Jammer.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Au revoir. Misschien zie ik je ooit nog. Maar aan je postgedrag te zien kom je niet zo vaak in ONZ dus denk ik dat dit het dan is. Laters.
Beef Teriyakiquote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn eten viel trouwens tegen. Slechte beef
Dat ken ik alleen als chicken teriyaki en dat is lekkerquote:
http://www.kookjij.nl/recept-beef-teriyakiquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als chicken teriyaki en dat is lekker
Ziet er goed uit. Dat zou ik zeker etenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.kookjij.nl/recept-beef-teriyaki
Ik droom altijd over jouquote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nu ga ik denken dat er wat is
Dat is zo lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Dat zou ik zeker eten
Nou, maak het klaar en ik kom bij je etenquote:
Kom je daar speciaal voor uit Londenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, maak het klaar en ik kom bij je eten
Ohhhhh ik bedoel lutte sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vastlaatst noemde je me nog nerd
Waar woon jequote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kom je daar speciaal voor uit Londen?
All good things come to an end sadlyquote:
Kan nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mezelf even uit de OP gehaald.Haalt iemand me uit de wiki?
Luttequote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Waaromquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Yupquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
jawelquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die kon je toch niet wijzigen?
ow want de grtdojw stond nog op de wiki en ik kon die niet wijzigen volgens mijquote:
Bij Eindhovenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar woon je
Ik heb 2 vluchten naar NL al geboekt
Moet je je voor aanmelden in de Wiki zelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow want de grtdojw stond nog op de wiki en ik kon die niet wijzigen volgens mij
Te jong en bezet en nou opflikkeren met je zinloze hosselpogingen.quote:
ooow okequote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je je voor aanmelden in de Wiki zelf.
Verder heeft dat geneuzel in de Wiki allemaal weinig zin omdat er een Nieuw topic openen-knopje isquote:
als je mobiel zit kan je de wiki wel handig gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verder heeft dat geneuzel in de Wiki allemaal weinig zin omdat er een Nieuw topic openen-knopje is.
Donequote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Te jong en bezet en nou opflikkeren met je zinloze hosselpogingen.
Maar wat ik eigenlijk wilde melden: honkeytonk op verzoek uit de OP gehaald, als Benny hem even van de wiki haalt?
Ik ook nietquote:
quote:
CC is een pandabeertjonquote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CC is een beer ja, en houdt van beren.
Alleen ik weet die van sinterklaas niet meerquote:
quote:
Van mij niet hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg allemaal gekke namen hier
Die vind ik toch stomquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen ik weet die van sinterklaas niet meer.
quote:
Jeroomquote:
quote:
quote:
wat vroeg je dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nou dan niet, ik vroeg het op een normale toon
Geen idee.quote:
Viespeukquote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of je met mij wilt neuken [ afbeelding ]
Says who.quote:
Ja hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Of je met mij wilt neuken [ afbeelding ]
haha gekkie xd xdquote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaar zijn ze weer. [ afbeelding ]
Muffinquote:
Picsquote:
In een bepaald topicquote:
Doe het nou maar gewoon, doe ik ook altijdquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja doe maar ik voel me helemaal top. [ afbeelding ]
quote:
Gheghequote:
Mijn gebit, ik voel de zoetigheidquote:
Woohooquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In de zomer kom ik naar je toe
Neemanquote:
Met de eerste de beste nerd van fok jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel kan neuken
Nou en, jij hoeft er toch niet mee te neukenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Met de eerste de beste nerd van fok ja
Uhuh. Je was 9 toen je je hier registreerdequote:
Nee, 7quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Je was 9 toen je je hier registreerde.
Is het erg als ik je 30 had geschatquote:
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je doet het dan sowieso legaal
Wahahahahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het erg als ik je 30 had geschat![]()
. Maar dat kwam meer omdat je Symph had gemeet. En dat is ook al een oudje
.
Ik wil ook wel een keer of 2quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je doet het dan sowieso legaal
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
17 en binnenkort word ik 18
Ooooh, dan mag allesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
17 en binnenkort word ik 18
Dat is een jaquote:
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik ga deze zomer naar Londen
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij noemde me nerd en slet
ja ik ga niet iemand neuken die me eerst een nerd noemt en daarna een sletquote:
Oehh neem je dan mij mee naar de London's Eye?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik ga deze zomer naar Londen
En als ik je zo noemquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ga niet iemand neuken die me eerst een nerd noemt en daarna een slet
En wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oehh neem je dan mij mee naar de London's Eye?
ik ga meequote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil met Stu op Piccadilly Circus mensen spotten.
Het is een reuzerad maar je krijgt wel een kusje op je neus of bijtje in je oor.quote:
Okay. Mag je tussen ons in zittenquote:
oke danquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is een reuzerad maar je krijgt wel een kusje op je neus of bijtje in je oor. [ afbeelding ]
Yay lijkt me tof!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okay. Mag je tussen ons in zitten.
Akkoord?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan
[..]
Yay lijkt me tof!
Dan liever in een mooi park. Dat is namelijk veel leukerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil met Stu op Piccadilly Circus mensen spotten.
Tot zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu de pc afsluiten, ben er zo weer mobiel
Ja, dat wilde ik eerst zeggen, maar ik wist geen naamquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan liever in een mooi park. Dat is namelijk veel leuker
Klinkt goed kerelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Zo geen verkeerde keuze om een film te kijken, voel me een stuk beter nu
Tot zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu de pc afsluiten, ben er zo weer mobiel
sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Oceanview het volgende:
30-1-2011 13:15 - Ontmaagding
CC kwam te laat![]()
![]()
Hyde Park en Green Park zijn erg groot. St James' park is mooi en vlakbij, er zijn genoeg leuke parken vlakbij het centrumquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot zo.
[..]
Ja, dat wilde ik eerst zeggen, maar ik wist geen naam
Ik ga even wat foto's zoeken van mijn 3 daagse vakantie in londonquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hyde Park en Green Park zijn erg groot. St James' park is mooi en vlakbij, er zijn genoeg leuke parken vlakbij het centrum
St James' Park is toch het stadion van Newcastlequote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hyde Park en Green Park zijn erg groot. St James' park is mooi en vlakbij, er zijn genoeg leuke parken vlakbij het centrum
Mooi Bosquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Zo geen verkeerde keuze om een film te kijken, voel me een stuk beter nu
Geen idee. Het is het park dat naar het paleis van de Kwien looptquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
St James' Park is toch het stadion van Newcastle?
[..]
Mooi Bos!
http://nl.wikipedia.org/wiki/St._James'_Parkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Het is het park dat naar het paleis van de Kwien loopt
The Contract met Morgan Freeman. Gewoon lekker filmpje om een keer te zien. ik geef het een 7quote:
Morgan Freemanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The Contract met Morgan Freeman. Gewoon lekker filmpje om een keer te zien. ik geef het een 7
Ik vind het echt niet kunnen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kwam gewoon te laat op iemands ontmaagdinghoe kan dat nou
Ja voor iets van 7 euro lag er een 3 dvd set met films van Freeman bij de mediamarkt. Dus maar meegenomen. En net dus de eerste film gekeken.quote:
Het is goedquote:
Wat zijn de andere 2 films? Koopje hoor, 7 euroquote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja voor iets van 7 euro lag er een 3 dvd set met films van Freeman bij de mediamarkt. Dus maar meegenomen. En net dus de eerste film gekeken.
Mediamarkt heeft wel vaker zulke aanbiedingen, zitten af en toe wel toffe films bijquote:Op zondag 30 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn de andere 2 films? Koopje hoor, 7 euro
The Code en Edisonquote:Op zondag 30 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn de andere 2 films? Koopje hoor, 7 euro
Zegt me zo even niets maar toffe aanbiedingquote:
Goede acties dan wel en zeker voor zo'n prijsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft wel vaker zulke aanbiedingen, zitten af en toe wel toffe films bij.
is prima ik neem je mee naar venetie enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is goedmaar kheb wel een operatie aan mijn gezicht gedaan voor 20 miljoen in Brazillië en ik ben de staat 747 miljoen euro verschuldigd
Ik doe dan wel meer dan handje vasthoudenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hou je dan mijn handje vast als we boven zijn? Heb een beetje hoogtevrees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik doe dan wel meer dan handje vasthouden
omdat CC mobiel is en nog geen spoilers kan lezen een spoilerje liet me quoten voor dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
One luvquote:
Ja extra dataverbruik voor OV moet kunnen toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je liet me quoten voor dat?
Leuke foto's Oceanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
kleine greep uit OV's vakantie in London
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft als het goed is 2 ogen bij deze niet verder vertellen hequote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil weten hoe stu eruit ziet en ik wil hem meeten
Ja, zou zo iemand kunnen rondlijden langs dezelfde plekjes al kan ik niet zo snel zien waar precies de middelste foto is gemaakt. Maar goed, genoeg van dat soort straat artiestenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankje, je herkent alles wel zo'n beetje?
Dat komt vast wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil weten hoe stu eruit ziet en ik wil hem meeten
Dat kloptquote:
Achter London's Eye als je verder loopt dus zegmaar ( voor zover ik nog weet)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou zo iemand kunnen rondlijden langs dezelfde plekjes al kan ik niet zo snel zien waar precies de middelste foto is gemaakt. Maar goed, genoeg van dat soort straat artiesten
Leuk
The London Eye is een van de dingen waar ik zo in kan stappen met mijn Merlin cardquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Achter London's Eye als je verder loopt dus zegmaar ( voor zover ik nog weet)
Die rijquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
The London Eye is een van de dingen waar ik zo in kan stappen met mijn Merlin card![]()
Ik kan meteeen 'boarden' dus. Hoef niet te wachten voor kaartjes of ietsquote:
Nice, ik leen hem wel volgende keer dat ik daar benquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan meteeen 'boarden' dus. Hoef niet te wachten voor kaartjes of iets
Op een doordeweekse dag ben je dan met een minuut of 10 wel in je capsule maar na een keer of 7 gaat het eigenlijk wel vervelen hoor. Steeds hetzelfde rondje
Maar Merlin cards zijn tof want je kunt ze op zoveel plekken gebruiken![]()
http://www.merlinannualpass.co.uk/
Moet je wel op mij lijken though want er staat een pasfoto opquote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nice, ik leen hem wel volgende keer dat ik daar ben
plak ik die van mij eroverquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je wel op mij lijken though want er staat een pasfoto op
Ik ook, daarom woon ik hier ookquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vind engeland leuker dan nederland
Omdat vakantiebestemming, als je daar woont zal omgekeerd leuker lijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vind engeland leuker dan nederland
Wat heb jij met Rusland?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
De enige landen die me écht tof lijken om nog eens te zien zijn Rusland, Engeland en Japan.
Moet je wel niet in regenseizoen gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag voor een paar maanden(!) naar Australie willen
Vriend van me gaat over een paar dagen voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag voor een paar maanden(!) naar Australie willen
Ik zou best een keer naar Kroatië willen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
De enige landen die me écht tof lijken om nog eens te zien zijn Rusland, Engeland en Japan.
Heb je ook een plaatsje voor mij en een goede koptelefoon zodat ik het gebons en gekreun niet hoor?quote:
Come into my room.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Toch heeft regen ook wel ietsquote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet je wel niet in regenseizoen gaan
Coooooooolquote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriend van me gaat over een paar dagen voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland.
Als je regen tot je middel wilt?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch heeft regen ook wel iets![]()
[..]
Cooooooool
Huhquote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
een van die 3 landen die op slierten lijken
quote:
Dat liever dan 40 graden though. Daar kan ik niet tegen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je regen tot je middel wilt?
Liever hittequote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liever dan 40 graden though. Daar kan ik niet tegen hoor![]()
Nederland als in http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_%28Overijssel%29quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil naar Engeland en Nederland en een van die 3 landen die op slierten lijken
Ja, dat hoeft van mij ook nietquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Kou kun je je tenminste op kleden, met een Russische muts.
Hitte loop je in je zwembroek rond en dan zweet je je nog kapot.
denk je nou dat ik met stu ga batsen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb je ook een plaatsje voor mij en een goede koptelefoon zodat ik het gebons en gekreun niet hoor?
Ik had het over de burenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
denk je nou dat ik met stu ga batsen?
Ofquote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
En bij regen draag je wellies en een regenpak
Weet je wel hoe aantrekkelijk ik benquote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
denk je nou dat ik met stu ga batsen?
Pics.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wel hoe aantrekkelijk ik ben
quote:
Je bent heus geen slet, heb je vandaag laten zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij vindt ook al dat ik een slet ben?
Die zal ik NOOIT op het forum plaatsenquote:
PM is geen forumquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal ik NOOIT op het forum plaatsen
Wel in mijn PMquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal ik NOOIT op het forum plaatsen
Ik ben lelijk, wil je mij doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als stu zo knap is als ie zegt zou ik m doen
Het enige waar ik foto's heb staan is op mijn FB profiel dat alleen zichtbaar is voor vriendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |