quote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Dirkh het volgende:
Greys en Erik zijn geïnterviewd voor een blad en ze zijn met z'n allen door de pers op de foto gezet dankzij de vlaggetjes.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Dirkh het volgende:
Greys en Erik zijn geïnterviewd voor een blad en ze zijn met z'n allen door de pers op de foto gezet dankzij de vlaggetjes.
Ja, dus, en? Duhquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Nederland ooit nog in de finale gaat komen
Dat kan heus wel. Alleen niet als de TROS verantwoordelijk is voor inzendingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Tuurlijk. Gewoon je topartiesten sturen, doen ze in het Oostblok ook. Ik blijf hopenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
In de finale (laatste ..? ) jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Het maakt me eigenlijk geen donder uit of ze in de finale komen of niet. Vind het al leuk om zo mee te kletsenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Wat leukquote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Dirkh het volgende:
Als het al niet mis gaat vanwege de liedjeskeuze, is het wel vanwege gebrek aan uitstraling.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Temlin het volgende:
Daar valt je kaak toch vanuit z'n kom.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
Ze wilden heel duidelijk aangeven dat het een TROS songfestival was, en dat is vorig jaar gelukt met Sieneke, maar nu wilden ze echte muzikanten.
Aldus meneer TROS.
Die snapt er inderdaad geen fuck vanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Peter Kuipers: Het is een Tros Songfestival, vorig jaar met Sieneke en nu met echte artiesten.
Wat doet deze man daar op het krukje?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Peter Kuipers: Het is een Tros Songfestival, vorig jaar met Sieneke en nu met echte artiesten.
Me and my guitar was ook wel een leuk nummer van Belgie. Maar 3 Volendamse jongens gaan het niet redden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Als het al niet mis gaat vanwege de liedjeskeuze, is het wel vanwege gebrek aan uitstraling.
Nederlanders beheersen het soort glamour dat het in de rest van Europa mogelijk goed zou kunnen doen gewoon niet. We zijn te nuchter. En proberen we het eens, zoals met De Toppers, dan slaan we alsnog de plank mis.
België kwam in 2003 nog tweede, dus het zou niet persé aan het land hoeven te liggen dat we laag komen. Het 'klopt' gewoon steeds (nét) niet wat we inzenden.
Wat een faalhaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Dirkh het volgende:
Wat doet deze man daar op het krukje?
quote:Vak jury my arse. i dont think theyve seen the ESC in the last 10 years!!
quote:what irritates me is that they seem to think you have to make a big bang to qualify..... like they never have seen the esc before. Last year Belgium won the semi with a really simple guitar song, and then there's all the balkan ballads all in a language we dont speak but which still do really well. The Vak jury seemed to think that you still have to be bucks fizz to win. Just irritating. That song nr.4 could well have qualified issit.
Chiq past niet bij hun pauperkleding des te meer dan blijven ze dicht bij zichzelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
Ze willen iets uitbundiger gekleed gaan in Dusseldorf, iets meer chiq, maar ze willen wel dicht bij zichzelf blijven.
Die vent heeft er verstand van.quote:
Bij het NSF gaat het toch om de eerste indrukquote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor 'm nu voor de 4de keer helemaal en ik moet toegeven... hij wordt wel steeds leuker.
Een liedje dat pas leuk wordt na meerdere luisterbeurten is echt een flop voor een songfestival... daar hoort het publiek maar één keerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor 'm nu voor de 4de keer helemaal en ik moet toegeven... hij wordt wel steeds leuker.
Yep.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we met Weelderig Waardeloos in een hele subtiele setting het best hadden gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |