duidelijke uitleg.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Wij overdrijven zeker niet. Wat in Egypte gebeurt is zeer groot nieuws. Een revolutie in het grootste Arabische land. De gevolgen zullen door de hele regio en daarbuiten gevoeld worden.
Het antwoord op je vraag waarom er zo verbazingwekkend weinig op het Nederlandse nieuws is: omdat de Nederlandse media de Amerikaanse media volgen, wat groot nieuws is voor de grote Amerikaanse zenders, is groot nieuws in Nederland.
Die Amerikaanse zenders worden weer door een select groepje multinationals gerund die de Amerikaanse regering in hun zak hebben. De gebeurtenissen in Egypte zijn niet in hun belang. Maar mocht hetzelfde in Iran gebeuren dan krijgt het 100x zoveel aandacht, want change in Iran komt hen wel goed uit.
ik heb die twee elke zaterdag, vooral om de bijlagenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is maar goedook , ik heb em ook niet , omdat het juist zo'n schijtkrant is ( letterlijk bijna )
Is nu wel razend bekend in de Nederlandse Fok-community.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Jump het volgende:
Die presentator zit er ook al een ganse dag
eerder volgestroomd met mensen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Latest from Cairo: Saw Baradei swamped by crowds in Tahrir. Local news saying police are redeploying in the streets. #jan25
swamped=onder water gezet?
"Bedolven" misschien?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Latest from Cairo: Saw Baradei swamped by crowds in Tahrir. Local news saying police are redeploying in the streets. #jan25
swamped=onder water gezet?
quote:
Wat een onzin, geloof je dit nou echt zelf?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Wij overdrijven zeker niet. Wat in Egypte gebeurt is zeer groot nieuws. Een revolutie in het grootste Arabische land. De gevolgen zullen door de hele regio en daarbuiten gevoeld worden.
Het antwoord op je vraag waarom er zo verbazingwekkend weinig op het Nederlandse nieuws is: omdat de Nederlandse media de Amerikaanse media volgen, wat groot nieuws is voor de grote Amerikaanse zenders, is groot nieuws in Nederland.
Die Amerikaanse zenders worden weer door een select groepje multinationals gerund die de Amerikaanse regering in hun zak hebben. De gebeurtenissen in Egypte zijn niet in hun belang. Maar mocht hetzelfde in Iran gebeuren dan krijgt het 100x zoveel aandacht, want change in Iran komt hen wel goed uit.
Ik vind de rust bij vooral de NOS ook opvallend.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat een onzin, geloof je dit nou echt zelf?
Inderdaad, Egypte is juist zeer belangrijk voor de VS. Alleen al door het Suezkanaal en doordat het een buurland van Israël is.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat een onzin, geloof je dit nou echt zelf?
Planning en organisatiequote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya interviews female protester "We divided our family in two, one half protests & the other half rests & protects the house"
"Relative calm"quote:
quote:
Ik vond de NOS vanavond er nog redelijk wat aandacht aan besteden. Minuut of 10 wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Janena het volgende:
Ik keek vanavond toevallig RTL nieuws, daar was wel redelijk wat aandacht voor Egypte. De NOS is opvallend stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |