abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92315746
Over het algemeen houden mensen zich wat meer in als ze doorhebben dat iedereen meeleest. Denk dat we meer actie hadden gezien als je niets had gezegd.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:34:28 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92315869
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Northside het volgende:
Over het algemeen houden mensen zich wat meer in als ze doorhebben dat iedereen meeleest. Denk dat we meer actie hadden gezien als je niets had gezegd.
De actie blijft altijd ondergronds borrelen, vrouwen willen vaak hun 'doet me niks! doet me niks!'-houding uitstralen, ook al heeft iedereen door dat ze met een rood stomend hoofd die toetsenbordknopjes door het bureau heen zitten te douwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92315981
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

De actie blijft altijd ondergronds borrelen, vrouwen willen vaak hun 'doet me niks! doet me niks!'-houding uitstralen, ook al heeft iedereen door dat ze met een rood stomend hoofd die toetsenbordknopjes door het bureau heen zitten te douwen.
* J0ycie88 herkent dit helemaal :|W
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92316098
Oke, dan hou ik dit topic voorlopig vol spanning in de gaten. :P
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:48:17 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92316562
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Silenus het volgende:

Dat heb ik niet zo op fok :)
pi_92323146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.

Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf? :{w Met je mening over mij? :') Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"

Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."

[..]

c_/
Nee gek, die post er achteraan kwam omdat mijn :') smileys als :) werden weergegeven, maar prutser die ik ben, quotte ik mezelf in plaats van de post te editten :@

En ik sta er niet boven heur, anders zou ik haar niet zo vals quoten in die laatste zin :+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:51:18 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92336145
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...

Bullshit. Die leuke relatie is niet bestaand. Hij wil gewoon zijn opties nog openhouden (lees: jou neuken en zijn vriendin behouden want die is leuker dan jij).

quote:
Dat jij valt op eikels en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad, wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid :)
Hij houdt het bewust platonisch (tot jij bereid bent tot seks natuurlijk) en jij maakt jezelf een hoop wijs. :*
Resistance is futile.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:55:30 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92336390
quote:

[..]

Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.

Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf? :{w Met je mening over mij? :') Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"

Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."

[..]

c_/
Mja. Ze heeft ook gelijk. Ik had geen gelukkige jeugd, zelfs al kom ik uit een liefdevol gezin. En ik val ook voornamelijk op klootzakken. Mag best gezegd worden hoor, ik heb daar geen moeite mee. Maar iedereen hier probeert zo lief voor haar te zijn, terwijl ze gewoon zo stom is als het achtereind van een varken. Beetje doen alsof ZIJ alle touwtjes in handen heeft terwijl ze blijkbaar keer op keer gebruikt wordt door gebonden mannen. Geen probleem verder maar ik heb inderdaad de subtiliteit van een olifant als iemand zich dan oerdom gaat afvragen 'stel dat hij het nu uit zou maken met haar ...'. Zelfs in dat geval weet je toch allang dat je de zoveelste eikel te pakken hebt.

quote:
Geen zorgen, ze zal blijven posten. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Resistance is futile.
pi_92336402
Ik word altijd zo opgewonden als ik vrouwen ruzie zie maken.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:58:40 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92336588
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef picardmike het volgende:
Ik word altijd zo opgewonden als ik vrouwen ruzie zie maken.
Ik hou wel van een relletje, dat mag duidelijk zijn. :* . Fijn dat jij daar een stijve plasser van krijgt, jongeman.
Resistance is futile.
pi_92336670
Zit dat je niet dwars dan? Mij wel!
UITGESCHREVEN
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:01:09 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92336714
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heb ik niet zo op fok :)
:X
Resistance is futile.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:02:51 #163
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92336813
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef picardmike het volgende:
Zit dat je niet dwars dan? Mij wel!
Wat zou mij dwars moeten zitten? Als ik me verveel, dan mag ik graag eens rellen, that's all.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:10:52 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92337240
Update van mijn parship-avonturen dan maar:

Kris, manager van 39 neemt contact op met mij, na paar berichtjes over en weer geven we foto's vrij. Vervolgens stuurt hij me een bericht of ik niet vrijblijvend wil afspreken. Maar over zichzelf heeft hij niets verteld ondertussen. Dus ik stuur hem een verhaaltje over mij, met de melding dat ik echt wel wat meer wil weten voor ik afspreek (maar dat ik ook weer geen lastige ben om af te spreken of zo).

Vervolgens: niets. Hij heeft ingelogd dus hij heeft het gelezen.

Sorry maat, ik snap heel goed dat je geen zin hebt om lange verhalen te typen, ik ben dat ook kotsbeu. Ik moet nog een copy-paste versie maken :'), bespaart een hoop moeite. Maar als je niet éven een kwartiertje wil investeren om mij te vertellen wat voor jou de belangrijkste dingen in het leven zijn en hoe jij daar in staat, dan ga ik niet de moeite nemen om met je af te spreken. Zal na het weekend het contact verwijderen.

Het is trouwens ook best waarschijnlijk dat hij gewoon op het verhaal afknapte. Nou ja, ook dan is het de moeite niet voor mij natuurlijk.
Resistance is futile.
pi_92344686
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mja. Ze heeft ook gelijk. Ik had geen gelukkige jeugd, zelfs al kom ik uit een liefdevol gezin. En ik val ook voornamelijk op klootzakken. Mag best gezegd worden hoor, ik heb daar geen moeite mee. Maar iedereen hier probeert zo lief voor haar te zijn, terwijl ze gewoon zo stom is als het achtereind van een varken. Beetje doen alsof ZIJ alle touwtjes in handen heeft terwijl ze blijkbaar keer op keer gebruikt wordt door gebonden mannen. Geen probleem verder maar ik heb inderdaad de subtiliteit van een olifant als iemand zich dan oerdom gaat afvragen 'stel dat hij het nu uit zou maken met haar ...'. Zelfs in dat geval weet je toch allang dat je de zoveelste eikel te pakken hebt.

[..]

Geen zorgen, ze zal blijven posten. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Uiteraard blijf ik posten, maar ik geloof niet dat iemand anders dan jij zich dat afvroeg. Dat jij overigens zo onzeker bent dat je denkt dat alle mannen erop zijn om jou onderuit te schoppen, wil niet zeggen dat alle mannen ook daadwerkelijk zo zijn. Troost je schat, zo bijzonder ben je écht niet. :*
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:42:05 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92349836
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Uiteraard blijf ik posten, maar ik geloof niet dat iemand anders dan jij zich dat afvroeg.
quote:
Keep us posted, ik krijg graag gelijk. Kan ik mezelf nog eens quoten over een paar weken.

Verder: /care *)
Resistance is futile.
pi_92353278
quote:

[..]

[..]

c_/
Subtiel?

Vooral blijven oefenen, met dat ontleden.
pi_92353420
Ah heerlijk, vrouwelijk venijn.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:10:43 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92354762
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Subtiel?

Vooral blijven oefenen, met dat ontleden.
Vooral blijven oefenen, sarcasme leren herkennen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92354814
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vooral blijven oefenen, sarcasme leren herkennen.
Zou ik ook zeggen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:12:54 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92354905
Mja, als je alleen maar achter mannen aanzit die al een vriendin hebben dan heb je (1) of bindingsangst, of (2) vind je het kennelijk leuk om te stoken in een relatie omdat het je zelf misschien ook is overkomen. Wat dat betreft geef ik Seven groot gelijk, want helemaal normaal is het niet. Vooral niet als je er daarna over gaat zitten opscheppen op een forum.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92358672
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef goofy_goober het volgende:
Mja, als je alleen maar achter mannen aanzit die al een vriendin hebben dan heb je (1) of bindingsangst, of (2) vind je het kennelijk leuk om te stoken in een relatie omdat het je zelf misschien ook is overkomen. Wat dat betreft geef ik Seven groot gelijk, want helemaal normaal is het niet. Vooral niet als je er daarna over gaat zitten opscheppen op een forum.
Ja, want dat is inderdaad precies wat ik doe. Goed gezien! Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Sarcasme. Herken het.
pi_92359235
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef goofy_goober het volgende:
Zoiets zegt ze zelf toch ook al? :

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn :')

En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik weg :') Dus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen :@
  zaterdag 5 februari 2011 @ 03:19:45 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92359975
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, want dat is inderdaad precies wat ik doe. Goed gezien! Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Je mag ook wel wat aan je gedrag werken, want gelijk in de verdediging schieten getuigt ook niet echt van een sterke persoonlijkheid.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92361337
Naar mijn idee heb je ook weinig gevoel van eigenwaarde als je je zo laat gebruiken door die gast.

Denk eens na, wat als jou vriend dit zou flikken Spirit? Wat zou jij wer van vinden?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 08:52:46 #176
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92361561
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen c_/
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar ;)

Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken.... -O-
Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is :9
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:58:12 #177
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92362344
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Neelix het volgende:
Oeh, het hele forum tegen Spirit, altijd smullen c_/
Volgens mij gaat die hele discussie nog wel even lopen, Spirit en toegeven hoort niet bij elkaar ;)
Nou, ik steun Spirit helemaal in deze hoor. Alleen al omdat ze zo klein is, en dat is niet eerlijk!

quote:
Mijn directe contact heeft het helaas druk dit weekend en geen tijd voor een date, dus de snel afgesproken date is pas over twee weken.... -O-
Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..

quote:
Maar in de tussentijd ga ik natuurlijk niet stilzitten en heb al een goed contact met een meid op OKCupid die zowaar een internetdating newbie is :9
Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaal ;)
Overal verstand van.
pi_92366861
En dan zegt spirit dat ik stalkergenen heb...
UITGESCHREVEN
pi_92366891
Nog 2 daagjes tot mijn date. Begint toch weer spannend te worden nu :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:12:45 #180
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92366977
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Kom op, zo druk dat ze niet eerder kan afspreken? Dat is wel heel treurig, of is het een date die ver weg woont? Dan zou ik er helemaal niet aan beginnen..
Sja, ik weet het niet. Tot dusver krijg ik de indruk dat ze wel enthousiast is. Ze woont dichtbij, maar heeft de komende twee weken allemaal ouderavonden, dus kan ze niet.

quote:
[..]

Internetdating newbie... jaja, dat zeggen ze allemaal ;)
Gek genoeg heb ik dat nog niet zo vaak gehoord eigenlijk. Tuurlijk, iedereen is er "nog niet zo heel lang" mee bezig, maar echt een paar dagen had ik nog niet gehoord :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')