wow ik kijk nu is dat live ?????quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef remlof het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Unbelievable. Police vans just drive over protesters. Switch on Al Jazeera Arabic now if you have it
aha , ja ik ken geen arabisch , is lastig dan ... moet het hebben van de beelden ..quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat hoorde ik ze net zeggen. Dat die beelden nu pas vrijkomen.
Ook raar, heb ze al eerder en vaker gezien hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat hoorde ik ze net zeggen. Dat die beelden nu pas vrijkomen.
Ik ook niet, ze zeiden het op de Engelse.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aha , ja ik ken geen arabisch , is lastig dan ... moet het hebben van de beelden ..
staan die toevallig op you tube ofzo heb iemand een linkie ? waren mooie beelden (einde vooral :p)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ook raar, heb ze al eerder en vaker gezien hoor.
huh maar die had het ergens anders over en had toen toch andere beelden ??quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zeiden het op de Engelse.
indd!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
nu live beelden is alweer aardig druk op het plein
ja als ik het goed gelezen had wel, miljoenen moeten er komen ook geloof ik dat ze op de hele wereld gaan demonstreren??quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
Komt morgen de grote dag, als ik het goed begrijp?
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Daniel1976 het volgende:
De grootste klachten van mijn vrienden in Luxor nu.
Kut geen touristen meer hoe verdienen we nu geld en kut al het geld dat we hebben stond op de bank. Hoe komen we nu aan geld.
Heb ze daar erg op het hart gedrukt dat staats tv liegt en dat ze dat nieuws moeten verspreiden.
Al mijn kennissen en familie zijn okay godzijdank.
Ze weten dat ze BBC arab en Al Jazeraa moeten kijken en geen staats tv.
Oja ze zien de nieuwe regering NIET zitten....
Je bedoelt toch met die waterkanonnen en dat traangas op die brug?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh maar die had het ergens anders over en had toen toch andere beelden ??
gelukkig zijn ze okaj!! , zeg ze dat ze dat van die million mars morgen moeten verspreiden!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Daniel1976 het volgende:
De grootste klachten van mijn vrienden in Luxor nu.
Kut geen touristen meer hoe verdienen we nu geld en kut al het geld dat we hebben stond op de bank. Hoe komen we nu aan geld.
Heb ze daar erg op het hart gedrukt dat staats tv liegt en dat ze dat nieuws moeten verspreiden.
Al mijn kennissen en familie zijn okay godzijdank.
Ze weten dat ze BBC arab en Al Jazeraa moeten kijken en geen staats tv.
Oja ze zien de nieuwe regering NIET zitten....
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
staan die toevallig op you tube ofzo heb iemand een linkie ? waren mooie beelden (einde vooral :p)
Moet om 13:00 NL tijd weer terugbellen, dan gaat hij naar familie en vrienden toe in luxor centrum.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze okaj , zeg ze dat ze dat van die million mars morgen moeten verspreiden!
ja , ik had toen net AJA op , maar ik weet AJE online loopt bij mij achter want staat ook op tv aan , maar die loopt steeds voor , had geluid zacht van AJE , op moment dat AJA dat van die brug uitzond hoorde ik ander geluid van AJE ... vandaar ...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch met die waterkanonnen en dat traangas op die brug?
Want dat zag ik net dus op de engelse en daarbij zeiden ze dat ze de beelden nu pas hadden door het gebrek aan internet enzo. Er stond ook friday in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |