abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92104605
JanDirkStouten (Jan Dirk Stouten)
Niemand bij #Feyenoord bereikbaar om te reageren op Bradley. Duitse media melden dat Rdammers hem willen vastleggen.
pi_92104684
Spannend altijd die laatste transferdag. :D
pi_92104726
quote:
'Feyenoord wil dubbelslag slaan op transfermarkt'

ROTTERDAM - Feyenoord wil een dubbelslag slaan op de transfermarkt. Naast Marcel Meeuwis wil de club van trainer Mario Been ook Michael Bradley, voor minimaal een half jaar, overnemen van het Duitse Borussia Mönchengladbach.

Dat meldt het Duitse Express vandaag.

Bradley is na de komst van Michael Fink (Aston Villa) naar Mönchengladbach overbodig geworden bij de Bundesligavereniging.

De Amerikaans international zou voor een half jaar overkomen naar Rotterdam, waar Meeuwis morgen medisch gekeurd wordt.
30/01/11 22u29
pi_92104740
quote:
Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Verschil is dat ajaks zelf de aanstichter is. Daarnaast is er wel een verschilletje, tussen een speler die net door een subtopper is gekocht voor een fiks bedrag, die dan alleen weg mag naar een topper met winst, of een jeugdspeler die na een leuk toernooi voor een kapitaal naar een van de grootste clubs ter wereld kan.
Ajaks :') kleuter.

1. Waarom zou Heerenveen er 3 miljoen winst op moeten maken? Op een bankzitter die ruzie heeft met de trainer.

2. En hoe weet je dat Ajax de aanstichter is? Contact gehad :')
★★★
  zondag 30 januari 2011 @ 22:39:08 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92104814
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Freudie het volgende:

[..]

Snap je ook meteen waarom El Ahmadi verhuurd is.

Daarnaast, zo hard hadden we 'm ook niet nodig, afgaande op de wedstrijd van vandaag.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:39:18 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92104820
Bradley komt niet?

quote:
UPDATE 21.50 uur:
Aston Villa verklaart op de clubsite dat de Premier League-club dichtbij een akkoord is met Bradley. "Wij kunnen bevestigen dat we in verregaande onderhandelingen zijn met Bradley voor een huurperiode voor de rest van het seizoen. De middenvelder onder gaat binnen 24 uur een medische keuring, als hij ook tot een persoonlijk akkoord komt over een overgang."

"Bradley is één van de rijzende sterren van het Amerikaanse voetbal. Hij was erg belangrijk voor Team USA bij het WK in 2010 en de Confederations Cup in 2009. De 23-jarige Amerikaan, die overkomt van Borussia Mönchengladbach, heeft vijftig interlands gespeeld voor Amerika.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92104852
Oh jee...verwarrend allemaal zo.
pi_92104903
Zou ook niet heel realistisch zijn.
pi_92104907
Ik ziet het wel. Ik hoop eigenlijk op een wat sterkere keeper, misschien toch maar Darley gebruiken?

Van Dijk is uitgeschakeld dit seizoen toch?
  zondag 30 januari 2011 @ 22:45:04 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92105108
Geen Bradley, jammer ;( .
2000 light years from home
pi_92105218
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef Happel het volgende:
Bradley komt niet?

[..]

Waarom het duimpje naar boven voor je post? Lijkt me toch een goede versterking, al is het maar voor een halfjaar. Is het niks voor de basis, dan is het wel een goede reserve.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:47:59 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92105251
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom het duimpje naar boven voor je post? Lijkt me toch een goede versterking, al is het maar voor een halfjaar. Is het niks voor de basis, dan is het wel een goede reserve.
Happel heeft altijd duimpjes.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_92105262
Nog een middenvelder is misschien te veel van het goede. Als je Meeuwis al haalt en Bradley,die haal je niet voor de bank lijkt mij...
pi_92105342
Jammer leek me wel een goeie gozert
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92105507
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Happel heeft altijd duimpjes.
Een duimpie naar beneden is ook een duimpie ;)

OT: Tegenstrijdige berichtgeving overal...hier lees ik weer wat anders:

quote:
'Feyenoord is Aston Villa te snel af rondom Bradley'

Zondagmiddag werd bekend gemaakt dat Michael Bradley rond zou zijn met Aston Villa over een huurperiode tot het einde van het seizoen. Kort na dat bericht lijkt het erop dat de Amerikaan helemaal niet naar de Premier League verhuisd.

Feyenoord zou de middenvelder namelijk op huurbasis over nemen van Borussia Mönchengladbach. Na Marcel Meeuwis, die eerder een overeenstemming bereikte met de Rotterdammers, zou Bradley de tweede speler moeten worden die het middenveld van Feyenoord komt versterken. Er zou in Rotterdam sneller zijn gehandeld dan in Engeland waardoor Aston Villa lijkt mis te grijpen.

Tussen 2005 en 2008 was de 23-jarige Bradley ook al actief in de Eredivisie. Toen speelde hij zijn wedstrijden in het shirt van SC Heerenveen en maakte daar een grote indruk. Borussia Mönchengladbach en Feyenoord hebben het nieuws nog niet officieel bevestigd.
http://www.soccernews.nl/(...)el_af_rondom_Bradley
pi_92105587
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Freudie het volgende:
Nog een middenvelder is misschien te veel van het goede. Als je Meeuwis al haalt en Bradley,die haal je niet voor de bank lijkt mij...
Dat maakt toch niet uit? Er zijn zoveel geblesseerden geweest dit seizoen dat we geen volwaardige eerste elftalspelers op de bank hebben zitten. Dan zien we wel wie er de concurrentiestrijd wint op het middenveld. ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 22:55:23 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92105686
Gewoon nog 25 uur afwachten ^O^
Hopelijk kunnen ze ook wat spelers definitief vastleggen na het seizoen. Vind eigenlijk alle spelers die nu gehuurd worden ook een goede versterking voor volgend seizoen. Geen spelers waarmee je voor de top 4 hoeft te gaan, maar wel betaalbare spelers waarmee je voor europees voetbal kan spelen en waar je een leuk team mee kunt opbouwen voor komende jaren.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 30 januari 2011 @ 22:56:27 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92105735
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een duimpie naar beneden is ook een duimpie ;)

OT: Tegenstrijdige berichtgeving overal...hier lees ik weer wat anders:

[..]

http://www.soccernews.nl/(...)el_af_rondom_Bradley
Dit is volgens mij pure insinuatie op basis van de berichten. We wachten het wel af...
2000 light years from home
  zondag 30 januari 2011 @ 22:56:55 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_92105767
Zijn Bradley en Meeuwis niet een beetje dezelfde soort spelers , of zit ik er naast ?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 30 januari 2011 @ 22:57:20 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92105796
Ik vraag me af wat het salaris van Karim was dan. Hopelijk gaat hij aan het einde van het seizoen voor een leuk bedrag naar het buitenland. Goede speler, maar helaas komt het er bij ons onvoldoende uit, dan kun je beter de financiele schade beperken nu het nog kan, zonder hem naar een directe concurrent te laten vertrekken.
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 22:58:12 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92105850
Tering wat zuur.
Volgende week een keer mazzel?
Of misschien zelfs gewoon op kwaliteit winnen van vitesse? Want een béétje hoopvol was het wel, ondanks de 0 punten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_92106067
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me af wat het salaris van Karim was dan. Hopelijk gaat hij aan het einde van het seizoen voor een leuk bedrag naar het buitenland. Goede speler, maar helaas komt het er bij ons onvoldoende uit, dan kun je beter de financiele schade beperken nu het nog kan, zonder hem naar een directe concurrent te laten vertrekken.
Precies...heel erg jammer dat het er niet uitkomt, maar dat heeft niet alleen aan Feyenoord gelegen. Ik heb nooit echt het idee gehad dat deze jongen het echt naar z'n zin had in Rotterdam en dat hij graag een stapje extra wou zetten. Ook dat eindoze lopen en draaien aan de bal op de eigen helft met 2 aanvallers in je nek doet hij gewoon zelf. Wat dat betreft heeft hij de status die hij bij FC Twente had niet waargemaakt.
pi_92106125
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit is volgens mij pure insinuatie op basis van de berichten. We wachten het wel af...
Ja, na wat doorlezen kom ik daar ook net achter. Maargoed...mocht hij komen is het een goede versterking en in het andere geval is het jammer, maar niet het einde van de wereld.
  zondag 30 januari 2011 @ 23:05:21 #25
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92106203
quote:
19s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Enchanter het volgende:
Zijn Bradley en Meeuwis niet een beetje dezelfde soort spelers , of zit ik er naast ?
Meeuwis is zoals ik het zie een wat controllerender figuur, met een eind meer ervaring. Die moet gewoon centraal spelen en de rest goed neerzetten/coordineren. Was bij Roda ook aanvoerder. volgens mij ook een speler die vrijwel nooit verzaakt / vrij contant is.
Bradley is dan toch meer aanvallend ingesteld, meer een tien of vooruitdenkende vleugelspeler. Ook wel een karakterspeler overigens, maar niet de speler die het hele middenveld op z'n plaats kan zetten. Denk dat de komst van Bradley wel eens vervelend kan worden voor meneer Bruins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')