousiaste studenten een watermotor uitgevonden. Deze studenten hebben het patent aan Shell verkocht ((( pecunia non olet, die waren in 1 klap binnen))) die er om bekende redenen nooit iets mee heeft gedaan. Een uitspraak van de directeur van Shell is dat ook in koffieschillen zouden handelen als dat de nieuwe aandrijfvorm was. Op afvalproducten valt inderdaad een winstmarge te creëren. Maar op water niet omdat water overal voorradig is. Daarom houdt Shell dit principe van de markt tegen de belangen van mens en milieu in. Overigens is de kans groot dat overheid en Shell zijn bedrijfsgeheimen belangrijker acht en zal een woordvoerder van Shell zulke waarheden ontkennen en zullen gaan melden dat het of complottheorieën zijn, of dat de techniek uitvoerig is getest maar niet betrouwbaar genoeg was. Het echte argument is dat het niet commercieel genoeg is. De overheid doet mee de belangen van Shell te verdedigen omdat het benzineverbruik geld oplevert voor de schatkist. De overheid gebruikt geld uit de schatkist vooral om bedrijven te faciliteren. Politici die in de ogen van bedrijven hun werk goed doen worden beloond met allerlei commissariaten. Dat zijn baantjes die weinig tijd kosten, een paar uur per maand en een miljoenensalaris opleveren. Zo houden bedrijven de politici zoet.
Luchtmotor
De luchtmotor is recent door een Franse uitvinder ontwikkeld. Auto's kunnen goed rijden op gecompresseerde lucht. De lucht drijft een motorblok aan. De Franse uitvinder heeft echter veel moeite gehad met het vinden van een autofabrikant die het concept wou kopen. Uiteindelijk is de piepkleine Indiase autofabrikant Tatra akkoord gegaan. Maar als Tatra door een groot westers bedrijf wordt opgekocht zal volgens het kapitalistische principe van marktbescherming ook dit concept nooit massaal ingevoerd worden.
Youtube sheeples, 'the truth is in here' !(op internet bedoel ik dan)
En tja, niet-geloven is ook een keuze, ik bedoel we hebben ook islam en christendom, dus waarom niet mensen die olie als domme vieze prut zien en anderen die "het in de fik steken" om er zaken mee aan te drijven.
Ooit dacht men dat vliegen (Voor/door de mens) niet kon. Of een vehicle dat sneller kon dan 80 Km/u, nee dat konnnn niet
Jij hebt niet veel verstand van techniek al je die stukjes geloofd, is het wel? Vertel eens, wat is je opleiding waarmee je claimt gte geloven in magnetische perpetuum mobiles, efficiente watermotoren en persluchtmotoren (quote:Op maandag 31 januari 2011 09:19 schreef fokthesystem het volgende:
Magneetmotor
De magneetmotor is een recente uitvinding die in Australië wordt uitgetest en toegepast in auto's. De magneetmotor kan ook geïntroduceerd worden in het huishouden om alle apparaten in huis van stroom te voorzien. Het is de bedoeling dat men een paar honderd euro betaalt voor één motor en daarna nooit meer een energierekening ontvangt, of zelfs geld krijgt van het elektriciteitsbedrijf omdat men energie produceert. De magneetmotor is een motor gebaseerd op ronddraaiende magneten. Er moet eerst een hoeveelheid energie aan de motor worden gegeven. Hiervoor wordt een startmotor gebruikt. Daarna draait de motor enige tijd vanzelf. De onderzoekers melden dat er 6 maal zoveel energie uitgaat als dat er in wordt gestopt. De wet van behoud van energie wordt hier dus overtreden. Hoe het principe exact werkt en of het een betrouwbaar principe is moet afgewacht worden. De uitvinders willen de motor sowieso in en willen het concept niet verkopen aan een bedrijf omdat alom bekend is dat bedrijven patenten opkopen om het van de markt te houden. Dit kapitalistische principe van marktbescherming is één van de redenen dat het kapitalisme aan zichzelf ten onder zal gaan. Er wordt bij bescherming van een markt altijd meer waarde gehecht aan bedrijfsbelangen dan aan de belangen van individuele mensen. Dat wordt op een gegeven moment zo ver door gevoerd dat er een ommekeer in het denken gaat plaats vinden en mensen het kapitalisme zullen afdoen als filosofie om het huishouden van een land mee te besturen.
Watermotor
De watermotor is een concept dat veel meer voor de hand ligt om te gebruiken. Het feit dat de kapitalistische maatschappij aan de benzinemotor blijft vastklampen is een manier om de maatschappijbewoners te knechten en uit te buiten. Een auto die door water of elektriciteit wordt voort gedreven zou om vele redenen veel praktischer zijn. De eerste auto die op elektriciteit reed was een Nederlandse driewieler gemaakt door Stratingh. De elektrische auto is tot de jaren 30 populair geweest. Daarna heeft de massaproductie van benzinemotoren de elektrische motor van de markt verdrongen. De stoommachine kennen we allemaal, maar niet dat er ook autos waren die op stoom reden. In 1902 was het snelheidsrecord op naam van een auto die op stoom reed. De stoomauto verbrak als eerste de 100km/uur grens. In die tijd reden sukkelden benzineauto's met een gangetje van 15 km/uur door de straten. Het zou zeer logisch zijn geweest om de stoomauto te vervolmaken maar dat is niet gebeurd. In de loop der jaren is er op diverse plekken in de wereld door uitvinders en techneuten een motor op water uitgevonden. Deze is schoner en goedkoper in gebruik. Ook in Nederland hebben enthousiaste studenten een watermotor uitgevonden. Deze studenten hebben het patent aan Shell verkocht ((( pecunia non olet, die waren in 1 klap binnen))) die er om bekende redenen nooit iets mee heeft gedaan. Een uitspraak van de directeur van Shell is dat ook in koffieschillen zouden handelen als dat de nieuwe aandrijfvorm was. Op afvalproducten valt inderdaad een winstmarge te creëren. Maar op water niet omdat water overal voorradig is. Daarom houdt Shell dit principe van de markt tegen de belangen van mens en milieu in. Overigens is de kans groot dat overheid en Shell zijn bedrijfsgeheimen belangrijker acht en zal een woordvoerder van Shell zulke waarheden ontkennen en zullen gaan melden dat het of complottheorieën zijn, of dat de techniek uitvoerig is getest maar niet betrouwbaar genoeg was. Het echte argument is dat het niet commercieel genoeg is. De overheid doet mee de belangen van Shell te verdedigen omdat het benzineverbruik geld oplevert voor de schatkist. De overheid gebruikt geld uit de schatkist vooral om bedrijven te faciliteren. Politici die in de ogen van bedrijven hun werk goed doen worden beloond met allerlei commissariaten. Dat zijn baantjes die weinig tijd kosten, een paar uur per maand en een miljoenensalaris opleveren. Zo houden bedrijven de politici zoet.
Luchtmotor
De luchtmotor is recent door een Franse uitvinder ontwikkeld. Auto's kunnen goed rijden op gecompresseerde lucht. De lucht drijft een motorblok aan. De Franse uitvinder heeft echter veel moeite gehad met het vinden van een autofabrikant die het concept wou kopen. Uiteindelijk is de piepkleine Indiase autofabrikant Tatra akkoord gegaan. Maar als Tatra door een groot westers bedrijf wordt opgekocht zal volgens het kapitalistische principe van marktbescherming ook dit concept nooit massaal ingevoerd worden.
Youtube sheeples, 'the truth is in here' !(op internet bedoel ik dan)
En tja, niet-geloven is ook een keuze, ik bedoel we hebben ook islam en christendom, dus waarom niet mensen die olie als domme vieze prut zien en anderen die "het in de fik steken" om er zaken mee aan te drijven.
Ooit dacht men dat vliegen (Voor/door de mens) niet kon. Of een vehicle dat sneller kon dan 80 Km/u, nee dat konnnn niet
quote:
bal, kaats...quote:
quote:Als shell 25 jaar land het patent heeft en dus de monopoliepositie op de markt voor de beste motor OOIT, en dus 25 jaar lang als ENIGE motoren mag produceren en verkopen aan ford/toyota/opel/VW/IEDEREEN voor een prijs die zij bepalen... dan wordt dat gewoon het rijkste bedrijf op aarde.
Geld is als een foto-las, dat bind beter dan ruzietjes in bijv. de linkse kerk. Verdeel en heers. Een script spelen is beter te handelen dan _echte concurrentie_ en _echte vrije markt_, beide bestaan op globaal niveau niet.quote:Nee, shell wilt liever concurreren met andere grote bedrijven op olie
En nu je reactie op wat ik schreef?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bal, kaats...
[..]
Geld is als een foto-las, dat bind beter dan ruzietjes in bijv. de linkse kerk.
Bedrijven zijn zelf 'wel communisten' met hun handpicked contracten voor inkoop combinaties e.d.
Prijsafspraken, bestaat niet... Toeval is het dat prijzen van o.a. benzine zo dicht bij elkaar liggen![]()
Ook is het wachten op een sheeple die dan papagaait: maar bp, q8, shell enz. betaalt veel belasting ! Mja, krijg jij geld toe aan de pomp? Sigaren uit eigen doos, daar geloof ik in!
![]()
[/quote]quote:Op maandag 31 januari 2011 09:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
bal, kaats...
[..]
Geld is als een foto-las, dat bind beter dan ruzietjes in bijv. de linkse kerk.
Bedrijven zijn zelf 'wel communisten' met hun handpicked contracten voor inkoop combinaties e.d.
Prijsafspraken, bestaat niet... Toeval is het dat prijzen van o.a. benzine zo dicht bij elkaar liggen![]()
Ook is het wachten op een sheeple die dan papagaait: maar bp, q8, shell enz. betaalt veel belasting ! Mja, krijg jij geld toe aan de pomp? Sigaren uit eigen doos, daar geloof ik in!
![]()
Nee, shell wilt liever concurreren met andere grote bedrijven op olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |