abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:09:36 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92240863
Ha, leuk topic. Ik zit sinds 3 weken op parship.be.

Er is al druk gemaild met een zekere Wouter maar toen werd het zo teringdruk in mijn inbox dat ik dat na 1,5 week afgekapt heb. Afgesproken met Dries, jurist. Leuke gevatte humor, maar tevens 5cm korter dan ik (en zijn broek was net een cm of 5 te kort :x ), in de week na de date bleek hij tevens desperado. De tweede date moest en zou diner worden, terwijl ik eigenlijk gewoon wat wilde drinken om het luchtig te kunnen houden. Dat ontaarde in lange smsjes van zijn kant dat hij geen auditie wilde doen en niet bergopwaarts wilde fietsen etc. Einde verhaal.

Dan afgesproken met Dr. Nick. Leuke vent wel, maar hield zich veel te veel op de vlakte waardoor ik nerveus werd en zelf het gesprek dan maar op gang hield. Beetje vermoeiend. Ik had best nog eens met hem af willen spreken maar hij gaf aan dat er waarschijnlijk gewoon niet genoeg raakvlakken zijn. Fair enough. Ik heb hem inmiddels de foto's van een vriendin van me toegestuurd, ben benieuwd of hij hapt. Ik denk echt dat ze elkaar leuk zouden vinden.

Er werd ook nog gemaild met Jo, circusartiest :') . Die heeft nu een vriendin en ik vond hem sowieso nogal hyper dus niet bepaald rouwig om.

Gisteren schrok ik me te pletter van de foto's van een zekere Stijn, maar wel netjes de moeite genomen om te zeggen dat hij mijn type niet is (en dus afspreken: njetr).

Verder heb ik een zekere Dr. Jan laten schieten. Kreeg er na 2 weken heel raar gevoel bij. Volgens zijn profiel was hij érg extravert, terwijl dat uit zijn berichten totaal niet bleek. Steeds heel kort en gericht op 'wanneer spreken we af', 'dan kan ik niet' en 'lunch past voor mij echt het beste'. Gezegd dat ik er achterdochtig van werd en dus het contact niet verder wilde zetten. Op de foto zag hij er niet verkeerd uit.

Dan nog geblunderd met Ken, F16 piloot :D . Leuke vent, zeker om te zien, maar hield zich nogal op de vlakte. Eenmaal toegevoegd op facebook en mail dacht ik mijn inbox eens op te ruimen dus alle oude contacten verwijderd, melding dat ik geen contact meer wilde want optie 'opruimen' zit er niet tussen. Ik heb me nog een paar keer afgevraagd waarom ik niets meer hoorde, tot iemand mij uit zijn contacten gooide. Ik had dus geen idee dat iemand dat bericht zelf krijgt :D . Nou ja, ik vond hem toch al vrij oppervlakkig met zijn 'glimlach' over 'uw uiterlijke omschrijving' (waar niets anders staat dan slanke brunette, modieus gekleed). Verder kwam er ook niets zinnigs uit, behalve over motorcrossen en één of andere autobeurs. Niet rouwig om verder.

Dan is er nog langduriger contact met een regisseur en een logistiek manager maar allemaal zeer traagjes, kalmpjes en dus niets voor mij.

Krijg nu wel de indruk dat er verder niemand meer overschiet in de categorie 'prestigieuze beroepen' a la artsen en piloten, maar kan me daar niet zo druk om maken. Mijn collega's liggen steeds in een deuk om de vrijgave van foto's en al die verhalen. Vooral Jo, de circusartiest deed het goed.

Ik vermaak me enorm op die sites. Waar ik me wel aan begin te storen zijn van die sukkels die in het tweede berichtje al vragen wanneer er afgesproken wordt. Vorige week was ik nogal druk maar ik had nog gauw even mijn foto vrijgegeven voor een producer (die zelf overigens nogal vaag op de foto stond). Twee dagen, log weer in. Vijf! berichtjes dat hij af wilde spreken. Ik stuur daarop een langer verhaaltje over mijzelf en dat ik toch eigenlijk wel ook zoiets verwacht voor ik afspreek met iemand. Niks meer gehoord. Drie dagen later dan maar mailtje gestuurd dat ik er een raar gevoel bij kreeg en dat ik geen contact meer wilde, maar dat ik hem veel succes wenste. Stuurt hij terug: 'Ja, ik wil eigenlijk geen contact meer met je want ik val nogal op hetero vrouwen'. (for the record: ik ben biseksueel en voorzitter van holebi-vereniging). Ik heb hem verwijderd met mededeling: hahahaha, kein problem :D .

Dat waren tot dusver wel de dingen die me opvielen in de afgelopen 3 weken. Parship is fun, hoog aanbod mannen die serieus lijken te zijn ook!
Resistance is futile.
pi_92240994
quote:
Ik was even foto's aan het kijken maar... Bij Boeddha!! Wat een schoonheid ben jij op je foto's!! Ik weet zeker dat als je naar me zou kijken zoals je doet op je eerste foto ik letterlijk zou gaan smelten. :(

En ik zou wel weer eens willen smelten, verliefd willen zijn, verslaafd zijn aan iemand... Maar genoeg gezeurd, je zult wel bakken met reacties krijgen..

:')
Sarcasme. Herken het.
pi_92241082
Zo ik ben voor racist uitgemaakt op Paiq omdat ik zei niet verder te willen chatten in een batlledate omdat het met 2 bekrompen 16jarige was..

Belachelijk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:14:38 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92241132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_o-
Resistance is futile.
pi_92241232
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

_o-
Overigens, voor alle mannen denken dat dit weer zo'n sneue lelijkerd is die niemand kan krijgen: tis een bloedmooie man met de blauwste ogen die ik ooit heb gezien :D
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:42:46 #126
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92242987
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Seven. het volgende:
Ha, leuk topic. Ik zit sinds 3 weken op parship.be.

[...]

Dat waren tot dusver wel de dingen die me opvielen in de afgelopen 3 weken. Parship is fun, hoog aanbod mannen die serieus lijken te zijn ook!
Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeft ;) Zo te zien niet veel succes, maar ook niet echt heel negatieve ervaringen.

Waarom trouwens parship.be?

ik moest lachen om de opmerking op je fobo :@
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:45:40 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92243154
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Neelix het volgende:

[..]

Je bent druk bezig geweest voor iemand die het best druk heeft ;) Zo te zien niet veel succes, maar ook niet echt heel negatieve ervaringen.

Waarom trouwens parship.be?

ik moest lachen om de opmerking op je fobo :@
Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.
Resistance is futile.
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:13:41 #128
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92245001
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik woon in Brussel. En met half uurtje per dag kom je op parship een heel eind. Geen negatieve ervaringen eigenlijk, vooral veel gelachen.
Ah :) Volgens mij hebben we verder weinig belgische datingsitedeskundigen hier, dus je ervaringen zijn zeer welkom!
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:54:32 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92252239
Denk ik met een paiq gesprek, laten we afspreken na toch wel een tijd een goed gesprek te hebben. En we wonen in dezelfde stad, dus hoe simpel/snel wil je het hebben. Ben je weer te direct en te snel :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:54:23 #130
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92255272
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik met een paiq gesprek, laten we afspreken na toch wel een tijd een goed gesprek te hebben. En we wonen in dezelfde stad, dus hoe simpel/snel wil je het hebben. Ben je weer te direct en te snel :')
Of hij vond je lelijk natuurlijk, en was hij bang voor zijn street credibility.. })
Overal verstand van.
pi_92262784
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, krijg ik er nu dit berichtje achteraan nadat ik zijn profiel heb bekeken..

quote:
Sorry als ik misschien iets te vrij was in mijn reactie... :( Ik was wellicht wat enthousiast.... Maar ik meende het wel een beetje.. ;)

Veel succes!! :)
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...

Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zat :') Wat moet ik hier nu mee.. -O-
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:15:43 #132
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92264126
OKCupid is gisteren opgekocht door Match.com, ben benieuwd wat ze daar nu mee gaan doen.

Een van de eerste dingen die helaas gebeurde is dat een kritisch blog entry is verdwenen van de site, "Why you should never pay for online dating" (Google cache).

Had ik toentertijd gemist, maar daarin gebruikt de schrijver wat publieke cijfers over ledenaantallen, revenue etc om uit te rekenen dat op een betaalsite meer dan 90% van de profielen niet betalend lid zijn. En als ze dus niet kunnen reageren ben je tegen een stenen muur aan het flirten.

Op zich is het met de datingsites hier wat anders, RP laat je nog hartjes sturen en creatief email adres verbergen doet ook wonderen. En bij e-matching mag een niet betalend lid zelfs gewoon reageren als iemand een berichtje stuurt.

Verklaart misschien ook waarom die sites populair zijn.
pi_92265268
Dag vrienden :')
Heb maandag een date, terwijl ik eigelijk al een tijdje geen aandacht meer besteedde aan RP.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:53:39 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92269078
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk zit ik met mn hoofd bij iemand anders... Damnit. En die smst net dat ie me vanavond best wil zien, terwijl hij gister bij zijn vriendin zat :') Wat moet ik hier nu mee.. -O-
Lekker afspreken, verliefd worden en je laten bedriegen natuurlijk! In die volgorde!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:09:16 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92269701
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, misschien was het toch geen massmail berichtje dat hij standaard stuurt dan...

Apieschapie, wat denk je nu zellufff? "Ik word gesmst door een foute man waar geen relatie mee mogelijk is, wat moet ik hiermee?"

Eh, afkappen natuurlijk! Straks vind je 'm weer he-le-maal leuk, zit jij alleen met kerst en wie is de winnaar in dit verhaal? De foute man, want die duwt minimaal twee vrouwen aan.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:28:54 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92270454
quote:
..Renske says:
aha, oke mooi zo
ik ga
werk ze
Silenus says:
dankje!
bis nächtsten Mal!
..Renske says:
ciao
bye bye
aufwiedersehen
au revoir
of gewoon doei
Silenus says:
oder just doei!
hankie pankie shanghai!
..Renske says:
ben ik jarig dan?
Silenus says:
nee, waar zeg ik dat?
..Renske says:
hankie pankie shanghai! dat is toch van dat verjaardagsliedje?
Silenus says:
nee, dat is een oud Chinees gezegde wat zoveel betekent als "Zij die Shanghai verlaten, groeten U'
een soort afscheids-groet dus
werd later wel in verjaardagsliedjes gebruikt maar dat slaat nergens op
..Renske says:
weer wat geleerd
nee dat blijkt;p
Silenus says:
haha
..Renske says:
maar ik ga
doeg
Silenus says:
doeg!

De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:52:54 #137
57047 macondo
pi_92271608
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

De "kijken-hoe-onnozel-ze-is-test" is altijd een zeer goede graadmeter om te weten of je hier überhaupt wel mee moet daten.
Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik ;)

Met mijn verpleegstertje gaat het ondertussen prima. Dus wat berichtjes gestuurd in de lijn van "heb al iemand nu, zou niet eerlijk zijn naar jou dus dat drinken moeten we maar even niet doen en qua mailen wilde ik het er ook even bij laten. toedeloki"

Krijg ik van iemand de reactie:
quote:
"Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt de behoefte heb om op date te gaan met jou, dus ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. "
Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinken :')
Overal verstand van.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:59:05 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92271868
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Haha is dat onze Renske? Volgens mij heeft ze zelfs aangegeven helemaal niet met jou te willen daten. Je bent te jong was het geloof ik ;)
Nee, iemand anders. Ik kwam 'onze' Renske laatst nog tegen op paiq, toen ik de foto langzaam unblurred zag worden heb ik de speeddate maar snel beëindigd. :')
pi_92287433
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn :')

En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik weg :') Dus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_92287457
edit: ik ben een prutser :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:26:45 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92294659
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Met mijn verpleegstertje gaat het ondertussen prima. Dus wat berichtjes gestuurd in de lijn van "heb al iemand nu, zou niet eerlijk zijn naar jou dus dat drinken moeten we maar even niet doen en qua mailen wilde ik het er ook even bij laten. toedeloki"

Krijg ik van iemand de reactie:

[..]

Tuurlijk.. en enkele dagen daarvoor letterlijk vragen wanneer ik wat met haar wil drinken :')
Ik moest hardop lachen :D . Zo mooi zijn dat soort reacties!
Resistance is futile.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:31:59 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92294951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Daar zou ik ook zo ontzettend ingestonken zijn :')

En wat betreft die gast, de reden dat ik vooral val op mannen die al een vriendin hebben is omdat het zo lekker veilig is want zodra iemand eisen aan mij stelt, ben ik weg :') Dus stel nu even dat hij nu zegt: ok het is uit en ik wil met jou daten... dan heb ik nog altijd volgende week vrijdag een date staan die ik echt niet af ga zeggen :@
Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.

En gebonden mannen zijn zo lekker veilig: right :D . :') . Dat is ook maar een lame excuus voor 'ik wil eigenlijk een klootzak om te compenseren voor ..... uit mijn jeugd'. Gebonden mannen zijn juist onveilig, en dáár val je voor. Niks mis mee, ik heb daar ook erg last van. Maar het is zoveel makkelijker als je het eenmaal toegeeft, geloof me nou maar. Want daarna kunnen ze je ineens niet meer zo bekoren, dit soort etterbakken.

No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid.
Resistance is futile.
pi_92296210
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:15 schreef Neelix het volgende:
OKCupid is gisteren opgekocht door Match.com, ben benieuwd wat ze daar nu mee gaan doen.
Hm, dat lijkt me geen positief nieuws.

Was een goede blog inderdaad, beetje jammer dat hij zijn site nu dus aan diezelfde mensen verkocht heeft.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_92314184
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wie hou je nou voor de gek? Hij ziet jou niet genoeg zitten om die ander af te kappen, dát is er aan de hand en niets anders.

En gebonden mannen zijn zo lekker veilig: right :D . :') . Dat is ook maar een lame excuus voor 'ik wil eigenlijk een klootzak om te compenseren voor ..... uit mijn jeugd'. Gebonden mannen zijn juist onveilig, en dáár val je voor. Niks mis mee, ik heb daar ook erg last van. Maar het is zoveel makkelijker als je het eenmaal toegeeft, geloof me nou maar. Want daarna kunnen ze je ineens niet meer zo bekoren, dit soort etterbakken.

No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid.
Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...

Dat jij valt op eikels en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad, wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:16:28 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92315066
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:18:09 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92315139
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Aight, dit kan een mooie bitchfight worden! Mensen kinderen wat zijn ze subtiel die vrouwen!
En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het op ;(
pi_92315144
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Silenus het volgende:
Mannen kunnen daar ook wat voor hoor, subtiel zijn :p

Maar goed, ik vind het eigenlijk ook niet echt kunnen wat er gebeurt, maar ik heb bewust niet gereageerd omdat ik niet geheel objectief kan kijken naar de situatie.
Vind die gast namelijk op voorhand al een eikel, want hij bedonderd zijn vriendin gewoon, ook al is het platonisch..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:19:45 #148
57047 macondo
pi_92315213
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zou jij een leuke relatie afkappen voor iemand die je 1 keer anderhalf uur hebt gezien en voorderest alleen via msn kent? Ik vind het nogal logisch dat hij dat niet direct doet eigenlijk...

Als hij een relatie afkapt op basis van een msn vriendinnetje met eenmalige ontmoeting, moet je maken dan je wegkomt ;) brrr...

Na mijn afmeld-mailtje kreeg ik zo'n leuk geschreven mailtje terug dat ik nog bijna ga twijfelen ook. Nou ja, morgen derde date. Nu bij mij. Spannend.
Overal verstand van.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:28:11 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92315570
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En altijd als dit soort dingen gezegd worden.. houdt het op ;(
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.

Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf? :{w Met je mening over mij? :') Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"

Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat jij valt op eikels (diss 1 :D) en blijkbaar een slechte jeugd hebt gehad (diss 2 :D), wil overigens niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Het is niet helemaal juist wat hij doet natuurlijk, maar hij houdt het bewust platonisch. No offence verder, je lijkt me een hele leuke meid :) (Diss 3, oehhhhh :D)
c_/
pi_92315738
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel wat vuurwerk. Wonderlijk hoe het fenomeen 'vrouw' zo totaal ontleed kan worden in die post.

Wat Spirit dacht bij het lezen van het bericht van Seven: "Oh pleaseee, bitch, wat denk je zelf? :{w Met je mening over mij? :') Wat nou slechte jeugd, waar bemoei je je mee? Kutwijf! Hoer!"

Na 30 seconden..."wacht, ik laat me niet kennen. Ik doe nét alsof ik er boven sta! Maar toch probeer ik haar zeer subtiel te dissen in mijn post."

[..]

c_/
Vind het toch jammer dat ik zo aan het werk moet en waarschijn het vuurwerk mis :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')