quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zelfde schoenmaatOk ik heb eigenlijk 41
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK WEET WAT NU ONDER JOUW COMMAND V ZIT
6 uur er uitquote:
Geërfd van mijn mamaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
dan heb jij best grote voeten voor een meisje
Ze past mijn schoenenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
dan heb jij best grote voeten voor een meisje
quote:
rond de 1,75quote:
JE KAN NEIT ALLES HEBBENquote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ben ook nog een uberkneus
WAAROM LUISTER JE TRIESTIG WEINIG MUZIEKquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh
My Top 3 Weekly #lastfm artists: VPRO 3VOOR12 (5), Fleet Foxes (2) & Sigur Rós (1) #lastfm http://bit.ly/cqoHQv
omdat ONZ Radioquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAAROM LUISTER JE TRIESTIG WEINIG MUZIEK
Ik was wel voordat iedereen begon te groeien langste van de klasquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben ook zoiets. Iets groter, 1,78 ofzo
Jezus toen was ik 1,50 ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik was wel voordat iedereen begon te groeien langste van de klasWas al 1,75 in groep 7 geloof ik
Idd,, maar heb wel andere erge dingen... en heb frituur hapjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WEES MAAR BLIJ, JE ZOU MAAR AIDS HEBBEN
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Idd,, maar heb wel andere erge dingen... en heb frituur hapjes
Jij bent zo jong, jij groeit nog wel!quote:
Ja ik moest ook altijd achteraan staan met gym enzoquote:
daarom ook die, nogquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij bent zo jong, jij groeit nog wel!
quote:[..]
Ja ik moest ook altijd achteraan staan met gym enzoEcht ik haatte mijn lengte
Dat had ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik was wel voordat iedereen begon te groeien langste van de klasWas al 1,75 in groep 7 geloof ik
Ik was altijd klein, dat is ook niet zo heel leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Nu zijn ze even groot of groter dan ik
Ik ben 1,85 tho
Nu ben je normaalquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was altijd klein, dat is ook niet zo heel leuk.
Gelukkig heb je een goede muzieksmaakquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was altijd klein, dat is ook niet zo heel leuk.
Uitgewoondquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Oke maar niet te lang max tot 23:30 want ik heb morgen een schoolexamen en ik ben dit weekend uitgewoond door niet slapen.
Dat gelukkig welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een goede muzieksmaak
oke!quote:
yeah, ik heb normale groeiquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nu ben je normaal
Ik was altijd jaloers op mensen met normale groei zegmaar
Ja maar mensen zien me altijd toch nog als kleine omdat ze me zo herinnerenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nu ben je normaal
Ik was altijd jaloers op mensen met normale groei zegmaar
Ik werd lange genoemd en ik stak overal bovenuitquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar mensen zien me altijd toch nog als kleine omdat ze me zo herinneren
quote:
Ik weet niet hoe dat allemaal moetquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneer ga jij draaien? Jouw stem is lievv
Dan zit ik nog op schoolquote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu vind ik het gesneden, ik ga slapen
Tot morgen!
Om 1500 uur weer total awesomeness
Trusten toon, heb je je headset trouwens al?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tot morgen!
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tot morgen!
TMI!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die groeien echt de spuigaten uit
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die groeien echt alle gaten uit
Wat the fuck heeft iedereen met die dromenvangertjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef Roburtt het volgende:
Ik kreeg een sms van Rockiejj of ik iets door wilde geven, ik typ het letterlijk over
Kheb geen internet. Weetniet of je op t forum zit, maar geef t dan ff door. Oja en kusjes aan DV
Dus bij deze
DRAGOSTEA DIN TEI - OZONEquote:
Mark Knopfler - What isquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft iedereen met die dromenvangertje
i dont fucking know, i'm just the messager.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
bekijk haar fobo?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
U2quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
OH OKE 1 ZIJN ER NOG LAUWE REKWESTS VAN U2, ARCTIC MONKEYS, REM, EDITORS OFZO? EN WIE GAAT ER 23:30 WANT IK GA DAN ECHT WEG MAN
Ik heb er 2 van je gedraaidquote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vraag niks aan.. mijn verzoekjes worden over het algemeen niet gewaardeerd.. ik wacht tot er vannacht iemand draait
Snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
i dont fucking know, i'm just the messager.
Wat moet ik in haar fobo danquote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bekijk haar fobo?
en ze is vaak op de radio he
quote:
nee.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
okee, nu ik haar fobo heb gezien neem ik mijn vorige post terug.quote:
foto bekijken?quote:
OMFG..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Tjah dat krijg je als je als 15 jarig meisje een radio uitzending vanuit bad gaat presenteren bijvoorbeeld
Slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
trustequote:
Ik val niet op vrouwen dus ja..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
foto bekijken?
het is best een knappe meiddaarom hebben ze zoveel met haar denk ik.. en het feit dat ze vaak op de radio tehoren is
ik noem het eerder artestiek, en vooral geil.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..Dat is gewoon zielig en aandachttrekkerij
Ach mannen lopen hun pik toch achternaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik noem het eerder artestiek, en vooral geil.
Lol alle 15-jarige meisjes zijn toch aandachtshoeren, zij verheft het gewoon naar een heel nieuw niveauquote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OMFG..Dat is gewoon zielig en aandachttrekkerij
Nee maar je vroeg toch wat iedereen met haar had?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen dus ja..
En ik heb haar nog nooit gehoord op de radio..
Ze klinkt als een klein meisje, blijkbaar geilen ze daar allemaal op hierquote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen dus ja..
En ik heb haar nog nooit gehoord op de radio..
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach mannen lopen hun pik toch achterna :p
Inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol alle 15-jarige meisjes zijn toch aandachtshoeren, zij verheft het gewoon naar een heel nieuw niveau![]()
ib4 gras die roept dat ik jaloers ben
Was ook geen aanval tegenover jou hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee maar je vroeg toch wat iedereen met haar had?
ik val wel op vrouwen.. maar niet op dv.. en vind hetook allemaal beetje veel overhaar.. maar snap waarom ze zo met haar weglopen
Zo naïef zal hij toch niet zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
InderdaadEn hij denkt ook gewoon de enige te zijn met wie zij zo veel smst
Luister vrijdag allemaal proheid zoals ARCTIC MONKEYSquote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. had verwacht dat snuf kut muziek zou draaien... ben blij verrast
Ik denk van welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo naïef zal hij toch niet zijn?
is toch te verwachten op fokquote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Was ook geen aanval tegenover jou hoor
Maar ik verbaas me over de oppervlakkigheid van de mannen hier dan
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Roburtt het volgende:
dag mensen, weltruste voor mensen die gaan slapen zo
weltrustenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Roburtt het volgende:
Slaap lekker, veel plezierin dromen landquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Roburtt het volgende:
ja elk momentquote:
Wat let je?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet me toch een asociaal harde boer laten
als jegaat slapen, zeg het dan even..heb geen zin om je 5x welterusten te wensenquote:
Niks. Ik heb hem gelatenquote:
Popjeeeeeeeeeeeeeeeequote:
idiotquote:
Lievvvvquote:
Bofbipsquote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik blijf wakker
heb weekend tot dinsdagmorgen 7uur
Ja zekersquote:
Eigenlijk niet.. heb maar 1 dag weekendquote:
wat jij wil ben ook niet echt een voorstander maar ontkennen is gewoon domquote:
Nee, dat vind jij dom.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef dragems het volgende:
[..]
wat jij wil ben ook niet echt een voorstander maar ontkennen is gewoon dom
Oh dan is het kutquote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.. heb maar 1 dag weekend
Mooi zoquote:
nee is gewoon domquote:
Afgelopen vrijdag liet ik zo'n harde boer dat de mannen die naast me stonden gewoon schrokkenquote:
BEDANKT AFROMANquote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef Afroman het volgende:
wie heeft die mooie jingle ookalweer gemaakt?
IK VROEG MARK KNOPFLER!! EN ALLES VAN U2 IS GOED!!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de kees kachel jingle echt zo NOT DONE
Goede actiequote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag liet ik zo'n harde boer dat de mannen die naast me stonden gewoon schrokken![]()
Vrouwelijke actie wel
ik was vroeger net als jij maar na dat ik me moest verdedigen kwam ik er achter dat de aarde wel aan het opwarmen was/is, en heb ik mijn gedacht een beetje aangpastquote:
Jawel hequote:
Ik vind het niet kunnen op de radio.quote:
ik ook niet en dat weet snuf ook maar hij is een vervelend kind die net doet of hij alles weetquote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen op de radio.
De aarde is ook aan het opwarmen, maar de invloed van de mens is mimiem. De aarde heeft altijd periodes waarin het warmer en kouder is.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef dragems het volgende:
[..]
ik was vroeger net als jij maar na dat ik me moest verdedigen kwam ik er achter dat de aarde wel aan het opwarmen was/is, en heb ik mijn gedacht een beetje aangpast
Oke sorry speciaal voor jou is hij uit de sample lijst gehaaldquote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen op de radio.
De aarde warmt op.. als we allemaal iets anders doen dan de vorige generatie is het goed.. laat de volgende generaties maar weer wat meer doenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef dragems het volgende:
[..]
ik was vroeger net als jij maar na dat ik me moest verdedigen kwam ik er achter dat de aarde wel aan het opwarmen was/is, en heb ik mijn gedacht een beetje aangpast
jup inderdaad maar je kunt niet zeggen dat we niks geholpen hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
De aarde is ook aan het opwarmen, maar de invloed van de mens is mimiem. De aarde heeft altijd periodes waarin het warmer en kouder is.
Jawel, maar ik begin pas om 12.00 uurquote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he![]()
Moet kunnen zoiets hoor
Hoef jij niet te werken morgen?
Dat kleine beetje CO² wat wij uitstoten doet naar mijn mening niet zoveel. Als je kijkt wat door de natuur zelf al wordt uitgestoten bij bijvoorbeeld een vulkaanuitbarsting.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
jup inderdaad maar je kunt niet zeggen dat we niks geholpen hebben.
zeggen dat de volgende generatie maar wat moet doen vind ik een beetje een slecht idee.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De aarde warmt op.. als we allemaal iets anders doen dan de vorige generatie is het goed.. laat de volgende generaties maar weer wat meer doen
is mijn mening.. die door bijna niemand gewaardeerd word:P
Lekker!!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik begin pas om 12.00 uur
dus ik kan een beetje uitslapen, en wakker worden met de muziek van koelkast
Kees kankerkachel, moet genoeg zeggen denk ik zoquote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb die hele jingle niet gehoord.. hoe gaat tie dan?
dat dacht ik vroeger ook tot ik echt onderzoek ging doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat kleine beetje CO² wat wij uitstoten doet naar mijn mening niet zoveel. Als je kijkt wat door de natuur zelf al wordt uitgestoten bij bijvoorbeeld een vulkaanuitbarsting.
Als je kijkt naar hoe koud het vaak is denk ik dat ook wel eensquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn ook zat wetenschappers die juist verwachten dat we weer richting een kleine ijstijd gaan, dus het boeit me echt niet.
Ik zeg dat we iets moeten aanpassen aan onze levensstijl. en de volgende generaties krijgt er toch mee te maken...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef dragems het volgende:
[..]
zeggen dat de volgende generatie maar wat moet doen vind ik een beetje een slecht idee.
ik zeg bouw kerncentrales
En tot welke conclusie ben je gekomen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef dragems het volgende:
[..]
dat dacht ik vroeger ook tot ik echt onderzoek ging doen.
dan hoef ik hem niet te horenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker!!
[..]
Kees kankerkachel, moet genoeg zeggen denk ik zo
dat dachten ze in 1974 al maar dat zou wel kunnen maar dan begint het ingewikkeld te wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Er zijn ook zat wetenschappers die juist verwachten dat we weer richting een kleine ijstijd gaan, dus het boeit me echt niet.
Wijze woorden.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
Uiteindelijk hebben we allemaal seks en dan gaan we dood.
quote:
je moet wereldwijd kijken en niet lokaalquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe koud het vaak is denk ik dat ook wel eens
dat ik ongelijk hadquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
En tot welke conclusie ben je gekomen?
Dat was ook maar een grapjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef dragems het volgende:
[..]
je moet wereldwijd kijken en niet lokaal
De zonneactiviteit is op het moment ook extreem laag, dus er valt wat voor te zeggen dat het kouder gaat worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef dragems het volgende:
[..]
dat dachten ze in 1974 al maar dat zou wel kunnen maar dan begint het ingewikkeld te worden
juwaitsquote:
Kon je je stoofpot nog binnenhouden?quote:
Zeg het eens schat?quote:
dat vind ik ook onzin.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg dat we iets moeten aanpassen aan onze levensstijl. en de volgende generaties krijgt er toch mee te maken...
Nu mogen wij het fixen door onze voorgangers.. ik ga dus echt geen okselhaar, geitewollensokkentype worden
Kerncentrales... mee eens
Uiteindelijk welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kon je je stoofpot nog binnenhouden?
Aan kernenergie zitten ook zat nadelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef dragems het volgende:
[..]
dat vind ik ook onzin.
gewoon doorgaan met de dingen die het ons gemakkelijk maakt maar wel kijken naar goeie energie zoals kern en fission
Is ook niet echt een single ofzo he? Maar imo wel het beste nummer van het albumquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuf![]()
Heerlijk een nummer dat ik zelden tot nooit op de radio hoor![]()
Niet op onzin maar ook niet op andere zenders
Wa hajje er allemaal bijgepleurt?quote:
Snuf.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Wie draait er? Er staat dj naam: source
ja dat heeft dus ook weer minder invloed. dat met co2 + 100 andere factorenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De zonneactiviteit is op het moment ook extreem laag, dus er valt wat voor te zeggen dat het kouder gaat worden.
je vriend snufquote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Wie draait er? Er staat dj naam: source
meetbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de mens heel veel invloed heeft op de opwarming van de aarde?
Ja weet ik maar nog niet gedaan op deze pcquote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
@Snuf.: je streamtitel even aanpassen zoals vermeld op de wiki: www.onzinradio.nl/wiki
aardappels, wortels, doperwten, soepgroenten, basilicumquote:
Voor de volgende keer dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nog niet gedaan op deze pc
Nee is idd niet als single uitgebracht. Jammer wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is ook niet echt een single ofzo he? Maar imo wel het beste nummer van het album
nee hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet ik alu hoedjes gaan uitdelen hier?
Ga jij popje eens een lief kusje geven voor mijquote:
zijn we gewoon nodig tot fission werktquote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Aan kernenergie zitten ook zat nadelen.
Ja op mijn andere gaat het wel oke maar ik doe nu vanaf mijn Macbook en daar heb ik geen headset omdat dat een bug is in VDJ. Zou jij het over willen nemen zometeen? Want ik wil eigenlijk zo stoppen..quote:
Done. Ze keek raarquote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij popje eens een lief kusje geven voor mij
daarom kernquote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef Zokunen het volgende:
Koude fusie zou wel ideaal zijn, maar dat kunnen ze nog niet.
HEBBEN WE NODIG!!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef dragems het volgende:
[..]
zijn we gewoon nodig tot fission werkt
Lolquote:
Nee, ik ben zelf met andere dingen bezig. Er zijn vast anderen die willen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja op mijn andere gaat het wel oke maar ik doe nu vanaf mijn Macbook en daar heb ik geen headset omdat dat een bug is in VDJ. Zou jij het over willen nemen zometeen? Want ik wil eigenlijk zo stoppen..
Ik vind deze muziek niks aanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef dragems het volgende:
[..]
dat vind ik ook onzin.
gewoon doorgaan met de dingen die het ons gemakkelijk maakt maar wel kijken naar goeie energie zoals kern en fission
laat me met rust ik hoor te slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEBBEN WE NODIG!!
NIET ZIJN!!
Onderontwikkelde boer
Lievv hoor, ik dacht wat gaat ie nou doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij popje eens een lief kusje geven voor mij
editquote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
ZIJN ER MENSEN DIE HET OVER WILLEN NEMEN BINNEN NU EN EEN KWARTIETJRE OFZO???
Ik zou om 22:00 naar mijn bed gaan van mijzelf
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Lievv hoor, ik dacht wat gaat ie nou doen?![]()
en toen kreeg ik heel lieff een kusje op mijn wang
Ja dus?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef dragems het volgende:
[..]
laat me met rust ik hoor te slapen
JAAAAAAAA KOELKAST SHOWquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Als er over 15 min nog niemand is dan doe ik 't wel maar dan alleen verzoekplaten achter elkaar tot ik klaar ben met wat ik aan het doen ben.
Top! maar ik hoop dat nog iemand komt dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Als er over 15 min nog niemand is dan doe ik 't wel maar dan alleen verzoekplaten achter elkaar tot ik klaar ben met wat ik aan het doen ben.
waar?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aardappels, wortels, doperwten, soepgroenten, basilicum
heb zelfs een foto gepost
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEBBEN WE NODIG!!
NIET ZIJN!!
Onderontwikkelde boer
Toppertjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik meld mij over 15 minuten en dan hoor ik 't wel.
Trusten!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
mensen ik ga nu echt slapen weltrusten iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
![]()
stuk of wat topics trug.. weet hoeveel terug..maar rond etens tijdquote:
Ja slaap lekker hequote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker zieke schatquote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben jij inmiddels al wat vrolijker?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk of wat topics trug.. weet hoeveel terug..maar rond etens tijd
Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
WAAROM duurt Ubuntu downloaden zo lang
Weltrustenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al wat vrolijker?
Dat is idd wel wat langzaam ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3 minuten voor 700mb is me echt te gortig
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap lekker zieke schat![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier in dromenland
quote:
Onderontwikkelde boerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik is gewoon me rust nodig
Ja hoi, hier nog 1quote:
tsss ik niet eens apartquote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik is gewoon me rust nodig
Ja maar jij hebt tietenquote:
quote:
Gaat het?quote:
Ja hoor.quote:
Oke tof wil je na KT TUNSTALL?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan wel heel even testen heb edcast nu draaiend, maar wel zo kort mogelijk. Geen idee wat ik ga doen though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |