quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik niets in, dan durf ik wel.
Hoe lang ben jij?quote:
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilquote:
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't maar nooit met zo'n labiel persoon
Maar, verder gaat het nu goed toch?
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik het niet meer zo lief, dan sleep ik je gewoon mee.
Hmmmm.... Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...
Ben er blijkbaar nog niet klaar voor om in een drukke winkel te staan. Ga morgen ook mijn ontslag indienen.
wie, wie, wie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
Beterschap, meisquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
Een decimeter langer dan jij maar liefst.quote:
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilmijn nieren zijn nogal raar door een mountainbike ongeluk, misschien dat dat er iets mee te maken heeft ofso. Of t komt omdat ik nu alles op een rijtje heb en eemn tof weekend had
Dat is wel heel jammer jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
De epische tieten van Evie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...quote:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpaktquote:
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer javolgende keer beter
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
dat is ook zeker primaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |