Het balkon desnoods!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik neem aan dat het prettiger was als ik in de keuken lag te snurken
Alleen als je tegelijkertijd over één of meerdere van de aanwezigen lag te dromen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ws. wel in mijn slaap tegen mijn hand aangereden, telt dat?
Je mocht met ons mee, sufmuts.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het balkon desnoods!Zelfs de ipod kon het niet wegblocken
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Hoe zeg ik dat in het duits?'
'Apfelsapf?'
'Oh ja!' Hier b, je biertje
Oeh, zou je dat nu wel doen babs?quote:
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!quote:
Ik denk dat ik maar eens naar bed gaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, zou je dat nu wel doen babs?
Hij is heel lief hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Lijkt me verstandig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Dinsdag als je rap bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik dm je morgen wel evenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
quote:
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was me heel gemeen aan het uitlachen ja, heel vaak ook nog.
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) warenquote:
Hmmm, had je het niet mee gekregen? Oom van me is vrijdag overleden, leek me niet zo een heel goed plan om dan toch hard te gaan feestenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |