abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 17:47:29 #91
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92086578
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd? Ik heb gezegd dat Job het harde immigratiebeleid van Rita (met de vreemdelingenwet 2000) mogelijk heeft gemaakt. Hij was toendertijd namelijk staatssecretaris van justitie. Immigratie is sowieso niet echt een links/rechts iets hoe graag Geert je dat ook wil laten geloven. Maar ja dat Geert er is voor simpel volk was me al duidelijk hoor. :)
Dat dus. De SP heeft al vanaf de jaren '60 gezegd dat de grote aantallen gastarbeiders en hun nakomelingen problemen zullen krijgen met integratie. De PvdA en GroenLinks hebben dit altijd gebagatelliseerd. Overigens werd de SP als enige "linkse" partij niet door Fortuyn aangevallen, wat betreft het standpunt over immigratie en integratie.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:48:15 #92
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_92086617
Ik heb het idee dat ik tegen dovenmans oren aan het praten ben. Als je zo extreem in iets gelooft, ook al bewijzen de feiten het tegendeel dan denk ik dat er echt iets niet goed met je is hoor. Dan ben je net geen haar beter als islamitische fundamentalisten.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:51:30 #93
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_92086757
Hoe het medialandschap verdeeld is tussen links (ontkennen) en rechts (benoemen) kun je ook mooi zien aan de subtiele manier van berichtgeving.

Benoemen:

http://www.geenstijl.nl/a(...)sboemkraakpats1.html

Ontkennen:

http://www.nu.nl/binnenla(...)w/1883608/popup.html

(let op geblurde plaat, het is zeker stigmatiserend voor Polen als het zichtbaar is dat dit Polen waren)
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zondag 30 januari 2011 @ 17:59:37 #94
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_92087136
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:51 schreef skattebaut het volgende:
Hoe het medialandschap verdeeld is tussen links (ontkennen) en rechts (benoemen) kun je ook mooi zien aan de subtiele manier van berichtgeving.

Benoemen:

http://www.geenstijl.nl/a(...)sboemkraakpats1.html

Ontkennen:

http://www.nu.nl/binnenla(...)w/1883608/popup.html

(let op geblurde plaat, het is zeker stigmatiserend voor Polen als het zichtbaar is dat dit Polen waren)
Dat heeft vooral te maken met het feit dat geenstijl niveautje hobbyjournalistiek is. Nu.nl blurrt nummerborden vanwege privacy.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:00:52 #95
195140 skattebaut
pi_92087193
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat ik tegen dovenmans oren aan het praten ben. Als je zo extreem in iets gelooft, ook al bewijzen de feiten het tegendeel dan denk ik dat er echt iets niet goed met je is hoor. Dan ben je net geen haar beter als islamitische fundamentalisten.
Je kunt hier nu wel geschiedsvervalsing pogen te plegen, maar het was toch echt gristelijk en links NL die de deuren wagenwijd hebben open gezet.

Feit is verder dat daardoor NL nu zwaar met de gebakken peren zit.
Belasting(roof)geld verdwijnt als sneeuw voor de zon in linkse zakken en achterbuurten/uitkeringen.
De onbewoonbaarheid van enorme aantallen buurten voor autochtone NLers is ook feit.

Nu durf je mensen die de werkelijkheid benoemen ook nog vergelijken met moslimfundamentalisten?
Moet niet veel gekker worden.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  zondag 30 januari 2011 @ 18:03:28 #96
195140 skattebaut
pi_92087326
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dat heeft vooral te maken met het feit dat geenstijl niveautje hobbyjournalistiek is. Nu.nl blurrt nummerborden vanwege privacy.
Privacy van moordenaars!!!???
Kogel voor deze bestuurder, niets minder.

Moet wel van de pot gerukt zijn om in onderhavige geval het woord privacy in de mond durven nemen.
pi_92087337
ga eens werk zoeken skattebaut
  zondag 30 januari 2011 @ 18:06:00 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92087426
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Moet wel van de pot gerukt zijn om in onderhavige geval het woord privacy in de mond durven nemen.
Beetje voorbarig om te zeggen dat het moordenaars waren. Het is nog onbekend wat de oorzaak was. Dat ze op de vlucht sloegen, betekent niet meteen dat ze het expres deden.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:06:30 #99
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_92087447
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik weet dat geenstijlvolk liever ziet dat alle gegevens van criminelen op straat liggen zodat burgers zelf hun eigen recht kunnen toepassen, maar dat is niet hoe het hoort. Toevallig had NOS het er trouwens ook net over en zij lieten ook het nummerbord niet zien maar vermeldden wel dat het een pools nummerbord was. Nog steeds een groot links complot?
  zondag 30 januari 2011 @ 18:12:27 #100
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92087674
Ik kan mij het gevoel van Skattebaut goed voorstellen, de buurt waar je bent opgegroeid veranderd langzaam in een typische Kees kankerkachel buurt. 1 keer per maand hebben ze het erg druk, dan worden de uitkeringen weer gestort. Doe daar een handje vol buitenlanders van verschillende kom af bij en zie daar ellende.

Helaas word de maatschappij steeds harder ( kijk maar eens naar de jeugd ) zoiets voorkom je niet.
Door bovenstaande situaties wordt het leven duurder, de zorgkosten, boodschappen en verzekeringen, je ontkomt er niet aan.
Laatst ook nog een stukje op RTL4, dat verzekeringsmaatschappijen vaker uitkeren omdat mensen hun gsm moedwillig vernielen. :')
De lui die dat doen beseffen niet dat ze hun eigen glazen ingooien.

Ik heb het geluk dat ik in een dorp woon met ongeveer 9300 inwoners, het aantal buitenlanders blijven beperkt door 5 a 6 personen, die komt deels doordat de woningbouw simpelweg geen woningen beschikbaar heeft *O* Gemeenten moeten namelijk net zoals burgers staan ingeschreven, dus niks geen voorrang.
Tel daarbij op dat niks voor die buitenlanders is in de vorm van sociale voorzieningen.

Ik heb geen hekel aan buitenlanders, wel aan mensen die verdommen zich aan te passen.
Ik prijs mezelf gelukkig dat in mijn omgeving je de buren nog kunt groeten en er een praatje mee kunt maken.
Netzo als velen heb ook ik geen oplossing voor een steeds groter probleem dat de buitenlanders aan het vormen zijn.
Het is ook een moeilijk op te lossen vraagstuk. Het al dan niet volledig inhouden van een uitkering zou een goede oplossing kunnen zijn. Tevens het verplicht zoeken van werk binnen een half jaar. lukt dat niet?, dat geen verblijfsvergunning en dus opzouten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:12:55 #101
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92087692
Nog even en er komt revolutie in Marokko, onze Marokkaanse broeders gaan dat hier ook beginnen, pogingen tot staatsgrepen, steden zullen vallen. Keizers zullen buigen.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  zondag 30 januari 2011 @ 18:14:12 #102
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92087756
quote:
2s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef cvboer het volgende:
Ik kan mij het gevoel van Skattebaut goed voorstellen, de buurt waar je bent opgegroeid veranderd langzaam in een typische Kees kankerkachel buurt. 1 keer per maand hebben ze het erg druk, dan worden de uitkeringen weer gestort. Doe daar een handje vol buitenlanders van verschillende kom af bij en zie daar ellende.

Helaas word de maatschappij steeds harder ( kijk maar eens naar de jeugd ) zoiets voorkom je niet.
Door bovenstaande situaties wordt het leven duurder, de zorgkosten, boodschappen en verzekeringen, je ontkomt er niet aan.
Laatst ook nog een stukje op RTL4, dat verzekeringsmaatschappijen vaker uitkeren omdat mensen hun gsm moedwillig vernielen. :')
De lui die dat doen beseffen niet dat ze hun eigen glazen ingooien.

Ik heb het geluk dat ik in een dorp woon met ongeveer 9300 inwoners, het aantal buitenlanders blijven beperkt door 5 a 6 personen, die komt deels doordat de woningbouw simpelweg geen woningen beschikbaar heeft *O* Gemeenten moeten namelijk net zoals burgers staan ingeschreven, dus niks geen voorrang.
Tel daarbij op dat niks voor die buitenlanders is in de vorm van sociale voorzieningen.

Ik heb geen hekel aan buitenlanders, wel aan mensen die verdommen zich aan te passen.
Ik prijs mezelf gelukkig dat in mijn omgeving je de buren nog kunt groeten en er een praatje mee kunt maken.
Netzo als velen heb ook ik geen oplossing voor een steeds groter probleem dat de buitenlanders aan het vormen zijn.
Het is ook een moeilijk op te lossen vraagstuk. Het al dan niet volledig inhouden van een uitkering zou een goede oplossing kunnen zijn. Tevens het verplicht zoeken van werk binnen een half jaar. lukt dat niet?, dat geen verblijfsvergunning en dus opzouten.
Je hebt niet door dat ophouden van uitkeringen tot armoede en criminitaliteit zorgt omdat mensen geen geld kunnen verdienen? Wat dus nog meer ellende is.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:14:33 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92087771
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef Devz het volgende:

[..]

Dankzij links is dit hele probleem in de eerste instantie ontstaan en uit de klauwen gelopen. Al die jarenlange theekransjes en het integratie gelul hebben helemaal niets opgeleverd. Er is juist een harde aanpak noodzakelijk, zodat er weer respect ontstaat voor de autoriteiten. Denk maar niet dat die Marokkanen (om er maar even een voorbeeld tussenuit te pakken, uiteraard zijn er ook andere overlast veroorzakers) in hun eigen land zulk gedrag durven te vertonen, daar zijn ze doodsbang voor de politie.

Nederland is een lachertje, te tolerant en we staan alles maar toe. Politie wordt uitgelachen, rechters zijn wereldvreemd waardoor criminelen binnen no-time weer op straat staan. Grijpt er een keer zelf iemand in, dan is dat opeens de dader. En ondertussen werken wij Nederlanders steeds langer en harder om het wangedrag van zulke mensen te sponsoren.
De politiek niet snappen :')
  zondag 30 januari 2011 @ 18:16:29 #104
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92087878
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat ophouden van uitkeringen tot armoede en criminitaliteit zorgt omdat mensen geen geld kunnen verdienen? Wat dus nog meer ellende is.
En daarom moet maar gratis geld gaan weggeven?Geld waar jij en ik voor werken? Het merendeel heeft nog nooit een slag werk gedaan hier. Zien die lui niet in dat als ze er voor werken dat ze dan ook geld hebben?
Nee, handje ophouden is makkelijker.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:18:04 #105
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92087960
quote:
2s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef cvboer het volgende:

[..]

En daarom moet maar gratis geld gaan weggeven? Het merendeel heeft nog nooit een slag werk gedaan hier. Zien die lui niet in dat als ze er voor werken dat ze dan ook geld hebben?
Nee, handje ophouden is makkelijker.
Nee, je moet mensen stimuleren werk te zoeken. Ze zelf banen geven zoals Hitler of Roosevelt gedaan hebben.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:20:54 #106
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92088106
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Nee, je moet mensen stimuleren werk te zoeken. Ze zelf banen geven zoals Hitler of Roosevelt gedaan hebben.
Dat ben ik zeker met je eens, alleen worden de asielzoekers die een vergunning krijgen in een volledig ingericht huis ( weer van ons geld ) gepropt en ze moeten zich maar redden.
Dit is niet de goede manier, het stimuleren gebeurt ook te weinig of helemaal niet.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:23:14 #107
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92088220
quote:
2s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens, alleen worden de asielzoekers die een vergunning krijgen in een volledig ingericht huis ( weer van ons geld ) gepropt en ze moeten zich maar redden.
Dit is niet de goede manier, het stimuleren gebeurt ook te weinig of helemaal niet.
Dat gebeurt volgens mij ook niet. Als het gebeurt dan moet dat ophouden. Mijn ouders zaten hier zelf in een asielzoekerscentrum. En die zaten op een kamer tot ze een verblijfsvergunning konden krijgen. Wat best snel geregeld was door een goede reden. Mijn vader heeft nu hier ook HBO gedaan (In Joegoslavië economische universiteit) en mijn moeder doet MBO-4 werk.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:27:52 #108
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92088453
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Dat gebeurt volgens mij ook niet. Als het gebeurt dan moet dat ophouden. Mijn ouders zaten hier zelf in een asielzoekerscentrum. En die zaten op een kamer tot ze een verblijfsvergunning konden krijgen. Wat best snel geregeld was door een goede reden. Mijn vader heeft nu hier ook HBO gedaan (In Joegoslavië economische universiteit) en mijn moeder doet MBO-4 werk.
Dan zijn jouw ouders uitzondering op de regel, die willen wel werken voor hun geld. het merendeel kan alleen maar handje ophouden.
Dat soort lui moeten ze retour afzender doen, zonder pardon, Rita wist er wel raad mee.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:30:11 #109
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92088556
quote:
2s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan zijn jouw ouders uitzondering op de regel, die willen wel werken voor hun geld. het merendeel kan alleen maar handje ophouden.
Dat soort lui moeten ze retour afzender doen, zonder pardon, Rita wist er wel raad mee.
Veel Turken willen trouwens ook werken, ze zijn veel geciviliseerder dan Marokkanen. En zie je trouwens Marokkaanse winkels? :') Ook werken veel Aziaten gewoon, enige grote probleem zijn Marokkanen en ook Surinamers/Aruba etc.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:33:54 #110
195140 skattebaut
pi_92088725
quote:
13s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Beetje voorbarig om te zeggen dat het moordenaars waren. Het is nog onbekend wat de oorzaak was. Dat ze op de vlucht sloegen, betekent niet meteen dat ze het expres deden.
Op het moment dat ze besloten bezopen te gaan rijden waren ze voor mij reeds moordenaars (in spee)

Zo mogen ze wat mij betreft dan ook bestraft worden.. Dat op de vlucht slaan is ook rede genoeg voor dubbele straf. (twee kogels)
Mogelijk hadden ze met eerste hulp verlenen die mensen nog het leven kunnen redden nl.
Maar nee, deze laffe bezopen tuigzakken rennen weg! (te zat om te helpen)
Voor mij genoeg rede om de kogel te geven. meteen, zonder dure rechtszaak.

Nederland is gewoon een hangplek voor buitenlands tuig geworden en dat weten ze.
Ze maken er misbruik van dat hier zulke slappe rechtspraak is en 0 toezicht.
Dit terwijl het volk smacht naar eindelijk eens terechte en zware straffen...
Maar nee, laat zo'n debiele NL d66 rechter maar een taakstrafje eisen tegen dit tuig.
Als ze al ooit gepakt gaan worden....

Een GROOT schandaal is het wat er in NL allemaal kan en dus ook gebeurd.
Mijn NL ziet er iig niet zo uit als nu.
Tuig hoort achter tralies.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:37:29 #111
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92088888
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Op het moment dat ze besloten bezopen te gaan rijden waren ze voor mij reeds moordenaars (in spee)

Zo mogen ze wat mij betreft dan ook bestraft worden.. Dat op de vlucht slaan is ook rede genoeg voor dubbele straf. (twee kogels)
Mogelijk hadden ze met eerste hulp verlenen die mensen nog het leven kunnen redden nl.

Nederland is gewoon een hangplek voor buitenlands tuig geworden en dat weten ze.
Maar nee, laat zo'n debiele NL d66 rechter maar een taakstrafje eisen tegen dit tuig.

Jij wil voor een Mars mensen neergeschoten laten worden? Snap je wel waarom bijv. al die Afghanen hier naartoe komen? :')
  zondag 30 januari 2011 @ 18:38:46 #112
195140 skattebaut
pi_92088953
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik weet dat geenstijlvolk liever ziet dat alle gegevens van criminelen op straat liggen zodat burgers zelf hun eigen recht kunnen toepassen, maar dat is niet hoe het hoort. Toevallig had NOS het er trouwens ook net over en zij lieten ook het nummerbord niet zien maar vermeldden wel dat het een pools nummerbord was. Nog steeds een groot links complot?
Idd, een groot links complot hier in dit land, dat is nl. ookwaar het op blijft fout lopen.
Het niet durven benoemen van de echte oorzaken.
De NL politie kan overigens geeneens een Poolse databank voor kentekens inzien.
Burgers al helemaal niet.
Wat heeft het blurren van zo'n kenteken dan nog met privacy van doen???

Pakken die gasten, foto op alle voorpagina's, 30 jaar opsluiten in een betonnen hok en dan de grens over trappen.
Niks minder. (oh ja, en noooooit meer hier binnen laten!)
  zondag 30 januari 2011 @ 18:39:17 #113
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92088980
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Veel Turken willen trouwens ook werken, ze zijn veel geciviliseerder dan Marokkanen. En zie je trouwens Marokkaanse winkels? :') Ook werken veel Aziaten gewoon, enige grote probleem zijn Marokkanen en ook Surinamers/Aruba etc.
Dan denken wie daar gelijk over. Ik ben er ook een groot voorstander van om dat soort lui bij het eerste vergrijp retour afzender te doen, zonder dure rechtzaken. inpakken en wegwezen.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:39:29 #114
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92088991
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:38 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Idd, een groot links complot hier in dit land, dat is nl. ookwaar het op blijft fout lopen.

Pakken die gasten, foto op alle voorpagina's, 30 jaar opsluiten in een betonnen hok en dan de grens over trappen.
... hier heb ik geen woorden voor.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:40:14 #115
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_92089024
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef skattebaut het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:38 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Zie hier, de reden dat Geertje wist dat het wel goed zou komen met zijn partij. :)
  zondag 30 januari 2011 @ 18:40:29 #116
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92089041
quote:
2s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dan denken wie daar gelijk over. Ik ben er ook een groot voorstander van om dat soort lui bij het eerste vergrijp retour afzender te doen, zonder dure rechtzaken. inpakken en wegwezen.
Retour hangt er vanaf. Misschien die mensen nog 600 euro meegeven zodat ze daar nog wel voor zichzelf kunnen zorgen en niet meer binnenlaten, blijft toch nog goedkoper.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:42:04 #117
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_92089130
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef ecktebaas het volgende:

[..]

Retour hangt er vanaf. Misschien die mensen nog 600 euro meegeven zodat ze daar nog wel voor zichzelf kunnen zorgen en niet meer binnenlaten, blijft toch nog goedkoper.
Ook prima. Niet vergeten om het NL paspoort ongeldig te verklaren.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:45:24 #118
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92089304
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

[..]

Zie hier, de reden dat Geertje wist dat het wel goed zou komen met zijn partij. :)
TS is flink gehersenspoeld door Geertje. :') Hoevaak is al niet in dit topic langsgekomen dat slechte integratiebeleid niet te plaatsen is in het links-rechts-spectrum van de politiek. :')
pi_92089357
TS woont in heechterp
pi_92089411
Er moeten gewoon meer vrouwen in de gemeenteraad komen

Derhave terechte klacht.
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')