Ja, je hebt me gisteren zelf toegevoegd op Facebookquote:
Doe niet zo moeilijk manquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige waar ik foto's heb staan is op mijn FB profiel dat alleen zichtbaar is voor vrienden
Ja, svp wel mijn identiteit en foto's voor jezelf houden hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je hebt me gisteren zelf toegevoegd op Facebook
Niet iedereen wil met z'n porem op internetquote:
Ja, ik wil toch niet op straat door toeristen uit Nederland aangesproken worden manquote:
UIteraard, en dat geldt andersom ook. Natuurlijk vertel ik niet dat je in het echt ................ heet.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, svp wel mijn identiteit en foto's voor jezelf houden hoor
Dan ben je toch een held of niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil toch niet op straat door toeristen uit Nederland aangesproken worden man
Natuurlijk doe ik dat Bosjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard, en dat geldt andersom ook. Natuurlijk vertel ik niet dat je in het echt ................ heet.
Leg eens uitquote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Oceanview het volgende:
Ow wacht ik begrijp je wel Stu als ik mij nu in jou plaatst
Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan ben je toch een held of niet?
HA. Gevondenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat Bosje
Stuart is mijn middle naam. Vandaar de S op Facebook
Hehehe, dat kan ook niet moeilijk zijn dan!quote:
Wist ik al , heb je een keer in een andere SC gezegd. Ik heb maar 1 voornaamquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat Bosje
Stuart is mijn middle naam. Vandaar de S op Facebook
Als jij mij zou vragen of ik een pic post van mij zelf zou ik dat ook niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leg eens uit
[..]
Daar zit ik niet op te wachten![]()
Joh, ik zit maar wat te dollen. Ik ben zo lelijk als de nacht. Waarom denk je dat ik de hele tijd op Fok! postquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stu ik word kleddernat van je beschrijving
Oh ik doe er niks mee hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehehe, dat kan ook niet moeilijk zijn dan!
Heb overigens serieus zitten denken om de 3 mensen van Fok! uit mijn profiel te tiefen
Ik ben lekker althans ccquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik zit maar wat te dollen. Ik ben zo lelijk als de nacht. Waarom denk je dat ik de hele tijd op Fok! post
Leugentje om bestwil enzo.quote:
Ik wil nu ook zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ik doe er niks mee hoor. Ik moet wel zeggen dat dat plaatje uit de TAL SC aardig klopte
.
ik doe er niks mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |