Geen problemen mee, laadt en loopt hier netjesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html wil bij mij niet laden , anderen ook dat probleem ?
Bij mij doet hij het gewoon..quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html wil bij mij niet laden , anderen ook dat probleem ?
hij doet het weer , mn pc heb het moeilijk denk ik , is niet gewend zoveel livestreams te draaien denk ik ...( mag ook onderhand wel een nieuwe komen , hij word oud denk )quote:Op maandag 31 januari 2011 11:27 schreef Nies het volgende:
[..]
Geen problemen mee, laadt en loopt hier netjes
Is dat überhaubt mogelijk? Als die mensen hier woonden geloofden ze zeker ook nog in Sinterklaas.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou er zijn mensen die de staats tv geloven en dat is een hele slechte zaak.
quote:Goed wel. NOS heeft Al Jazeera live op de site. http://nos.nl/nieuws/livestream/stream/109/
eej ja .. sinds wanneer dan ? vannacht heeft NOS ook iets langer aan egypte besteed , maar die journalist bracht het nogal krom , wat er allemaal gebeurde, naar mijn mening ..ik irriteerde me nogal aan haar ...quote:
Tsja en toch gebeurd er niets nu, daar hebben ze wel gelijk in.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
juist nu er word gepraat over die million mars morgen en de politie terug is ???????
maar als je de tweets kijkt gaan ze echt door, en het feit van de politie die terug is .. is dit nu niet juist het punt van erop of eronder ? en dan kapt juist nu dat liveblog ermee van NRC ?? ik vind het maar raar ...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja en toch gebeurd er niets nu, daar hebben ze wel gelijk in.
Als het zo doorgaat dan is het over. Dan gaat iedereen weer naar huis en heeft mubarak gewonnen.
Voor mijn gevoel gebrek aan momentum nu
Het omgekeerde zal gebeuren, internet zal strenger bekeken worden, oppositie zal gedecimeerd worden en de regering zal zich beter gaan voorbereiden op volgende opstanden.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Protesten zijn doodgebloed. Laten we hopen dat Mubarak de bevolking snel wat meer vrijheid geeft en de MB ook definitief uitschakelt.
dit, nu of nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Het omgekeerde zal gebeuren, internet zal strenger bekeken worden, oppositie zal gedecimeerd worden en de regering zal zich beter gaan voorbereiden op volgende opstanden.
quote:alaa Alaa Abd El Fattah
by bencnn
note banks can't operate, medicine and food supplies not flowing. yet state tv operational, regime newspapers get distributed #Jan25
3 minutes ago
juist , dus het gaat nu echt gebeuren vermoed ik , nogmaals morgen die million mars waar je over hoort .. het einde is in zicht .. Nu komt het erop aan ..quote:Op maandag 31 januari 2011 11:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Het omgekeerde zal gebeuren, internet zal strenger bekeken worden, oppositie zal gedecimeerd worden en de regering zal zich beter gaan voorbereiden op volgende opstanden.
Ik denk ook dat het morgen is of nooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , dus het gaat nu echt gebeuren vermoed ik , nogmaals morgen die million mars waar je over hoort .. het einde is in zicht .. Nu komt het erop aan ..
of zie ik het nu helemaal verkeerd ?
klopt , maar als je al de demonstranten bij elkaar opteld die op de been waren ( alle steden Suez Alexandria. etc.) kan je wel op miljoen uitkomen ,en dan morgen allemaal tegelijk naar dat paleisquote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het morgen is of nooit.
Al is de term million mars natuurlijk zwaar overdreven omdat heel veel Egyptenaren alleen de staats TV + krant lezen en dus helemaal niet weten dat er morgen een mars is.
Heb dat idee ook, maar Mubarak's reclamebureau is ook volop bezig, lees veel tweets over werknemers die gedwongen worden de straat op te gaan pro Mubarak, de banken blijven dicht, medicijnen worden niet aangevuld, hij doet er natuurlijk alles aan om de mensen andere zaken te geven om zich druk over te maken. Als ze morgen idd zoveel mensen op de been krijgen zou dat wel eens het uiteindelijke turning-point kunnen zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , dus het gaat nu echt gebeuren vermoed ik , nogmaals morgen die million mars waar je over hoort .. het einde is in zicht .. Nu komt het erop aan ..
of zie ik het nu helemaal verkeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |