Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, als de date leuk was heb je dat toch wel voor over, uh?
Nu nog het verslag van Quickie_Butt, die had ook een date gister...
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?quote:
Daar heb je een punt. Niet iedereen doet dat idd...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Wordt hier het cliche weer bevestigd dat veel online-datende dames uiteindelijk op zoek zijn naar een serieuze stabiele relatie en veel mannen... niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou als ik jou was dan inderdaad dat internet dating maar even laten zitten. Scheelt je een hoop tijd en gedoe en daarbij ook leuker voor de dames
QFT.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.
Ik heb 2 keer in 1 weekend gehad dat dates elkaar tegenkwamen bij het afscheid/aankomst.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ben ik het ook mee eens, maar ligt er ook helemaal aan in welk stadium je zit. Na een eerste date ga ik niet zomaar andere geplande dates afzeggen. En dan ben ik er ook heel open in dat ik andere dates heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.
Zelfkastijding.
"De avond ervoor in de kroeg iemand ontmoet" - dat is nu eenmaal een bullshit verhaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?
Ja alles kan. Je nieuwe baan kan ook een kutklus blijken te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta zelf nu in dubio, na twee dates met een leuke chick. Als je ergens anders wakker word is er toch wel meer aan de hand, en derde date ligt al vast. Maar om nu alle andere mogelijke dates te cancellen..
Ik kan ook mailen dat ik nu met iemand aan het daten ben en dat ik dat eerset duidelijk wil hebben of dat echt iets gaat worden. Niet eerlijk naar haar, jou en mezelf bla bla.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.
Het eerste is gewoon al je schepen verbranden, het tweede geeft meer aan dat je serieuzer bezig gaat.
Simpele kosten/baten analyse denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
Bij vrouwen gaat die vlieger uiteraard niet op aangezien die bij wijze van spreken in een willekeurige kroeg met de benen wijd kunnen gaan liggen en binnen een kwartier ligt er 20 man tussen.
Nope. Maar een klein deel van de mannen krijgt dat voor elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
En de perfecte man?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |