quote:Ik was even foto's aan het kijken maar... Bij Boeddha!! Wat een schoonheid ben jij op je foto's!! Ik weet zeker dat als je naar me zou kijken zoals je doet op je eerste foto ik letterlijk zou gaan smelten.![]()
En ik zou wel weer eens willen smelten, verliefd willen zijn, verslaafd zijn aan iemand... Maar genoeg gezeurd, je zult wel bakken met reacties krijgen..
Overigens, voor alle mannen denken dat dit weer zo'n sneue lelijkerd is die niemand kan krijgen: tis een bloedmooie man met de blauwste ogen die ik ooit heb gezienquote:
Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Seven. het volgende:
Ha, leuk topic. Ik zit sinds 3 weken op parship.be.
[...]
Dat waren tot dusver wel de dingen die me opvielen in de afgelopen 3 weken. Parship is fun, hoog aanbod mannen die serieus lijken te zijn ook!
Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeftZo te zien niet veel succes, maar ook niet echt heel negatieve ervaringen.
Waarom trouwens parship.be?
ik moest lachen om de opmerking op je fobo
Ahquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.
Of hij vond je lelijk natuurlijk, en was hij bang voor zijn street credibility..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik met een paiq gesprek, laten we afspreken na toch wel een tijd een goed gesprek te hebben. En we wonen in dezelfde stad, dus hoe simpel/snel wil je het hebben. Ben je weer te direct en te snel
Oh, krijg ik er nu dit berichtje achteraan nadat ik zijn profiel heb bekeken..quote:
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...quote:Sorry als ik misschien iets te vrij was in mijn reactie...Ik was wellicht wat enthousiast.... Maar ik meende het wel een beetje..
![]()
Veel succes!!![]()
Lekker afspreken, verliefd worden en je laten bedriegen natuurlijk! In die volgorde!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zatWat moet ik hier nu mee..
Apieschapie, wat denk je nu zellufff? "Ik word gesmst door een foute man waar geen relatie mee mogelijk is, wat moet ik hiermee?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...
Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zatWat moet ik hier nu mee..
quote:..Renske says:
aha, oke mooi zo
ik ga
werk ze
Silenus says:
dankje!
bis nächtsten Mal!
..Renske says:
ciao
bye bye
aufwiedersehen
au revoir
of gewoon doei
Silenus says:
oder just doei!
hankie pankie shanghai!
..Renske says:
ben ik jarig dan?
Silenus says:
nee, waar zeg ik dat?
..Renske says:
hankie pankie shanghai! dat is toch van dat verjaardagsliedje?
Silenus says:
nee, dat is een oud Chinees gezegde wat zoveel betekent als "Zij die Shanghai verlaten, groeten U'
een soort afscheids-groet dus
werd later wel in verjaardagsliedjes gebruikt maar dat slaat nergens op
..Renske says:
weer wat geleerd
nee dat blijkt;p
Silenus says:
haha
..Renske says:
maar ik ga
doeg
Silenus says:
doeg!
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinkenquote:"Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt de behoefte heb om op date te gaan met jou, dus ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. "
Nee, iemand anders. Ik kwam 'onze' Renske laatst nog tegen op paiq, toen ik de foto langzaam unblurred zag worden heb ik de speeddate maar snel beëindigd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik
Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik
Met mijn verpleegstertje gaat het ondertussen prima. Dus wat berichtjes gestuurd in de lijn van "heb al iemand nu, zou niet eerlijk zijn naar jou dus dat drinken moeten we maar even niet doen en qua mailen wilde ik het er ook even bij laten. toedeloki"
Krijg ik van iemand de reactie:
[..]
Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinken
Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn![]()
En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik wegDus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen
Hm, dat lijkt me geen positief nieuws.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef Neelix het volgende:
OKCupid is gisteren opgekocht door Match.com, ben benieuwd wat ze daar nu mee gaan doen.
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.
En gebonden mannen zijn zo lekker veilig: right.
. Dat is ook maar een lame excuus voor 'ik wil eigenlijk een klootzak om te compenseren voor ..... uit mijn jeugd'. Gebonden mannen zijn juist onveilig, en dáár val je voor. Niks mis mee, ik heb daar ook erg last van. Maar het is zoveel makkelijker als je het eenmaal toegeeft, geloof me nou maar. Want daarna kunnen ze je ineens niet meer zo bekoren, dit soort etterbakken.
No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid.
En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
Mannen kunnen daar ook wat voor hoor, subtiel zijn :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
Als hij een relatie afkapt op basis van een msn vriendinnetje met eenmalige ontmoeting, moet je maken dan je wegkomtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het op
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...
Dat jij valt op eikels (diss 1) en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad (diss 2
), wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid
(Diss 3, oehhhhh
)
Vind het toch jammer dat ik zo aan het werk moet en waarschijn het vuurwerk misquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.
Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf?Met je mening over mij?
Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"
Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |