Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
heb vandaag kaneel in de appeltaart gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nu dus zin in kaneelstokken
Nou ja, 1
Kaneelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vandaag kaneel in de appeltaart gedaan![]()
Ik vorig jaar een keer per ongeluk in een gehaktbalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vandaag kaneel in de appeltaart gedaan![]()
Een gehaktbal en dan ook nog per ongelukquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vorig jaar een keer per ongeluk in een gehaktbal.
Was nog best lekker ook.
slaap ze wokquote:
mja ik had ook bijna de curry er in gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vorig jaar een keer per ongeluk in een gehaktbal.
Was nog best lekker ook.
Ik dacht dat ik de nootmuskaat paktequote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een gehaktbal en dan ook nog per ongeluk![]()
Ik mis van alles geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met wok?
nee hoor, gouden handjes, hij
En hoppa, en gehaktbal van 3 ons valt dan niet opquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nootmuskaat pakte.
Geweldige quotes heeft die manquote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon om die uitspraak dacht ik het dus maar jij weet dus waar die van komt
Zijn gouden handjes zijn prothesesquote:
Volgens mij lees jij mijn post verkeerd... ik heb kaneel in een gehaktbal gestopt, geen gehaktbal in een appeltaartquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En hoppa, en gehaktbal van 3 ons valt dan niet op![]()
hmm.. dat zou wel heel.... " apart" zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij mijn post verkeerd... ik heb kaneel in een gehaktbal gestopt, geen gehaktbal in een appeltaart.
Als je dat voor elkaar krijgt ben je wel heel verstrooitquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij mijn post verkeerd... ik heb kaneel in een gehaktbal gestopt, geen gehaktbal in een appeltaart.
Alsof dan?quote:
Fakenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsof dan?
Er is natuurlijk niets nep aan wok of mij
Oooh, dat las ik inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep al niet dat het hem niet was opgevallenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je wel heel verstrooit
Ik mis weer van allesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsof dan?
Er is natuurlijk niets nep aan wok of mij
Mwa. Vandaag kon ik weer niet tot actviteit komen, daar baal ik wel een beetje van. Net wel even een film gekeken en heeft me wel even goed gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Bos
En nog een beetje een fijn weekend gehad?
quote:
quote:
Ja, nou, precies, nou, dat. Dus.quote:
Niet veel bijzonders gedaan, lekker lui weekend, vanaf morgen weer gelukkig halve dagen werkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Vandaag kon ik weer niet tot actviteit komen, daar baal ik wel een beetje van. Net wel even een film gekeken en heeft me wel even goed gedaan.
En jij?
Jij bedoelt nu heul iets andersquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, als jullie dat leuk vinden...
Ja dat las ik. Wel lekker danquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders gedaan, lekker lui weekend, vanaf morgen weer gelukkig halve dagen werken
Nietus. Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bedoelt nu heul iets anders
Zuster Enfermerelquote:
Niet waaaaaaaaaaaaaaaar!quote:
Kun je je fiets niet gewoon thuis laten dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
Trouwens morgen moet ik met mijn fiets in de hand naar het werk lopen
Mwoah, het wordt weer nachtwerk, maar dat maakt me niet uitquote:
Doet me denken aan een Sinterklaasliedjequote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
Trouwens morgen moet ik met mijn fiets in de hand naar het werk lopen
Stuuuuquote:
Zwarte Piet ging uit fietsen toen klapte zijn band, toen moest ie gaan lopen door heel Nederlandquote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Sinterklaasliedje
Het punt dat 's ochtends het weekend er op zit en 's middags niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je je fiets niet gewoon thuis laten dan?
Die pepernoot krijg daar de kans niet toequote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Sinterklaasliedje
Ja joh, dit is mijn 2e Strongbow en heb 1 Stella op en neem voor het slapen gaan nog 1 Strongbowquote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuuuu![]()
Al aan de Strongbow begonnen?
Je hebt 's middags weer weekend?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het punt dat 's ochtends het weekend er op zit en 's middags niet meer
Uiteraard, 's morgens moet je de andere kant opquote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope dat niet maar kan ik weer naar huis fietsen
daarom dusquote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, 's morgens moet je de andere kant op
Ik ga nuquote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ga vandaag eens op tijd naar bed dus over zo'n 3 kwartier
wauw, zelfs met friemeltjequote:
Doegquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nu
De wekker gaat over 6 uurtjes alweer
Seeya'll
Trusten Dquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nu
Seeya'll
Dat is wel vroeg. Welterusten dus Deequote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nu
Seeya'll
2 minuten HEEL goed poetsen Nijntjequote:
quote:
quote:
Stuquote:
oei, erg ?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef roeleke92 het volgende:
zojuist 1ste uitruk van de dienst gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |