geen ideequote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waar zit die kloteknop voor mobiel?
quote:
quote:
ohw okee!! hoe is het!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben er maar even, moet om half 2 weg, en moet nog spullen pakken en kleine uit bed halen..
![]()
goed bezig!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
goed, lekker van het weekend aan het genieten
lekker, hard gewerkt dan?quote:
mooi, maar wat brengt jou hier zo in het weekend?quote:
nee, wees niet bangquote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef tdrone het volgende:
hoi:W
is het al maandag dat NBT en MD er zijn?
Neee, ik heb geen ruk te doen, vandaar! moet om half 3 wegquote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef tdrone het volgende:
hoi:W
is het al maandag dat NBT en MD er zijn?
ik om half 2quote:Op zondag 30 januari 2011 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen ruk te doen, vandaar! moet om half 3 weg
Verveling......quote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker, hard gewerkt dan?
[..]
mooi, maar wat brengt jou hier zo in het weekend?
okquote:Op zondag 30 januari 2011 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen ruk te doen, vandaar! moet om half 3 weg
vieze seks JWZquote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tdrone! Hoe was je date met engine?
Cool!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
vieze seks JWZ
nee was gezelligbiertje gepakt en wat gepraat was leuker dan ik had verwacht
quote:
Nope, niet veel eigenlijk. Jij welquote:
nee van de supermarktquote:
Dat klinkt leuk Tealquote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Heb gewerkt als barman
En daarna uitgegaan
Ik vroeg me al af hoe je dat zou doen namelijkquote:
Welke film ga je kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben nu in de bios dus ben zo weer pleite
Welke filmquote:Op zondag 30 januari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben nu in de bios dus ben zo weer pleite
Je zit in de bioscoop en je weet niet wat je gaat kijkenquote:
Das waarquote:
En, nog iets gevondenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Teal het volgende:
[..]
Das waar
Ik zat even (nog steeds) op andere pc, kijken of er nog leuke films zijn
Lucky numbers, lijkt me wel een leuke zondag middag filmquote:
Ken ze allebei nietquote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Lucky numbers, lijkt me wel een leuke zondag middag film
En kom nu net Alpha and omega tegen, lijkt me ook wel leuk voor de brakke dag
Misschien.quote:
Misschien is eigenlijk geen antwoordquote:
Eigenlijk niet, maar ik mag datquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is eigenlijk geen antwoord
Dankjequote:
Nee want ik vind 13,000 een vreselijk getal dus ik denk dat het 12,700 of 12,800 gaat wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:13 schreef Zeroku het volgende:
Stu, ga je nog een rond getal halen deze maand.
Dat is toch ook een rond getalquote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want ik vind 13,000 een vreselijk getal dus ik denk dat het 12,700 of 12,800 gaat worden
Ja, dat is waar. Maar vorige maand was het 10,000. Nou dat is een mooi rond getalquote:
okquote:
Tomatensoepquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Teal het volgende:
Hopen dat hij klaar is voordat soepje klaar is
quote:
Nou, dan moet ik maar eens komen proevenquote:
* Stuart schaamt zich maar niet diepquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart schaamt zich maar niet diep![]()
quote:
Dankje,quote:
Ooohquote:Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef Teal het volgende:
[..]
Dankje,
Maar ik heb me vergist
Soep nog niet klaar, film op 75% dus die is er bijna
quote:
Een dag van tevoren klaar gemaakt is inderdaad veel beter voor de smaakquote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Bouillon getrokken uit de kip, en staat al sinds gister op het vuur
Lekker man
Bij erwtensoep is dat ook zó lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een dag van tevoren klaar gemaakt is inderdaad veel beter voor de smaak
Ik vind erwtensoep echt verschrikkelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij erwtensoep is dat ook zó lekker
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind erwtensoep echt verschrikkelijk
Zeker!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een dag van tevoren klaar gemaakt is inderdaad veel beter voor de smaak
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind erwtensoep echt verschrikkelijk
Ruim een jaar stage gelopenquote:
Een jaar stagequote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Ruim een jaar stage gelopen
En nu voor school examen half jaar, met leuke opdrachten
Dat is waarquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeroja stuart een fokker zonder fok is geen fokker
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeroja stuart een fokker zonder fok is geen fokker
Het is ook niet grappig.quote:
doe dat maarquote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Op de meet ga ik ook fokken tiedroon
Vraag of hij wil neuken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omfg wat moet ik doen, er komt zomaar iemand naast mij zitten in de bus
Ik leg altijd mijn schooltas naast me, dan kan er niemand langs mij gaan zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef tdrone het volgende:
eng hoor mensen die naast je zitten in de bus
langs of naast?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik leg altijd mijn schooltas naast me, dan kan er niemand langs mij gaan zitten.
ligt eraan hoe druk het is in de bus anders komen ze zo vragend naast je plaats staan (en dan moet je wel toegevenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik leg altijd mijn schooltas naast me, dan kan er niemand langs mij gaan zitten.
Moeilijk he, lezen?quote:
Ik laat ze dan gewoon staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan hoe druk het is in de bus anders komen ze zo vragend naast je plaats staan (en dan moet je wel toegeven)
Mag ik naast je zitten?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is niet erg als ze naast je gaan zitten maar wel als ze driekwart van de stoelen in beslag neemt en stinkt
Stoel 14 of 12?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als het een neukbare jongen is geef ik mijn plekje naast me graag aan hem
Ja.quote:
aawh bedankt zeroquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Zeroku het volgende:
Tenzij het CC is. Die mag wel naast mij zitten.
Neuh ik kijk naar de filmquote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
En nu heb je me aangeraakt, is je piemeltje nu stijf?
Dat mag jij ook best doen hoor ipv perongeluk telkens tegen mijn elleboog stotenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij bent ook saaipak me dan op z'n minst op mn bek ipv aanraken
Ja gaat moeilijk als je een uur lang naar de wc moet en de hele tijd met je voeten heen en weer gaat om het op te houdenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jongens moeten het initiatief nemen hoor
Ja ik bood je een kauwgompje aan voor een frisse adem maar je wou niet naar de Burger Kingquote:
dat klopt want ik heb geen pics maar mijn date wel..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Snowboarden lijkt me zo tofje hebt trouwens nog geen pics gepost van je date
Ja inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Teal wanneer gaan we nou daten? Ik had je iets beloofd voor dat logo
Wist geeneens dat hij acteur wasquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Oceanview het volgende:
Wisten jullie dat Michhas in de film 'The tourist' speelt
was maar een grapje maarvik moeest even aan hem denken toeen ik het zagquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Wist geeneens dat hij acteur wasof was hij figurant
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Teal geef eens antwoord op mijn vraag
quote:
Moet je niet met alleen mij overleggenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja maar niet op wat je van plan was met die date
quote:
Hier.quote:
Oeps, verkeerde account.quote:
joh gewoon meetenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Van mij mag je hoor NBT maar ik weet niet of je vent er blij mee is
op mijn deo stond "brengt de ondeugende kant van meisjes naar boven" zou het daardoor komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Zout
[..]
Je moet ook geen slagroom op jezelf morsen
Neh, denk het nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
op mijn deo stond "brengt de ondeugende kant van meisjes naar boven" zou het daardoor komen?
ov-meetquote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja wat is een date nou zonder nueckseks
Een goeie date want dat is potentieel tot meerquote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja wat is een date nou zonder nueckseks
Dat kan nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Misschien wil ik wel een one-night maar dan vaker
meldtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Misschien wil ik wel een one-night maar dan vaker
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
We voeren deze discussie als ik gegeten heb!
maar mijn batterij is byna leeg dus ik ben wegquote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
We voeren deze discussie als ik gegeten heb!
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar mijn batterij is byna leeg dus ik ben weg
Ik PM je ffquote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Komt Lutte vanavond weer terug!?
Ik droomde vandeweek weer over haar, allleen nu zonder jouquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droomde vandeweek weer over haar, allleen nu zonder jou
We waren in een groot huis of campingbungalow ofzo. Ik lag al bed met wat kamergenoten, en toen kwam Lutte binnen en pakte wat dvd's die op mijn bed lagen en zei er wat over.quote:
Ja wat ik de laatste tijd allemaal niet gedroomd heb.quote:
Hockeytraining is leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wat ik de laatste tijd allemaal niet gedroomd heb.
Hockeytraining van Tom van;t Hek
Een of ander vaag festival waar ook maartje van Weegen was.
Geboorte van een kind van Mario Been..
tja..
Ja het was niet echt een training, meer een wedstrijd, ik stond wel de hele tijd aan de kant. en toen ik naar de kleedkamer liep was ik op eens een voetballer en was op zoek naar de juiste kleedkamer, maar strandde steeds op dames in de kleedkamer..quote:
BIJNAquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja sorry hoor ik ben benieuwd naar jouw dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |