Net of jij dat niet weet, het was jouw hond.quote:
adje en kratjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of jij dat niet weet, het was jouw hond.
Dat waren z'n 2 ballen, z'n favoriete speeltjes.quote:
Kanonskogels waren het, shake weighter had zelfs niet zo'n impact als die 2quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat waren z'n 2 ballen, z'n favoriete speeltjes.
RIP Gratje.
Dat was ie zeker, ook al hield hij er rare hobby's op na.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
DA WAS GOFFERDOMMEN NEN LIEVEN HOND JONGEN
Ik waardeer je steun in deze moeilijke tijden heel erg.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
* kutkabouter werkt aan youtube gratje tribute filmpje
neuken werkt ook goed als steun in moeilijke tijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik waardeer je steun in deze moeilijke tijden heel erg.
Steun me.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuken werkt ook goed als steun in moeilijke tijden
zal ik jou eens even komen steunen ja?quote:
Ja ik heb zo'n verdriet man.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal ik jou eens even komen steunen ja?
* kutkabouter pakt auto naar helmondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n verdriet man.
Tot over een uurtje.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
* kutkabouter pakt auto naar helmond
dat is wel een uurtje rijden jaquote:
Geen idee, vraag het www.anwb.nlquote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is wel een uurtje rijden jahoe kan ik het beste gaan? A2 en dan A270?
jij woont daarquote:Op maandag 31 januari 2011 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het www.anwb.nl
Net of ik die snelwegen ken.quote:
ben jij niet met rijbewijs bezig ofzoiets?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of ik die snelwegen ken.
Neuh.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben jij niet met rijbewijs bezig ofzoiets?
het is ook "drein"quote:
"we zullen ge"quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Gratje vertoont verdacht veel overeenkomsten met een goede vriend van me
Je maakt mn naam ten schande, nep Brabander.quote:
goeien reactie welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je maakt mn naam ten schande, nep Brabander.
Ben je nou nog niet gearriveerd? Ik wacht nog steeds.quote:
ja sorry, de auto is kapotquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet gearriveerd? Ik wacht nog steeds.
Mijn mening over jou verandert met de minuut.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja sorry, de auto is kapoten ik moet morgen naar school, ik kan het nog wel halen
oke dat was niet aardig
oke, hier komt een reactie die je wil horen:quote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mijn mening over jou verandert met de minuut.
Ik zit hier te wachten op steun en dan krijg je dit.
Steigerende zwansch? Hoezo wil ik dat horen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke, hier komt een reactie die je wil horen:
ik sta op het punt om naar mijn steigerende zwansch te luisteren en stante pede naar helmond te komen en jou te steunen in deze moeilijke tijden
dat kan ook met een steigerende zwanschquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Steigerende zwansch? Hoezo wil ik dat horen?
Ik wilde gewoon een troostknuffel.
Oh dan, tot straks.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan ook met een steigerende zwansch
kan jij niet hierheen komen?quote:
Zou kunnen, gaat niet gebeuren. Ik heb verdriet ja, ik durf nu niet met de trein.quote:
ja maarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou kunnen, gaat niet gebeuren. Ik heb verdriet ja, ik durf nu niet met de trein.
Wie weet wat ik ga doen in m'n depressieve bui om Gratje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |